bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goeie middag mensen.Ya wat vervelend die hoofdpijn zeg. Ikzelf slik die dingen al een hele tijd, misschien al wel 20 jaar. Het enigste dat ik merk is een vieze ijzersmaak in m'n mond, hoofdpijn heb ik gelukkig niet gehad voor zover ik weet. Maar het zal wel tijdelijk zijn meid en anders misschien beginnen met een half tabletje. Dat is vaak ook al voldoende hoor voor 4 dagen. Had je er van de week ook zo'n last van dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hallo allemaal. Ben even niet geweest, eigenlijk omdat ik voor mijn gevoel even teveel 'geconfronteerd' werd met alcohol hier. Maar gelukkig gaat het goed, dag 9. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ben net terug van vriendin( Antabus weten jullie nog). Ze heeft het weer uitgesteld tot morgen. Morgen ga ik het haar geven hebben we nu afgesproken. Vandaag was ze er nog niet klaar voor en had ze weer naar de fles gegrepen. (Liefdesverdriet).Morgen heeft ze beloofd. Een nieuwe start maken wil ze met alles. Zie nu zelf hoe teleurstellend beloftes kunnen zjn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 HelloaIk gooi er straks een groen pilletje inDan weten jullie datMorgen mn verjaardag en heel stiekem voelde ik iets van "zal ik" om een hoekje kijken. Dus.......een pilletje erin en morgen genieten omdat ik jarig ben. Met slagroomtaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Woman Groen? Dacht dat ze wit waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zelf vandaag het witte pilletje ingenomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jurgen,Goed joh, Dag 9 alweer.Kost het je veel moeite ?Desi,Wat jammer nou van je vriendin.Hopelijk, blijft ze het niet uitstellen, want dat zou voor jou ook erg moeilijk zijn.,Woman,Goed plan, om alvast voorzorgsmaatregelen te nemen voor je verjaardag.Kan je morgen extra genieten, zonder zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 rapilos, het begint nu wat op te knappen, maar de eerste week vond ik een hel (van ongeveer 100 glazen p.w. naar niets) blijf wel dorst houden maar kan me er tot nu toe aardig tegen verzeten, jij bent al een poos op weg zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou, echt knap hoor Jurgen, van 100 glazen naar niets.Kan me voorstellen, dat de eerste week geen makkie was.Helaas, duurt het afkicken best wel lang.De trekmomenten gaan wel steeds minder worden.Maar je moet het de tijd geven.Na 2 jaar is de echte trek wel weg, maar op je hoede blijven, blijft van belang.Wens je heel veel succes.Enne...bij moeilijke momenten kan je altijd op het forum komen he, dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Aloa allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Heb je al gegeten Jurgen?Ik had eind vd middag ook trek. En honger. Dus mijn eten staat inmiddels op. Dan zal de trek in drank zo wel over zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Aloa Mupke, Rapi en Jurgen.Knap Jurgen dat je sterk bent geweest om niet te gaan drinken. Vind ik trouwens iedereen die het op eigen kracht doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ha die Bol,Hoe was het met de kabouter vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ja ging eigenlijk wel goed Rapi. Hij heeft nieuwe tomatensoep en champign. soep besteld. Dat moet ik allemaal tot moes pureren want hij is bang dat het anders niet door z'n stoma gaat. Dus gaan we er morgen aan beginnen.Verder heeft hij vanmiddag twee gebakken eieren op met een broodje. Dat vind ie altijd heerlijk, zeker als Sepke de eitjes gelegd heeft.Maar verder moehaaa mag niet klagen.Hoe is het verder met jou gegaan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 He Bol,Dat is vreemd.Soep pureren (wat al dun is)En wel brood met gebakken eieren.Kan dat dan wel door de stoma?Verder, met mij prima vandaag.Onverwacht, dagje vrij.Hoef zelfs vanavond niet te werken.Lekker