Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goede middag, te laat voor goedemorgen.

Maar het was vannacht, eigenlijk vanochtend ook heel laat, of eigenlijk heel vroeg dus :$

Beth, ga me nergens mee bemoeien want heb er (gelukkig) geen verstand van of ervaring mee.
Heb terug gelezen en wat je schreef is inderdaad heel beangstigend en ik kan me voorstellen dat mensen het daar erg moeilijk mee hebben.
Maar ik weet zeker dat niemand je van dit forum wil hebben, integendeel, ik in elk geval niet.
Als ik je nu niet meer zou lezen, dan zou ik me echt zorgen maken.

Harry

Geplaatst

Hallo allemaal
Gaat wel goed hier, staks verder met een nieuw model rok.
Wel liefdesverdriet want oei het was me wat, die Arabische prins....
Maar beter zo, ben al niet zo'n poetser, en gezeur daarover kan ik helemaal niet tegen oef.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Teveel

Goede middag, te laat voor goedemorgen.

Maar het was vannacht, eigenlijk vanochtend ook heel laat, of eigenlijk heel vroeg dus :$

Beth, ga me nergens mee bemoeien want heb er (gelukkig) geen verstand van of ervaring mee.

Heb terug gelezen en wat je schreef is inderdaad heel beangstigend en ik kan me voorstellen dat mensen het daar erg moeilijk mee hebben.

Maar ik weet zeker dat niemand je van dit forum wil hebben, integendeel, ik in elk geval niet.

Als ik je nu niet meer zou lezen, dan zou ik me echt zorgen maken.

Harry

Maar wat kan ik nu nog schrijven dan? Ben bang dat alles wat ik nu nog zeg geinterpreteerd word met het idee dat ik borderline heb en daardoor alles anders wordt geinterpreteerd. Denk steeds, kan ik dit zeggen of dat? Hoe zouden ze het interpreteren. Dus weet niet meer wat en hoe alles te zeggen. Ik snap best dat mensen er moeite mee hebben. Maar als ze dat dan meteen zeggen, maar nu ik heb verteld dat ik borderline heb en dingen heb gezegd waarvan ik dacht dat dat kon omdat ik er steeds meer vertrouwen in keeg en me steeds kwetsbaarder durfde opstellen. En ja soms vlieg wel eens uit de bocht. Maar soms word dat ook totaal verkeerd begrepen. Mijn vertrouwen is nu wel weg en ben met deze hele situatie aan. Maar wel bedankt voor wat je schrijft. Helpt wel. Zou nog wat zeggen maar durf gewoon niet meer. Misschien al teveel gezegd. Neem toch maar het risico. Ben al te vaak door mensen afgewezen dat ik dat niet meer wil laten gebeuren en erachter wil komen wat er toch steeds mis gaat en verder hou ik nu echt mijn mond want nou ja, weet niet, durf niet, snap het niet meer. Ben echt na gister wel bezig met hulp zoeken ook al heb ik ggz en vnn alleen die doen niks. Dus uitgezocht wat 113 is en me daar aangemeld. Maar je komt er niet doorheen als je belt.

Geplaatst

Beth, als je nou gewoon schrijft vanuit je gevoel en vanuit jouw ervaringen. Je kunt je wel van alles bedenken wat 'anderen' ervan vinden maar A; weet je niet wat anderen denken, B; bedenk je wellicht allemaal digen die 'wij' niet denken en C; wat zou het ook uitmaken.

Jij wilt stoppen met drinken, daar is dit een forum voor en go for it girl!

Geplaatst

Woman,

Ik heb iets gemist geloof ik, je prins heeft zijn paard de sporen gegeven en is uit beeld?
Jammer en dan... liefdesverdiet.
Gelukkig kun je de halfwaardetijd van liefdesverdriet een beetje zelf bepalen.

Veel plezier met je rok en dat je hem maar snel in het vakje met mooie herrinneringen kan zetten.

Harry

Geplaatst

Ik mag dan borderline hebben maar ik zit nu echt niet zielig te doen of zo. Dit is precies zoals ik het nu voel. En het idee hier niet meer welkom te zijn vond ik vreselijk. Zou jullie veel te veel missen.

Geplaatst

Beth je weet dat je welkom bent alleen dat sommige uitspraken een trigger kunnen zijnvoor anderen, moet je wel een beetje in de gaten houden.

nou kop op weer en laat je zien ;)

Geplaatst

doe ik beth. (maar ik lees niet alles natuurlijk)

Yaja gefeliciteerd met je zoon(tje :D ) maak er een mooie dag van.

zo en nu actief worden ;) ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........

Geplaatst

Hey Wijfie hoe is het met jou? Al helemaal gewend aan het nieuwe stulpje? Lekker hé gewoon iets helemaal van jou en je man. Hoe is het nu met zoonlief?

Beth, jij bent gewoon Beth met alles erop en er aan. Je mag gezien worden hoor meis. Blijf maar lekker schrijven en zeg wat je op je hart hebt. Voor jou heb ik nu, eens ff kijken, in de aanbieding een mooie bos :present:

Geplaatst

ecies Wijfie, een moederhart wil zo graag helpen, en het is zo moeilijk te zien dat je zoon het toch niet helemaal redt. Ja het is zijn keuze met zijn vriendin en hoe moelijk ook, door zelf te ervaren of iets wel of niet goed is moet hij zijn kop stoten dat is de enigste manier.
Maar fijn dat het nu met jezelf weer beter gaat. En je man, is die ook een beetje opgeknapt?

Geplaatst

Heerlijk voor je Bor. en dat zou er meer moeten zijn maar ja, dat hebben we niet voor het zeggen. Maar voorlopig gaat het nu in ieder geval weer wat beter.:)

Igor Speklappen??? Mmmmmmmmmmmm lekker. Dat vinden K&B zeker ook?;)

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
bolletje

Hey Wijfie hoe is het met jou? Al helemaal gewend aan het nieuwe stulpje? Lekker hé gewoon iets helemaal van jou en je man. Hoe is het nu met zoonlief?

Beth, jij bent gewoon Beth met alles erop en er aan. Je mag gezien worden hoor meis. Blijf maar lekker schrijven en zeg wat je op je hart hebt. Voor jou heb ik nu, eens ff kijken, in de aanbieding een mooie bos
:present:

Och zie het nu pas, wat lief, dank je.

Geplaatst

Nee mupke :D borrie wel ;)

Borrie wou een andere naam en toen zei ik knorrie :D en knorrie is een varkentje :o en van de lieve roze STEKELHARIGE lijfjes worden speklapjes gemaakt. :wacko:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...