rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Drup,Is Banjo alweer een beetje bijgekomen?Wat een duveltje he.Hoop voor je dat je auto en je tandarts geen kosten opleveren.Maar ja, als je met het ergste rekening houdt, kan het altijd nog meevallen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Mmmm, ben een beetje tegen mezelf aan het praten geloof ik.Nou ja, dan ga ik maar aardappels schillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Goedemiddag allemaal, Of is het al avond, ach wat maakt het uit: of Als je maar lekker in je vel zit.Eet smakelijk trouwens...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Goedenavond,Terug van therapie en gebroken...Zo moe ben ik nog niet geweest voor zover ik het mij kan herinneren Zo toch een gesprekje met mn vriend over mijn gevoel en dan lekker vroeg mn mandje in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Zware dag voor je Blondie,Sterkte, met je gesprek straks.Vind je een kanjer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Is dat slim Blondie?Zo 'n, waarschijnlijk, moeilijk gesprek als je zo moe bent.En Blondie, je zal het wel niet nodig hebben, een kleine tip.Je moet mensen aanspreken op HUN waarden, dan wordt je ontvangen, dan wordt de boodschap geaccepteerd, althans de kans is groterSterkte, kalmte en succes,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Goeie avond lieve kanjers,Ik ben net met een heel voldaan gevoel terug van een dag heel hard werken. tussen oud en nieuw zit iki ook helemaal voor tot en met 1 jan. Moet de honden verzorgen omdat er een hoop mensen weg gaan. Dus ben ik onder de pannen.Hoe is het hier gegaan? Heeft iedereen een fijne dag gehad?Ik zal zo eens ff gaan lezen en dan plof ik op de bank. Heb de verwarming al op hoog gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 o ja nog vergeten te vertellen. Ben net ff een ritje mee wezen doen. Moesten een Canadese witte herder op halen. De man had hem moeten laten inslapen. God wat een mooie vent zeg. Zo'n jazz figuur met een snor die met aan weerskanten omhoog krult en een lange baard. Een heel gezellig huis met allemaal kaarslichtjes zelfs buiten in de tuin, en ik had een beetje een bruincafé gevoel. De man had het moeilijk met z'n hond, anders had ik zeker gevraagd om eens een bakkie te komen doen.Maar ja ik heb nog mijn kabouter hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ach Bol,Wat heb je nou aan 2 kabouters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Nou Rapi dat zal ik uitleggen. Kijk het is n.l. zo dat als het een echte kabouter is dan heeft ie krultenen, dat had deze ook. S'nachts werkt ie als het goed is, dus ruimt de rommel op. Ik heb tot mijn spijt 20 jaar gewacht met de kabouter van me in de hoop dat er een wonder gebeuren zou. Niks, hij ligt in bed en komt er niet meer uit.De kabouter van vanavond zag er vet gaaf uit, ik begon er eerlijk gezegd een beetje van te kwijlen.Hij was wel erg groot voor een kabouter maar ja de mens groeit ook nog steeds hé? Ja en verder zou ik best met hem een beschuitje willen eten hoor. Poeh wat was ie mooi zeg.Hij had nog een oude hond dus wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Nou Bol, kabouter 1 komt zn bed niet meer uit, ik wist het wel als ik jou was.......Als je er al van begint te kwijlen.. Go girl, go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Rapilos Banjo ligt uitgeput van het tegenspartelen hahaha.Och APK en tandart kosten altijd al is het maar de controle. Naja het zij zo want moet toch gebeuren.Zie erg tegen de tandarts op want ben er zo bang voor en nu dus een nieuwe ook.Ach je hebt veel verschillende kabouters Bolleke. Ik zou ze gewoon in de tuin zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Bye....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Bam. gniffeldegniffel.Nou Drup, als jij hem gezien zou hebben dan zou je zo'n Goddelijk kunstwerk echt niet in de kou en regen zetten hoor.Ja dan was die man in de hemel de groot kunstenaar. Heb wel eens gedacht nou man dat zou ik zelfs beter gedaan hebben, wat heb jij het deze keer verprutst zeg, maar dit was een van zijn meesterwerken hoor. (kreun) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ben je echt bang voor de tandarts Drup?En jij bent nog wel zo'n doorgewinterde verpleegster geweest!Misschien, als reservekabouter gebruiken Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Sjonge Bolleke is hij vrijgezel die adonis? Je hebt toch zijn adres en niets laten vallen of vergeten? Kon je later terug om het op te halen. Of bel hem even voor nazorg. Verzin maar iets meis als je het zo te pakken hebt. Nee zo'n kabouter moet je niet in de regen zetten maar lekker warm in bed stoppen. Spannend !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hallo allemaal; kanjers / knokkers / lotgenoten...Moe gewerkt... pijn aan de voeten, dus zo lekker bankhangen met een kop warme chocolademelk samen met mijn mannetje:DIk heb de draad gelukkig weer helemaal opgepakt, en ben vrijdag eigenlijk alweer bijna vergeten...Ben nog meer vastbesloten om niet meer te drinken, want ik ben echt drie dagen van slag geweest met die hele toestand.Dus ik kom even melden dat Tobbertje weer richting Toppertje gaat:)Vandaag dag 73 (min 1) droog...Net met mijn zus gebeld, ze houdt de moed er gelukkig in... en blijft positief te blijven.Samen knokken we voor haar gezondheid en voor mijn nuchterheid...Dus tegen haar zeg ik net als hier elke dag: SAMEN STAAN WE STERK!!Liefs, Tobpertje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ja Rapilos ik ben echt bang voor een tandarts en dat heeft niks met mijn beroep te maken maar alles aan die verhipte schooltandartsen van vroeger. Ondanks dat ik een pijntandarts had is de angst nooit meer verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Fijn te lezen Toppertje dat jij je zo sterk voelt. Houden zo tijger.!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ja, Drup,Daar kan ik me alles bij voorstellen.De schooltandartsen van vroeger waren echte gruwels.Het enige wat leuk was, was dat je soms een gratis tubetje tandpasta kreeg.Toppertje,Kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Lieverds ik ga een beetje bijtijds afsluiten, en duik er vroeg in vanavond. Dacht vanmiddag nog, goh ik kan gewoon afspraken maken zonder dat ik hoef te denken, ja maar als ik gedronken heb of is dat niet toevallig op de dag dat ik besloten heb te gaan drinken. Realiseerde me dat ik zo ontzettend veel kan verzetten en God dank dat ik geen last meer van katers heb, alleen maar die zitten te miauwen.Slaap lekker allemaal en morgen weer katerloos op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Truste Bol,Ga ook afsluiten.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Slaap lekker Rapilos en Bolleke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Voor allen die gaan slapen ook een fijne nacht toegewenst.Jetset droom niet over een tandarts want die schooltandartsen waren toen ware nachtmerries en zijn het voor de rest van mijn leven gebleven. En ik maar zeggen dat ik geen jeugdtrauma heb hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Hey hey, ik verschijn en iedereen gaat slapen ?? Goedenavond frummers, vanuit de haven. Snipverkouden (ook dat nog), maar we blijven gaan hé.Jet, mooie vrouwen ?? Waarre ?? Drup, sterkte met je tandarts hé, al goed dat het nu niet meer is zoals vroeger dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden