druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Rot weer, Rot dag, Rotte planten die kapot gaan, Rot weekend gehad, Morgen weer rotte dag, Rot auto, Rotte pantoffels, Rot stinkend hondevoer, Rot afwas, Rotte gremlins...........etc.En het enigste wat ik kan vinden hier in huis is een rotte appel maar dat ben ikzelf hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Rottig voor je Drup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Thanx borretje.Hahaha Ya je maakte me ff aan het lachen.Ga ik nu maar ff een paar rot rekeningen overmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jeetje Drup wat heb jij een rothumeur:DNee hoor, snap het wel een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hallo lieve allemaal:present:even in en uit de huiskamer om te melden dat ik de draad weer op heb gepakt en mijn uitglijder van afgelopen vrijdag weer heb overwonnen, het was vreselijk om na 67 dagen de fout in te gaan, maar ik ben weer opgestaan en vervolg mijn droge weg.Heb nu wat andere dingen aan mijn hoofd dus de alcohol ben ik eigenlijk alweer vergeten...Dag 71 min 1... droog.Liefs, TobPertje;) (halfom dan maar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goeiemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Heee beth!hoest met je?Zie Topbertje ook!Nog steeds goed bezig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Igor, gaat niet zo goed met me. Heb gister en vandaag even contact met moderater gehad wat wel opluchte, want volgens haar heb ik ngeen verkeerde postings gehad. Ben ik echt blij mee. Zat er zo mee. Moet zo ggz terugbellen voor plan van aanpak voor komende dagen. Oh ja die motten vallen echt mee, zijn erg aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 En hoe is't met jou? Sorry maar niet kunnen bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Kop op het Beth!Blijf ertegenaan gaan he!Met mij gaat alles goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ja Rapilos ik heb een rot humeur en vooral deze 2 dagen maar vind het weer altijd fijn als mensen me weer ff aan het lachen krijgen.Naja zolang ik maar geen houtrot in de laminaat heb overleef ik wel in het durrup.Nu met huppeltje die (rot) dijk op hahaha. Samen een frisse neus halen, vandaag proberen aan de kant te duwen en zien hoe het morgen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Bedankt Igor en Drup bedoel je dat wij iets geks moeten zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Want dan moet nu eerst even ander hoofd opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 En of ik ertegenaan ga Igor. Ben al zoooo vaak gevallen maar sta altijd weer op. En geef het regelmatig op maar vecht daarna weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Moet nu zo eerst ggz bellen. Waaaaahhhhhhh Wish me luck:o: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jongens, ik trek me een tijdje of tijd terug op dit forum. Merk dat het me niet echt goed doet. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voor alle duidelijkheid: dit is geen zieligdoenerij, geen aandachttrekkerij, geen enkel verwijt aan wie dan ook, integendeel, en het is ook nog eens geen noodkreet. Mijn maatje Bol, weet ervan via pb. Zij heeft mij toppie ondersteund. Voor een ieder die met me heeft meegeleefd, mijn dank en iedereen veel succes met de strijd, Ik zal nog wel eens meelezen, maar posten voorlopig niet.Liefs liefs Dymph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Oeps daar schrik ik van maar je wilt geloof ik niet dat ik je er iets over vraag en als dat beter is? Ga je wel missen, deed ik eigenlijk al. Liefs + stevige hug Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jammer Dymph,Maar jouw beslissing, en je zal er best een reden voor hebben.Wens je alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jee Diph,jammer!Hoop dat je alles een beetje op een rijje krijgt voor jezelf!Veel sterkte wijfie!Dikke kus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Wordt GEK van die pijn in m,n hoofd!!! ppfffffff!!!!Kan dat door de Refu komen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Weet ik niet dat ga ik van mijn leven nooit slikken. Maar vervelend voor je. Probeer eens paracetamol of een hamer ,oh nee daar wordt het erger van. Koud washandje helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Weet niet Ya,Heb nooit geen Refu geslikt.Kijk eens op de bijsluiter.Zou best een (voorbijgaand) bijverschijnsel kunnen zijn.Als dat zo is, even doorbijten dan maar.Slik je het nog niet zo lang dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 terugkloppen met die hamer ja! haha! Wie weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ja net pas begonnen Rap dus zou best kunnen!Staat er idd in!Ach, beter dan een kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zeker Ya,Beter (even) hoofdpijn van de refu, dan hoofdpijn van een kater.Misschien even een uurtje gaan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden