Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
igor

Bol die garnalen zwemmen toch niet je pak in hoop ik
:o

Nee joh maar Willbillie wel als ie een garnaal zou zijn.:)

Oké drup, die twee kommen erwtensoep heb het hiero genoteerd.
Ik weet niet precies waar we de meeting houden maar misschien is het wel leuk als dat ik inderdaad erwtensoep zou maken en dan mee nemen. Is dat een idee?

Geplaatst

Oef
Maar goed dat ik gister mn groene pilletje genomen heb......anders was het een gevecht geweest tegen wellus en nietus en het risico dat ik het niet gewonnen zou hebben met wilskracht........

Geplaatst

heb eens een uitdraai gehaald bij de apotheek,slik 13! verschillende medicijnen waaronder 1 refusal per dag!
morgen maar eens vragen of het niet wat minder kan,lijk wel een chemo-kar!!

jet,drijfhout,mits droog uiteraard,brand prima,het spet alleen een beetje omdat het meestal "waaibomenhout" is,en ik heb mij in het verleden wel eens wijs laten maken dat je schoorsteen er minder vuil van wordt door al het zout dat er in zit.
ik was al jong aan het jutten op Terschelling,en heb ladingen hout van het strand gehaald,als timmerhout is het niks,door het zout blijft de verf er bijna niet opzitten,maar voor in de kachel is het prima!

woman,voel met je mee,als ik mijn pilletje momenteel niet had,stond ik ook niet voor mijzelf in!

Geplaatst

Even een loos momentje op de bank gelegen, en ernstig nagedacht hierover.
Ik dacht: wat wil ik dan ?
Iets extra's, daarom denk ik automatisch aan drank
Ah, maar is taart en marsepein en al die andere lekkere dingen niet genoeg ?
Kennelijk niet
Hmmmm
Okay, jointje halen dan ? Neeeee dan word ik zo vaag tegen mn visite
Okay
Andere oplossing ? denk na !!
Jaaaaaaa
Ik heb voor dit soort gelegenheden altijd een Jip en Janneke sjampagne koud staan
Tralali tralala
Die ga ik helemaal opdrinken :)
:D

Geplaatst

Heej Woman:musicnote: :present::heart:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en ga helemaal los met de Jip en Janneke champagne!
En morgen lekker GEEN kater!! Proost! Ik proost met je mee met een glas ijskoude ice-tea!

Fijne dag gewenst!

Liefs, Tobpertje;)

Geplaatst

Goooood job woman, hou van je denkwijze !!
Goed dat je hier er zo over schrijft.
Kop op hé borrie, je staat nu alweer zover. Leve het water en weg met de kater :D

Bank 1 heb ik dus zelf afgekaatst, ze hebben me te lang aan het lijntje gehouden. Ga in zee met bank 2, : Terug naar start, U ontvangt (nog steeds) geen geld !! Pfffffffff

Het gaat goedkomen, ik weet het, ik voel het, maar het vreet zo erg veel van me. The clock is ticking.
Niet goed voor mijn hart hoor :(

Je zou voor minder beginnen drinken hé, :huh:

Maar vandaag neem ik de eerste niet :D

Geplaatst

Zo, terug van UWV . Viel reuze mee . Een heel aardige arts. Binnen 2 weken oproep abeidsdeskundige. Denk niet dat er voor mij Wia aanzit. We horen het wel.
Ben blij dat ik terug ben.

Vriendin heeft vandaag weer niet de Antabus ingenomen, Had vanmorgen gedronken om kater te verdoezelen. Ik neem haar vanavond wel mee naar de AA. Ze neemt het morgen in heeft ze (weer) beloofd. Ik heb met haar te doen.:brokenheart:

Geplaatst

Woman, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote::moon::present:B):musicnote:

Jet, drijfhout moet je wel heeeeeeeeeeeeeeel lang laten drogen voordat je het gaat stoken hoor. anders krijg je enorm veel rook. Dat kan je rookkanaal niet aan en dan zit je met al die slechte stoffen in je woonkamer. :huh:

Geplaatst

Desi, je vriendin mag wel heel blij met je zijn. :present: Pas je ook een beetje op jezelf ondertussen? Het zou kunnen dat je er zo in op gaat dat je misschien wel heel teleurgesteld gaat raken als ze toch niet doorzet he.

Ik zou zelf niet zo gauw iemand uit mijn eigen omgeving naar het forum verwijzen. Zeg ik nu. Ik heb het nl. wel eens gedaan met een ander forum en toen was ik achteraf toch niet zo blij dat zij er ook zat. Ik was een stukje vrijheid van schrijven daar kwijt.

Geplaatst

Goedenavond,

Net terug van gesprek en nu effe snel eten voordat ik naar de meeting ga.
Kort gezegd is uit het gesprek gekomen dat de therapeut vond dat wij geen hulp nodig hadden bij het bespreken van onze relatieperikelen.
Dat wij zelf mondig genoeg zijn om het onderling op te lossen :huh:
Moet het effe tot me door laten dringen... en laten indalen...

Hebben wel een 2e gesprek over 2 weken en dan wordt gekeken of behandeling via systeemtherapie wel nodig is...

Geplaatst

Goedenavond,

Gelukkig weer geen ernstige zorgen gezien bij mijn waarde forumvrienden.

Blondie, is dat een opluchting, dat het volgens de "deskundigen" wel meevalt met je relatie of een ontkenning, een onderschatiing van je probleem?

:heart: om mee te spelen of onder je riem (die over je borst) te steken als je het allemaal laat neerdalen, sterkte meisje, rust en inzicht.

Harry

Geplaatst

Ik denk dat je het niet als onderschatting moet zien blondie. Juist niet!
Misschien is het een manier om je duidelijk te maken dat je zelf heel goed in staat bent om dit met hem op te lossen. Een motie van vertrouwen dus.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...