Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Goeden avond,Mup, Partyservice, Borderline ??Uitgelogd maar lampje nog aan of nog ingelogd maar je eigen lampje al uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoi hoien Soothe:heart:long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Truste allemaal,Schlafe mein prinschen, schlaf ein,Alles was man wil, das kan man nicht haben...(Rocco Granata) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 schlaf wohl faule (?) Harry:D:lips:en de anderen gewoon maar welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoi Jane en Teveel!Nog in het land der levenden hoor.Jane, still going strong. Je gaat lekker.Reeds het jaar voorbij. Je verdient een Je wordt een echte die hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hoi Sothe, goede morgen,Waarom "faule" Jane?Ik heb allerlei ondeugden, maar lui...Ga nu echt slapen,Dag Jane:heart:Dag Sothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 het is ook Duits voor dirty harry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Ja als de echte die hards het af laten wetendan moeten er nieuwen opstaan he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Trusten Teveel, en een ieder die zich te rusten legt.Ik ga ook slapen.Veel beren op mijn weg, dat vereist een uitgerust lichaam.Geen aaibare panda's, maar ware grizzly's !Trusten en houd het droog. Doe ik ook. Jazeker.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik ben nog laat op vandaag. Tot laat gewerkt en nog wat overprikkeld.Leuk om een aantal bekenden nog te zien hier, hoewel ik beslist weinig teruggelezen heb (2 blz) en op thema's ; mijn favo topic altijd Blondie nog volg.Ik drink nog wel wat en tracht dat onder controle te houden; wat redelijk lukt.Vanuit mijn perfectionisme dacht ik altijd dat ik erg veel dronk. Na bijna een jaar hier op dit forum weet ik dat het nog erger kan. Wat niets zegt over mijn situatie. Ik wil nog altoos beter en beter... maar met het geleerde van hier en van de training kan ik goed door. Elke dag bewust blijven!! Mijn leven heb ik weer aardig op de rails, samenwonen met mijn nieuwe vriend, mijn huis blijven bewonen... het gaat allemaal door zo als ik wenste. Ben vrij happy, met de gewone ups en downs, en soms voelen ze minder gewoon en blijken ook die buien weer over te gaan. Totdat... etc....Het is rauw op mijn dak gevallen dat PP iemand anders bleek te zijn. Gevoelsmatig wist ik het. Toch voelde ik me erg ver..n/ slagen toen ik het hoorde/ en nóg! ; dat dit soort dingen dus gebeuren. Het maakt iig dat ik het veel moeilijker vind om hier te schrijven zoals ik dat voorheen deed. Ben mijn vertrouwen wel kwijtgeraakt. Dat betekent dat ik een andere insteek maak als ik hier ooit nog verder ga schrijven.Als mensen echt ziek zijn denk ik dat ze bij een therapeut thuishoren, niet hier hun ziekzijn botvieren ten koste van anderen!!Voor velen moet er veel veranderd zijn... hier. Dankzij dit soort types. Spijtig!Maar ook op de chat van C. gaat het niet lekker..../¿Ik zou willen dat ieder het Doel voor ogen blijft houden: ADB worden.Het geziek (...) er omheen maakt dit forum voor sommigen moeilijker bereikbaar.Lieve groeten van mij voor hen die weten dat deze groeten van harte gemeend zijn!!xxxCathydoe nooit wat ik niet zou doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden