bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Igie wat te denken van een heerlijk bad of een douche? Lekker wamme, en dan op de bank met een stuk of 4 dekens? Warm gehouden door die twee kanjertjes K&B? Lijkt je dat niets? Heel veel warmte toegewenst meis.Smakelijk Toppie.Hé Mup was dat? Dat doen we niet hoor, tussen die Rekel een een ander stuk? Waar blijven we anders. Dan krijgen de heren het veel te druk hiero.
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Jahaaaa Bol, dan moet je eerder komen he?Nu is het te laat.
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ships zeg, had dan ff gewaarschuwd, weet ik veel dat jij tussen twee van die kanjers in wilt kruipen?
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Laat Mup nou maar Bolletje, die heren vinden dat helemaal niet erg.Als Niwi net zo weining eenkennig is als ik hebben we nog warmte zat voor meer verkilde zieltjes.
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ach ja, je mag er wel bij Bol.Neem je wel meteen even een rondje koffie mee?
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Gelukkig Har. Nou dan ga ik nu maar eens kijken of ik de Bol zelf ff vol kan proppen. Even in de ijskast duiken.
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Mag br. Bonensoep ook Mup? Kan ook met melk en suiker hoor.
Otje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Dank je wel voor je bemoedigende woorden We zitten in een impasse, iets wat voor hem heel belangrijk is, daar heb ik grote moeite mee. Ik hou het nog open, soms is er tijd nodig om een oplossing te vinden. Tot dan ga ik mn eigen weg en laat het zo. De herinneringen zijn mooi, maar ik weet nu echt even niet hoe we hier uit moeten komen, als dat al een optie is. We'll see what happens. Las ook de woorden van Bam Bam, die zijn ook op mij toepasbaar. quote: Originally posted by: TeveelWoman, Ik heb iets gemist geloof ik, je prins heeft zijn paard de sporen gegeven en is uit beeld? Jammer en dan... liefdesverdiet. Gelukkig kun je de halfwaardetijd van liefdesverdriet een beetje zelf bepalen. Veel plezier met je rok en dat je hem maar snel in het vakje met mooie herrinneringen kan zetten. Harry
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Alweer bonensoep Bol?Het je het zelf gemaakt. Dan lust ik het wel. Uit blik niet.Ik had een restje bami. Dat was in eerste instantie al niet zo heel lekker (ook niet heel vies hoor), maar ik had zoveel over dat ik het dan zonde vind om weg te gooien. Straks nog even een bakje roomyoghurt dan maar. Voor het lekkere
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Gaat iemand vanavond P. de Vries kijken? Ik wel. Normaalgesproken niet want ik vind het neit zo'n heel fijn iemand, een beetje een narcist maar vanavond komt de moeder van N. Holloway in gesp;rek met J. v.d. Sloot.
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Eet ze Bol, voor mij geen Bruine bonensoep, ook niet met melk en suiker, maar evengoed bedankt.
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik had toevallig net in de tv gids gekeken wat er vanavond was Bol. Ik zag het staan. Nee, ik ga niet kijken. Het onderwerp is nu wel genoeg uitgemolken, wat mij betreft.
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Heb een gloeiende hekel aan P. de Vries, over het paard getilde arrogante kwal, ga zeker niet kijken, nooit, maakt niet uit met wie hij praat.Hij praat ook niet, hij heeft alleen iemand nodig om zelf in beeld te kunnen komen.Ach gadverdamme, wat een misselijk figuur..
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Geen P de vries voor mij Bolvind het wel interessant, maarniet echt mijn grote vriendiets te groot ego, die man.Maar om 20 uur komt Mamma Miaen hoewel ik ook niet echt een Abba fan wasword ik zo blij van deze filmdat ik m zo voor de 3e keer zie.Dus als er nog depri mensen in de zaal zitten;beter medicijn als dit is er niet.
Monstertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Hallo allemaal,Zit weer druk met jullie mee te lezen...
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Da's duidelijk Harry. :DIk ben ook geen fan ofzo maar sommige onderwerpen vind ik wel interresant. Dus soms kijk ik wel.Hoe was jouw feestje gisteren eigenlijk Harry? Gezellig gehad?
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik ben dan wel niet depri maar misschien ga ik dan ook voor MamaMia. Nog even een leuke afsluiting van het weekend.
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ach, Woman dan zal het wel een beetje eenzaam zijn in je hart, tot je weet hoe verder.Heen en weer geslingerd tussen de mogelijkheden, het ene moment denk je te weten wat het wordt om dat even later weer te verwerpen.Eindeloos melancholiek gevoel...De mooiste Blues is geschreven door mensen die dat doormaakten, dat is ook zo 'n beetje het enige positieve dat ik er voor kan bedenken.Een bloemetje dan maar Harry
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Uit blik Mup.? Dat is het zelfde als vloeken dus uit den boze. Nee hoor deze heb ik zelf gemaakt het zijn alleen maar br. bonen met een heel klein beetje boillon en veel vlees en worst. Bonen zijn heel erg gezond voor de darmen;)
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Hey daar is onze Jet weer. Hopelijk kom je er gauw uit waar je ook mee bezig bent meid, ik mis je op het frum:)
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Succes dan Jet. Je kunt het!!! Zit er helemaal geen groente in Bol. Paprika, ui?
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 O jawel hoor er zit prei in heeeeel erg veel prei, uiers, heel erg veel vlees, kruiden doe ik er ook veel in en dan laten sudderen. Heerlijk.
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ja was gezellig Mup.Heb het behoorlijk netjes kunnen houden, niet droog dus maar wel helemaal binnen het operating window.Heb wel anderen ontzettend dronken zien worden, en ik zat met uitgestelde schaamte dat ik ook zo belachelijk en vervelend gedrag heb vertoond.Dat wil ik echt niet meer, vraag me ook af hoe hij zich nu voelt, lichamelijk maar zeker in zijn hoofd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden