Spring naar bijdragen

Maandag 8 novmber

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo lieve allemaal:present:

even in en uit de huiskamer om te melden dat ik de draad weer op heb gepakt en mijn uitglijder van afgelopen vrijdag weer heb overwonnen, het was vreselijk om na 67 dagen de fout in te gaan, maar ik ben weer opgestaan en vervolg mijn droge weg.

Heb nu wat andere dingen aan mijn hoofd dus de alcohol ben ik eigenlijk alweer vergeten...

Dag 71 min 1... droog.

Liefs, TobPertje;) :present: (halfom dan maar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor, gaat niet zo goed met me. Heb gister en vandaag even contact met moderater gehad wat wel opluchte, want volgens haar heb ik ngeen verkeerde postings gehad. Ben ik echt blij mee. Zat er zo mee. Moet zo ggz terugbellen voor plan van aanpak voor komende dagen. Oh ja die motten vallen echt mee, zijn erg aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapilos ik heb een rot humeur en vooral deze 2 dagen maar vind het weer altijd fijn als mensen me weer ff aan het lachen krijgen.

Naja zolang ik maar geen houtrot in de laminaat heb overleef ik wel in het durrup.

Nu met huppeltje die (rot) dijk op hahaha. Samen een frisse neus halen, vandaag proberen aan de kant te duwen en zien hoe het morgen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, ik trek me een tijdje of tijd terug op dit forum. Merk dat het me niet echt goed doet. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voor alle duidelijkheid: dit is geen zieligdoenerij, geen aandachttrekkerij, geen enkel verwijt aan wie dan ook, integendeel, en het is ook nog eens geen noodkreet.
Mijn maatje Bol, weet ervan via pb. Zij heeft mij toppie ondersteund.
Voor een ieder die met me heeft meegeleefd, mijn dank en iedereen veel succes met de strijd, Ik zal nog wel eens meelezen, maar posten voorlopig niet.
Liefs liefs Dymph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...