Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goeiemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar. Suiker en melk op het aanrecht ernaast. Zit nog even de laatste slaap weg te gapen. Tis koud buiten, maar ik geloof dat het nog net niet heeft gevroren, hoef nog net niet te krabben dus straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Morge Yvonne,Even douchen en dan kom ik voor thee, gewoon zwart graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Is goed Harry, Ik ga ook eerst even onder de douche, hoef ik straks niet zo te rennen. Strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 goede morgen harry en yvonne. doe mij maar eerst koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Nog net... bakkie komt er aan Igor.... en Nu hup... naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goede morgen Igor en ook maar alvast ieder die nu of straks aanschuift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 BORRIE.... alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ja hoor hier ook alles oké. maar waarom loopt die wekker zo snel s'nachts ? zetten de kaboutertjes hem misschien zo snel vooruit? ik ben in elk geval lekker wakker geknuffeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 het gaat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 maar nu eerst een sprintje naar de douche de kaboutertjes zijn nog aan het plagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zo, douche gehad, hondje uitgelaten... brrrrr, echt koud, nog net geen vorst, maar zit er niet ver vanaf dus... Nu brood klaarmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ook goeiemorgen bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Morge Borretje,Ben veel meer tijd kwijt aan scheren dan aan douchen,Wat hebben vrouwen het toch geweldig makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goedesmorregens...juffrouw Jannie....euh..Yvonne:DEn goedemorgen Igor, Harry en Borretje:)Joepie koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Het is inderdaad koud buiten...hier 3.7 graden. Dat worden handschoenen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 goedemorgen allemaal.Pff wat heb ik nog een slaap. Moet echt ff wakker worden. En dan is er koffie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hihi, ook goeiemorgen ekster en desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Desi, ook goedemorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Makkelijk har??? wat denk van al die rommel die ik op mijn ogen en toet smeer.... of gebruik jij ook make up ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 zooooo. kofiie en een peukie. Gaan we vol moede moed weer aan de dag beginnen.Vandaag 3 weken ADB en ik neem de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Yvonne .Harry is aan t scheren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Desi,Ben al geschoren hoor, zit aan mijn 2e bakkie thee, had W al gemaakt dus toch maar niet bij Yvonne thee gaan drinken.Make up gebruik ik niet, wel deo en speciaal voor Bolletje wat extra After Shave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ach die arme harry toch, hihi. Hoop dattie niet uitschiet met de mascara...gaat hartstikke goed he desi? complimenten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hi hi...en opmaken, haren fohnen, benen scheren, oorbelletjes in:DDruk, druk, druk...druk...Zie het al helemaal voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden