Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Oh. Maar zit jij nu al aan de speklapjes? Beetje vroeg niet?
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 is iedereen een middagdutje aan het doen soms?? we zijn maar met z'n drietjes en niwi houdt zich stil
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Schaatsen kijken misschien? Dat is wel populair geloof ik. Ik vind er niks aan.
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 schaatsen???? de elfstedentocht???
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Had ook gezien Mup. dat er schaatsen was, dacht meteen als de kabouter dat maar weet dan kijkt hij vast en zeker ook. Ja het seizoen is weer begonnen dus een beetje genieten voor hem.
ekstertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ben er weer even, rustigjes hier;) Een echte zondag en zo hoort het!Lekker gelopen vanmorgen en net weer thuis van bezoek aan familie. Ga zo lekker pannekoeken bakken, vind ik leuk om te doen en heerlijk om te eten:DBolletje:Schaatsen daat kijk ik nou echt nooit naar! Maar mocht er ooit een Elfstedentocht komen dan zal ik zeker kijken!
rapilos Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Wil alleen even goedemiddag wensen.Kan niet lang blijven, want krijg zo visite.Het is diegene bij wie ik 5 maanden ingewoond heb tijdens mijn scheiding.Had haar nog altijd een etentje beloofd.Dus straks komt ze met haar vriendin.Gezellig,Ga ik lekker koken.Al het voorbereidingswerk is al klaar.
rapilos Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Schaatsen?Ach, ik ben nog uit het tijdperk van Ard en Keessie,Toen was het nog leuk:D
ekstertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik ben nieuwsgierig Rapilos, maar wat ga je koken??
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Och Rapi wat leuk zeg eters, geniet maar lekker met elkaar, hé maar ben jij al zoooooo oud? De tijd van Art? Ik ook.
rapilos Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Nou Bol,Kunnen we elkaar een hand geven.Eks,Het wordt verse championnesoep,Kipgerecht, met chicken tonight , rijst en salade,Frambozenpudding en yogertpudding met slagroom.Goed voor de lijn he:).Visite krijgt wijn, en ikke maar een spaatje ofzo.Houdt het hoofd helder he.
ekstertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Rapilos:Klinkt goed! Heb nog nooit zelf champignonnesoep gemaakt. Moet ik misschien ook n's proberen, lijkt me wel erg lekker. Geniet maar lekker van het eten en je vriendinnen, gezellig! En ach, lijnen doen we altijd morgen wel weer;)Ga nu pannekoeken bakken...Iedereen een fijne avond en zie jullie morgen weer!
bolletje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Eks. champignonsoep is niet zo heel erg moeilijk te maken hoor zeker als je heldere maakt. weet je wat ik ook zo'n lekkere soep vind> Bloemkoolsoep. Moijn moeder maakte die vroeger veel Mmmm jammie.Rap. inderdaad morgen weer lijnendag voor de mensen die daar aan willen doen. Nou is het alleen maar echt genieten.
Tobbertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Hallo lieve allemaal!Na een tweetal zware dagen, gaat het nu wel weer. Gisteren toch een behoorlijke strijd gehad met mijn man...Hij was helemaal door het lint gisteren, heeft zich helemaal vol laten lopen, en onze beste vrienden kwamen om te kaarten dus het was een heel raar sfeertje, en onze vrienden merkten dat ook.Net alsof hij wraak wilde nemen op mijn uitglijder op vrijdag...Dus gisteren was nog eens een hele moeilijke dag voor mij... hij ging om half twee laveloos naar bed en ik zat klaarwakker op de bank.Heb toen mijn vrienden maar gebeld en het uitgelegd wat de reden tot het gespannen sfeertje was...Ze snapten het helemaal en vonden het normaal dat ik de fout in was gegaan maar wel heel jammer natuurlijk.Maar ze vonden het ook heel goed dat ik gisteren toch weer zo sterk was om de draad weer op te pakken.Het was heel moeilijk toen hij naar bed was gegaan, en de drang stak de kop alweer op, maar ik heb het weerstaan.Half vier pas naar bed, nadat ik een hele lange brief voor mijn man had geschreven over mijn gevoelens en hoe zijn gedrag invloed op mij had.die brief heeft hij vanochtend gelezen toen hij weer 'terug op aarde was' en voor rede vatbaar.Hij heeft zijn excuus aangeboden en vindt me nog steeds een kanjer en zei dat hij toch wel fout zat gisteren.Maar ik ben nu gewoon suf gepiekerd en aangeslagen van de afgelopen twee dagen dus ik heb geen fut vandaag.Niettemin ga ik weer door met waar ik mee bezig was: NIET DRINKEN.Dag 70 droog, min 1...Liefs, TopBEERTJE (suggestie van igor voor mijn naam:D)
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Rapi, eet smakelijk en een heel fijne avond.Harry
Teveel Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 TopBeertje (dan maar)Goed zo, ga door,Sta er wel weer van te kijken hoe vreemd en onbegrijpelijk , ook de liefste, mensen kunnen reageren.Harry
Tobbertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ja Harry...dat had ik ook echt niet verwacht. Maar al ben je al zolang bij elkaar... er zijn altijd wel eens van die momenten waarop je denkt dat je iemand door en door kent en dan komt er ineens iets aan de oppervlakte wat je niet had verwacht... Maar dat komt ook wel weer goed. Mijn lieverd is nu weer lief hoor;)In elke relatie heb je wel eens een botsing, alleen kun je je ze soms niet plaatsen en dat was gisteren...Nu ga ik weer door met mijn persoonlijk project: Tobber's droge leven.Liefs, Tobbertje>> ToPPertje>> Topbeertje? zoek maar iets uit:D
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 ik was er weer even maar kruip gauw weer op de bank BBBBBBbbbbbrrrrrrrrrrr ik wordt maar niet warm. tot op het bot heb ik het koud en een drupneus
Tobbertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Igor, een lekkere kop warme chocolademelk met slagroom misschien?? Topbeertje:D
Tobbertje Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Zo lieve mensen, ik ga koken...tot laters misschien?Liefs, Tob.
Mupke Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Zit ik hier met twee heren?Den Niw se Hoi Harry
niwi Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 den Mup se...mag jij in het midden zitten....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden