Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allen,

Blijf nog maar lekker even liggen.
Ik maak de haard aan en schuif de broodjes in de oven.

Woman, van harte gefeliciteerd, maak er maar een prachtdag van :present::heart::present:

Harry

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goeiemorgen vonneke en borrie. :sun::sun::sun:

Haaaaaaaaaappppyyyyyy Biiiiiiiiiiiirtgayyyyyyyyyyyyyyyy Womannnnnnnn

:D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote::D:camera::present::heart::rose::P:):musicnote:

Vlug even van hier thuis uit.
Nu haasten richting haven, dwz, tot weldra

Geplaatst

Smogges Harry, Vonne, Bor en Will!

Voor Woman: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
:present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart:
dat je een fijne dag en vooral een héééél goed nieuw levensjaar mag hebben!!!

Jaaaahhh, koffie:P

Geplaatst

WOMAN GEFELICITEERD! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Mijn wens voor jou: een lieve lekkere vent met een goed lijf, mooi lang haar, houdt van het huishouden doen, gek op dieren, goed in bed, houdt van buikdansende vrouwen en vooral van jou!:D

Heb hem vast jouw kant uit gestuurd, vindt je toch niet erg hè?;)

Maak er een toffe dag van! :heart:
En een mooi droog nieuw levensjaar....
:present::present::present:

Geplaatst

En alle anderen ook een goedemorgen!:)

Heb vandaag niet veel de beschikking over de computer...vriendlief werkt thuis.
Ik zal er dus niet veel zijn vandaag. Hier alles goed en vandaag dag 9.

Iedereen een fijne dag!:present:

Geplaatst

Tja...Susana...

Wanneer ben je jarig? Je kunt het namelijk alleen krijgen en niet zelf kopen anders werkt het niet. Net als een boedha beeldje: die moet je ook krijgen wil hij je geluk brengen:D

Dus...even wachten tot op je verjaardag. Maarre...je kunt wel vast je wensen doorgeven hoor:D

Geplaatst

Mogguh bijkomers.

Ff DD v gisteravond gelezen en nu nog even een speciale wens voor jou erbij Woman:
dat je uit je cocon komt en je prachtige vleugels uit gaat slaan want, ook al zie je het zelf misschien nog niet, je bent een prachtige unieke vlinder!! Ik gun je veel, heel veel bloemen op je pad :present:

Drup: ook vandaag denk ik aan je, heb gisteravond kaarsje gebrand voor je. Fijn dat je nog hebt kunnen lachen om klusjesman! Sterkte :heart:

Beate: je bent niet de enige hier met eetproblemen, meis. Een tijd geleden is er hier veel over gepraat en zelfs een eet-draadje geopend, zal m weer eens opzoeken. Ook ik kon beter eten toen ik nog dronk, herken je dus wel. En ja: ook ik houd het vaak maar op brood. Praat er dus gerust over, je zult zien dat je herkenning krijgt en schaamte???? Ben je mal! Kop op, hè :present:

Zo, nu gauw verder.

Geplaatst

Sara, voor mij was ook het geval, toen ik veel dronk at ik heel veel maar om mijn maag te kalmeren, nou eet ik minder maar ik geniet van elke hap plus eet ik gezonder, toen met alcohol maakte niets uit wat, meestal troep, bah.....ik heb mijn lichaam vreselijk mishandeld, word misselijk van de gedachten. G

Geplaatst

luitjes, brood gesmeerd, hond uitgelaten... ik ga er vandoor.
Dees sterkte en succes.
en de anderen ook natuurlijk....
doeg doegggggggggggggggggggggg
fijne dag.

Geplaatst

Nou moe, ik maar zoeken, blijkt het Eet-draadje gewoon onder de Draadjes te staan. Ff naar boven gehaald, Beate.

Dees, toen ik werd afgekeurd viel ik nog onder de "oude" WAO maar heb ook de hele herkeuring meegemaakt. Ja is spannend meid, hangt er ook een beetje van af wie je treft, soms valt het reuze mee en krijg je best wel veel begrip en medewerking. Dus TOITOITOI!

Ha Jet, nog op zoek geweest naar werk/opleiding? Nog niet weggewaaid daar aan de kust? Man wat een wind gisteren.

Lieve mensen, moet nu rennen. Hele dag werken en vanavond vergadering dusss....zal ik juliie wrsch niet meer treffen vandaag.
Daarom: tot de volgende keer, heel veel succes en sterkte allen,
good goan! :present:

Geplaatst

Las gisteren dat Beate dacht dat refusal/Antabus slecht voor je lever zou zijn. Heb afgelopen donderdag een gesprek met verslavingsarts gehad en die verzekerde me dat Antabus niet kwalijk is voor de lever. Alcohol wel. Antabus/Refusal kon je gerust jaren slikken. Ik gebruik nu ook Antabus en heb mijn lever laten controleren. Krijg vandaag of morgen de uitslag.

Geplaatst

Nu ik zo bezig ben met vriendin die de alcohol maar moeilijk kan laten staan hoor ik iedere dag haar klagen over de KATER. Besef me steeds meer hoe heerlijk is dat ik dat niet meer heb.Bahhhhhhh. :angry:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...