Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik ben mijn Indiaanse touwtjes aan het zoeken om er een voor je in elkaar te prutsen Beate.Hij komt er aan.Maar... jij hebt je droom toch onder handbereik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....als je bedoelt mn SLAAP onder handbereik, dat is waar. Mn benzo is allang ingenomen.Heel ff nog op je berichtje reageren: dat van die vrouwen...dat zal wel. Maar gays...ja dat zijn geen bedreigingen voor jou...als je bedoelt dat ze je vrouw zullen verleiden. Gays zijn bedreigingen voor jou als man. Dat snap je hoop ik toch wel. toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 't Was een grapje Beate, elke homo is een concurent minder voor mij, elke lesbienne is een kans minder.Maar nogmaals, het is een grapjeEn met je droom bedoelde ik:Soms ga ik uit met een jongeman. Denk ik; waarom gaat ie uit met mij???? Ik ben veeeeeel ouder. Maar het kontakt en de avonden zijn altijd zeer waardevol. Hij blijft me bellen, denk ik waarom in vredesnaam? Het is een aantrekkelijke ventMaar misschien begrijp ik het verkeerd.Als dat zo is wil ik nu alvast mijn excuses aanbieden :$Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 He hallo daar...ik zie dat er nog forumvrienden zijn ingelogd. Ik hoop dat ze Ditjes en Datjes nog even gaan bezoeken, hoe gaat het met jullie??? Vertel iets...aub.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ok Teveel, niks geen sorry. Vanavond is het voor mij: me and my benzo. Maarre..ik vind het altijd leuk als je on-line bent. Wees lief voor je vrouw! enne...rustig he! t is weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Mooi Beate,Ik lees jou ook erg graag...Benzo, is dat een slaapmiddel of zo? Vergeef mijn onkunde.Je oproep aan onze zwijgzame medeforumers heeft helaas niet veel effekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 mn dromenvanger....???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 benzodiazepine...een kalmeringsmiddel...(er zijn honderden!)..Vroeger waren het de alom bekende barbituraten....sterker, lekkerder, geliefder, dodelijker..Sinds jaren verboden dus, nu een zwakke variant: den benzo's. Het helpt enigzins, laat ik er dat van zeggen. Geen wondermiddel, maar het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Is onderweg Beate, hij komt door het ontastbare naar je toe.Hou hem paraat want ik doe je ook een topdroom toekomen.Pauw & Witteman over die proleet van de PVV op tv... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 NOu nou nou, ik ben benieuwd. Ja, die proleet....hij had zn kop toch al tegen??? of mag ik dat hier niet zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ok Beate, doet me verdriet dat jij, dat mensen het nodig hebben.Rob de Nijs zong eens dat als hij God was hij het vliegtuig met zijn geliefde uit de lucht zou plukken.Ik zou ook wel even God willen zijn, dan konden we alle Benzo's, alcohol, drugs en verdere troep opstoken...Waarom maak je zo iets moois als de mens om vervolgens je schepping met allerlei ellende op te zadelen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Teveel....een benzo is niet zo erg hoor!! Als ik flip is veel erger! Die dingen zijn niet voor niets uitgevonden.Als men hoofdpijn heeft, neem je een paracetamol. In die orde moet je het bekijken! Ik vind een benzo in geen enkele verhouding staan tot drank. Zie het meer als een paracetamol, maar dan voor je gemoedsrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Zo zie je maar dat ik er geen verstand van heb Beate.Maar die wens die ik net uitte, die blijft gewoon...Schoot me zo maar te binnem, mooie tekst vind ik.non, rien de rien non, je ne regrette rien ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal. tout ça m'est bien égal. non, rien de rien. non,je ne regrette rien. c'est payé balayé, oublié. je me fous du passé. avec mes souvenirs, j'ai allumé le feu mes chagrins mes plaisirs. je n'ai plus besoin d'eux. balayés les hommes. avec leurs trémolos. balayés pour toujours. je repars á zéro.non rien de rien. non ,je ne regrette rien . ni le bien qu'on m'a fait, ni le mal. tout ça m'est bien égal. non,rien de rien. non, je ne regrette rien. car ma vie . car mes joies. aujourd'hui ça commence avec toi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 ja, ik ken het lied, ben bijna net zo oud als jij. Wat waren ze populair, die franse chansons!! Blijft mooi he!Heb je nu iets gedronken, en je vrouw, drinkt die nu ook niks meer om jou te helpen? Mogen vrienden die bij jullie in huis komen wel wat drinken? Bedoel, is er soms wel drank in huis? Ik woon alleen, dat is makkelijk. No alcohol. Ik ontmoet mn vrienden buitenshuis. Krijg nooit visite, althans niet savonds. Overdag drinkt niemand, dat is makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 geldt de tekst van dit mooie lied ook voor jou persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 bon soir:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 et bon nuit:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Dat was een kort genoegen Jane4, maar welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Oh nu snap ik het pas; het was in het frans!! zoals het lied van Teveel. Heel goed, maar ben ga nu toch ter sponde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik wil niet zeuren teveel, maar...mn dromenvanger???? gaat dat nog lukken vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Beate, Jetset had het een tijdje geleden over het krampachtige los laten.Dat heb ik gedaan en sinds die tijd gaat het heel goed met me.Ik heb veel gedronken, een paar pilsjes voor de dorst en dan 2, soms 3 flessen wijn.Behalve als ik nachtdienst had, maar ook dan was ik niet alcoholvrij.En ja, W en ik zijn daartsraks wezen eten in een restaurant en ik heb 2 rode wijntjes op.W heeft daar ook twee witte (zoete) wijntjes op.Dat is de enige gelegnheid dat zei drinkt en dan nog weinig.Ik drink nu al een tijdje ook alleen maar bij dit soort gelegenheden.Dat gaat steeds beter, we hebben drank in huis, moet een hele rare wens zijn wil ik hem niet in kunnen schenken.Vroeger zou ik na zo 'n restaurantbezoek thuis gelijk de eerste fles open getrokken hebben, en no.2, en...Nu niet, had daar ook helemaal geen behoefte aan, een paar Nespresso en even zoveel glazen Spa.Als vrienden, kennissen of buren komen schenk ik gewoon, neem zelf meestal niet, en geniet daarvan, ben stiekum trots op mezelf.Ik vind die tekst mooi Beate maar hij geldt niet voor mij persoonlijk.Zelf heb ik nog niet zo lang geleden mensen gruwelijk verdriet gedaan, ik heb het zelf gelukkig nooit moeten ondergaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Beate, hij is onderweg, had er al moeten zijn, je moet er wel voor open staan.Het ontastbare tastbaar maken zeg maar.Hoop dat hij er gauw is want er is ook een droom van een droom onderweg maar die moet je wel vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Nou dan bof je maar dat je wel gruwelijk verdriet geeft aan een ander, en dat je dat zelf nog nooit hebt ondergaan!! Misschien schrijf je het allemaal wel wat verkeerd op nu.Maar goed, dat je na het thuiskomen uit een restaurant met 2 rode wijn op, niet direct doorgaat met flessen openen. Heel goed! Het feit dat je dit kunt controleren, wil zeggen dat je dit in je macht hebt: en nu stoppen!! 2 wijn was lekker, is genoeg, stoppen nu. Ik ga slapen, trusten lieve mensen. Teveel, ga je naar de meeting? Ik zou komen als ik niet zo ver weg woonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ik schrijf het geloof ik wel goed op Beate maar het komt anders over.Dat ik die anderen zoveel verdriet heb gedaan heeft mijzelf ook verdriet gedaan, ik hou immers van die mensen.En, ik heb dat hier al vaker geschreven, als ik dan 's avonds thuis na gecontroleerd een paar glazen te hebben gedronken terug kijk...Dan zoek ik naar de toegevoegde waarde van die paar glazen en ik heb die nog niet gevonden.En ik moet eerlijk zijn, om het bij die 2 glazen te houden moet ik me de hele tijd beheersen.Want deep down wil ik in de tijd dat ik nu 2 glazen drink wel 10 of 12 glazen naar binnen klokken.En dat na het eten niet drinken klinkt ook mooier dan het is.Dat had ik altijd al, daarom stelde ik het eten zo lang mogelijk uit of at niet want ik wist dat ik daarna geen drank meer moest en daar moest ik dan weer niet aan denken.Ik kan me herrinneren dat W me smeekte om alsjeblieft wat te eten en dan dacht: ja daag, bekijk het maar.Het zal uiteindelijk wel op stoppen uitdraaien, ik groei daar zachtjes naar toe geloof (hoop) ik.We gaan maandag een weekje naar Frankrijk Beate, dus ik kan niet, ik zou de mensen graag zien en spreken waar ik zoveel mee klets maar helaas.Slaap lekker meisje, als het goed is heb je je droom gevangen, nestel je in Morpheus armen en dein weg, heel zachtjes...heel mooi...alleen nog liefde om je heen....zzzzzz:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden