Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik ben er nog even, maar het is stil hier.Nouja, ben ook veel te laat natuurlijk. Ik zal nog even wat bijlzen. dan ben ik weer op de hoogte van jullie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hallo Mup,Partyservice, je profiel staat open.Welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hoi Harry, Mupke, ben dan toch niet Remi Moet spijtig genoeg alweer verdergaan, ben aan het werk en er wacht me een schip op.Kom later terug, moet nog bijlezen voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hallo Wil,Werk ze jongen.Mup, waar ben je nou????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hier Harry. Kreeg net een sms waar ik een knoop van in mn maag heb. Moet maar even een nachtje slapen over mijn reactie want als ik nu impulsief reageer maak ik misschien meer stuk dan me lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Oei Mup, klinkt niet zo goed hé. Als je wil delen kan dat, maar hoeft niet. Wat je zelf maar wil.Probeer in elk geval te relativeren, eender wat of hoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Is niet een kwestie van niet willen delen, maar eerder van niet kunnen. Het is me hier dan toch te openbaar Will. Lief dat je je luisterend oor aanbiedt hoor. Ik ga er morgen met een collega wel even over praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Rustig laten bezinken, lieve Mup.Van alle kanten bekijken en afwegen maar niet gaan piekeren.En inderdaad praten met iemand die je kan helpen.Wat vervelend en dan ook nog zo laat op de avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Mup,Helemaal overbodige opmerking natuurlijk maar nuchter er tegen aan kijken is de enig goede manier.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Dank je wel Harr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelMup, Helemaal overbodige opmerking natuurlijk maar nuchter er tegen aan kijken is de enig goede manier. Harry Dat zeker! Ik kan me nog herinneren dat ik me bij een soortgelijk bericht eens totaal in de drank geworpen heb. Man, wat was ik zat, binnen no time. Dat niet weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik haak maar af. Heb toch niks leuks meer toe te voegen.slaap lekker jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Helemaal gelijk Mup, gewoon het nieuwe pad volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Truste Mup,Heb vertrouwen...Om nog even een tegeltje te citeren: "De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"ik bedoel, meestal valt het mee.Slaap lekker,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hè, ik citeer Bolletje dringt nu tot me door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 hallo allemaal, zeg Partyservices.....ik kan je naam gewoon lezen. Je moet iets even veranderen, denk ik.ZO, nu eerst ff teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hallo Beate,Still going strong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Jaaaaaaa uuhhhh, een kleine misstap een dezer dagen niet meegerekend: JA, gaat goed.Niet zulke moeilijke vragen meer stellen..kan niet liegen, weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 weinig animo vandaag hier om te schrijven, slechts 7 pagina's. Ik heb eigenlijk ook niets bijzonders, zat de hele avond al te hangen voor de tv, wou nog even hier kijken...teveel, met jou goed? Je hebt een druk leven met je wisseldiensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Gaat goed, Beate.Slappe boel hier inderdaad.'t is dat ik mijn boek lees op hetzelde ding waarmee ik af en toe op het forum kijk anders was ik ook al lang afgehaakt.Dat ga ik nu trouwens doen,Welterusten, slaap lekker,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Trusten teveel, ik sluit ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Trusten teveel, ik sluit ook af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hoi Dendhro(als je er nog bent)wilde even welterusten zeggeneen drukke sauna avond gehadmet mijn volleyers hier thuisgezellig druk, 12 vrouwenen nu is de troep weg, de vaatwasser staat aanen ik kan tevreden mijn bedje opzoeken,welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Met z'n twaalven in de sauna Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Lieve Drup en Rapilos:heart:Bedankt voor jullie lieve bemoedigende woorden:sun:Zo kan ik met een tevreden afsluiting van weer een droge dag mijn bedje induiken.Mijn schatje slaapt al anderhalf uur... (Vroege dienst, wekkertje voor hem om 4.30u)Dag 74 droog is aangebroken... min 1 dag.Welterusten allemaal en sweet dreams!Liefs, Tobpertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden