Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

Je noemt nogal wat op Beth. Naar het gerechtsgebouw, stoppen met de a.d. Dat geeft toch al een hele hoop spanning, en het gaat weer malen in je hoofd.
Maar als je nu eens probeerd om niet meer te drinken, en ff lekker op de bank te gaan ontspannen? Kun je beloven dat je vanavond niet meer drinkt of is dat nu te moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Bethanie

Bol waarom zei je "doe dat"? Dacht je dat ik koffie aan het drinken was? Vraag het toch maar even voor ik daar mee aan de haal ga. Sorry dat ik weer moeilijk doe. Maar dit is voor mij de enige manier om in de realiteit te blijven.

Ik wist niet wat je aan het drinken was lieverd. Dat had koffie of voor het zelfde geld thee of fris kunnen zijn.
Ik schreef koffie omdat ik normaal gesproken s'avonds nooit geen koffie drink. Dus als grap.
Maar je gaat zo naar het koor hé? Ben je niet bang dat men het merkt of ruikt? Ben je dan niet bang dat je daardoor nog meer in de put raakt als je morgen terug denkt aan vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en moet nog helemaal stoppen met AD en dan opbouwen met andere en merk nu dat ik steeds lustelozer en somberder word. Missch heeft dat er ook mee te maken. maar er speelt ook nogal veel. Ben af en toe ook heel erg boos en voel me niet opgewassen tegen alles en iedereen nu. Trouwens bedankt voor jullie luisterend oor en aandacht want heb het echt even nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,
Was hier een paar jaar geleden om alc. de baas te worden.
Ben het nu niet meer!!! Weer oude patroon!!!
Ik dacht, ga effes kijken of nog bestaat, ja dus!!
Misschien kan ik er weer iets mee??
Toen wel goede contacten en resultaat.
Misschien kom ik morgen terug!!
Ciao: Kaab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beth je weet ook dat dat rotgevoel door de medicijnen komt. accepteer het even (klinkt simpel) straks gaat alles weer beter. de alcohol maakt alleen nog meer kapot.. maak een sterke koffie voor jezelf en eet iets wat flink stinkt :D wat de alcohol overheerst. kom op beth je kunt het :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Bethanie

Bol ben wel bang dat ze het ruiken. Is dat met wijn net zo erg als met bier? Ze weten wel dat ik een alcoholprobleem heb en ben ook wel eens veel erger daar geweest. Dat vond ik wel genant maar kan nu nog wel normaal doen. Weet niet hoe erg je het ruikt met wijn.

wijn ruik je ook heel sterk, en zeker als een ander niet gedronken heeft. Je denkt altijd dat ze niets merken maar je hebt het echt mis.
Ik heb vaak gehad dat ik dacht "nou als iemand hier iets van merk, ben ik een biet, maar ze merkten het wel.
Wijn ruikt vind ik veel sterker.
Misschien moet je toch eens nadenken of je wel gaat meis. Misschien krijg je daar toch spijt van. Maar je bent zelf helemaal verantwoordelijk voor je keuze hoor.:)

Welkom Saab. Jammer dat het niet gelukt is om het droog te houden, maar ontzettend goed dat je weer hier komt. Ik hoop dat je weer zo sterk wordt als jaren geleden. Je weet dat je het kunt, en samen staan we sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie meedenken maar moet nu wel weg als ik nog ga, ben al te laat. Tip van Sowhat zit wel wat in. Kan ik niet gaan drinken vanavond. Missch. even een vriendin van koor bellen o, te overleggen. Als ik niet ga kom ik hier wel weer terug en anders na het koor. Heel erg bedankt allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...