Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goedemorgen lieve allemaal!!

Woman:$:musicnote::heart::sun::moon::present::rose::$:musicnote::heart::sun::moon::present: Van Harte Lieverd!
Dat je maar een hele mooie prins tegen mag komen dit jaar die je flink in de watten legt!

De mooiste jaren van het leven beginnen elk jaar opnieuw!!:heart:

En nu..............................KOFFIE!!!!!!!

Geplaatst

Ya. Toen ik begon met Antabus was ik de erste tijd ook ontzettend moe en hoofdpijn. Dit zijn bijwerkingen die snel over gaan dus troost je. t hoort er ff bij. Van alcohol krijg je naardere bijwerkingen moet je maar denken.

Geplaatst

ach Dees liever pijn in m,n kop van de refu dan van een kater toch! hihi!

Kleintje was kapot,totaal gevloerd!
Hij snapt er niks van!
Wilde vandaag al bij mama blijven !hihi

Heb hem huilend achtergelaten vanmorgen!
Zooooo zielig!

Geplaatst

Ya Dat vond ik ook altijd zoerg. En als ik dan thuis was dan huilde IK nog harder. Achteraf hoorde ik van de juffrouw dat als ik mijn kont gekeerd had dat alles over was.:D

Geplaatst

Moghu Dees en Ya.

Ik heb het altijd druk Dees, zo niet dan maak ik het wel druk voor mezelf:( Vandaag nog wat kerstspullen ophangen, was opvouwen, soep maken voor mijn manneke, en daarna wil ik weer eens gaan schilderen.:)
Jij gaat ook erg goed hé? Maar minder met je vriendin, misschien heeft ze gewoon wat meer tijd nodig. Mar heel tof dat je er voor haar wilt zijn.

Ya, goed geslapen meid? Is het, nu je refu. slikt, wat rustiger in je hoofd en lijf?

Geplaatst

Bol:huh:
Kerstspullen?
Las het gisteren al van je kerstboom....
Is dit niet erg vroeg?:angry:
Ik wacht echt tot half December ergens hoor!

Benieuwd trouwens wat pup van een kerstboom vind!:D

Gaat goed Bol,
voel me idd rustiger!
Het is voor mij gewoon even een stok achter de deur,
zit gewoon nog niet lekker in m,n vel en wil niet terug vallen.
Als alles weer ok gaat zie ik wel verder.
Voor nu een hele fijne afleiding!

Geplaatst

Ya dat is rot hé, niet lekker in je vel zitten. Je weet met jezelf geen raad en zou het liefst willen gaan slapen en wakker worden als alles voorbij is en je je weer wat beter gaat voelen. Ik hoop zo dat deze tijd gauw bij het verleden gaat horen en dat je je weer goed gaat voelen lieverd.:present:

Geplaatst

Zo, weer fris en fruitig...
Ga nu lekker effe neuzelen bij het kringloopcentrum en daarna naar gesprek bij counselor.
In de late namiddag gesprek bij systeemtherapeut met mijn partner... Ben benieuwd !!!
Laters.....;)

Geplaatst

Halloaaaaaaaaa
Wat een leuke start van de dag met al die slingers joepie !! Ik ben echt blij !!
Bericht gekregen van d'Arab prins, wel heel lief zeg. Een berichtje uit zn hart, incl dat hij hoopt dat ik de juiste partner vind........:s
Maar ja er is in ieder geval weer contact, ik heb het geloof ik al 4x uitgemaakt inmiddels en toch blijft er steeds contact. Maar ja een Rob Geurts heb ik niet zoveel zin in, ook al is ie dan vermomd als romatische sprookjesprins met een prachtige huidskleur en lang krullend haar ..... zucht...

Geplaatst

Desi ik heb wel ervaring met keuringsartsen van het UWV. Ben 3 keer gekeurd geweest en in tegenstelling tot de vele verhalen die er over gaan kan ik alleen maar zeggen dat het erg positief was. Ben 2 keer gedeeltelijk afgekeurd en de laatste keer volledig maar in alle gevallen waren ze begripvol en meelevend want ook daar kom je niet voor de jeuk aan je grote teen.
Het scheelde miss dat ik zichtbare lichamelijke klachten had/heb en ik aanbood dat ze bij de HA en behandelend neuroloog navraag mochten doen (wat ze nooit gedaan hebben).
In elk geval heb ik dus andere ervaringen als de verhalen doen rondlopen en hangt ook niet van de arts af want had 3 keer een andere en waren allemaal even aardig en begripvol.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...