m,n was gedaan, douche gesopt,Plekjes bijgeverfdGelezen, T.V. gekeken,beetje forum.Toppunt van luxe.Oh, dochter met kleindochter zelfs op de koffie geweest.Kan anders ook nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: DesiWoman Groen? Dacht dat ze wit waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: womanquote: Originally posted by: DesiWoman Groen? Dacht dat ze wit waren. Heb je per ongeluk een erwt genomen Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hallo allemaal,Ben er weer.Terug gelezen en geconstateerd dat er geen ernstige zorgen zijn Behalve natuurlijk de problemen van Blondie met haar huurders en de hoofdpijn van Ya.En ik mis Glen, of ik moet niet goed gelezen hebben.Desi, het hield het midden tussen een cursus en een bijeenkomst, het was in elk geval niet wat ik er van verwacht had.Ga nu maar even douchen en dan wat happen (W is oppassen) want krijg wel trek in een vloeibare versnappering en dat wil ik toch maar niet doen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Lekker glaasje water Harry!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Wat heerlijk Rap. dat je vandaag een daggie vrij hebt gehad. Das genieten hé?De kabouter is heel bang dat z'n stoma verstopt raakt dus de b.v. champ. soep daar mogen geen schijfjes champs. in zitten, zelfs niet als het heel fijn gesneden is. Ja en de tom. soep wil hij ook graag fijn hebben, met een beetje balletjes, anders wil hij het niet en is m'n werk voor niets geweest. Hij is als de dood dat iets verstopt.Maar het kan zo maar zijn dat als ik het klaar gemaakt heb, hij het toch niet wil hoor, dat vervelend ventje.Ja brood met ei dat eet hij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetde arabische prins en zijn prinses op de erwt Of een Arabische erwt op een prinses. DEHAHAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik denk dat ze er mee gesproken hebben Jet want van de week waren ze poeslief. Ze zitten ook veel minder. En ik moet me dan ook wat minder vast houden aan de regels. Dus als ze 5 min. eerder gaan zitten dan wat de regels zijn moet ik daar niet moeilijk over doen. Wel in de gate houden dat het niet meer wordt.Ach het komt wel goed. Lief trouwens dat je er om vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nou, je hebt het er maar druk mee Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Drup ook weer boven water maar gelukkig geen theewater.Bet vandaag zou het de verjaardag van mijn man moeten zijn en morgen mijn trouwdag maar helaas is hij 5 jaar geleden op zijn 52e overleden. Blijf het moeilijk vinden dus dan is het fijn toch even te kunnen lachen hier.Dymph erg jammer maar na je telefoontje begrijp ik het wel. Naja je hebt geen ban dus altijd welkom terug wat ik hoop. Als mijn hummetje wat beter is breng ik miss wel de groeten over hier hahaha. Nee serieus, heb respect voor je keuze.Bolleke van champies raakt een stoma heus niet verstopt hoor maar volgens mij vind hij tomatensoep gewoon lekkerder. Ik had hem al lang bonensoep gegeven om te kijken wat er zou gebeuren maar ben niet zo lief als jij hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Went nooit Jetset maar overleef het wel. Met zulke dagen zwelg ik in het zelfmedelijden en dat is niet goed maar kan het niet voorkomen want zulke dagen blijven. Probeer me dan wijs te maken dat hij geen heilige was en we heus ook wel eens ruzie hadden. Zit mezelf aan te praten dat ik wel van dat verhipte gesnurk af ben en even later piep ik weer wat ik dat toch graag zou willen horen. Boos op moeder die ook al zo jong ging en er niet meer is om haar kind te troosten en zo sukkel ik de dag door. Is gewoon dubbel maar kom deze dagen wel door want drupje kan sterk zijn hoor als ze maar zichzelf niet zielig vind. Vandaar dat de scoot ook een trap kreeg maar had gelukkig mijn laarzen aan en niet mijn pantoffels hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden