Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat denk je zelf Jet, 1 week voor mijn WW afloopt dus gelukkig geen bijstand voor mij. En ook nog een hele leuke baan binnen een grote organisatie dus wie weet welke kant het nog op kan gaan, ook de werktijden zijn perfect niet op de woensdag zodat mijn meissie dan niet de hele middag alleen zit. Ben echt superblij ja, ga weer meespelen in de grote wereld:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jurgen bij vallen hoort weer opstaan. Bijna niemand lukt het in 1 keer om te stoppen. Dat geeft ook niet, het is een bewustwordingsproces. Je ben nog hartstikke jong en je er nu al bewust van dat is absoluut een plus. Nu is het zaak niet op te geven maar de draad weer op te pakken:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet ja voelt wel alsof er nu eindelijk betere tijden aan gaan breken.

Jane dank je. Als secretaresse+ en per a.s. dinsdag. Dus ja wordt weer ff wennen maar vroeg opstaan deed ik toch al voor mijn dochter dus dat ben ik gewend. Heb er echt mega veel zin in zeg.

Jurgen ik weet niet of je mijn introductie nog terug kunt vinden maar laat het aub niet zo ver komen. Waar je dan in terecht komt dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Go for it, misschien ga je een paar keer onderuit maar het grote plan moet je voor ogen blijven:present:

Aanpassing: Niwi bedankt het voelt echt als een nieuwe start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies Niwi ik mag weer meespelen in het grote stratego spel na een paar jaar langs de lijn te hebben gezeten. En wat misschien voor mij nog wel veel belangrijker is dat ik aan mijn dochter (11) meegeef het maakt niet uit hoe erg het tegenzit er is altijd licht aan het eind van de tunnel zolang je niet opgeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Niwi uiteindelijk blijft het slikken of stikken. Het was heel moeilijk maar ik kom er wel. Ben wel benieuwd hoe je kleindochter heet maar als je dat niet wilt vertellen snap ik het ook, maar heb iets met namen.

Aanpassing: dank Harry, dank. Geniet altijd erg van jou berichtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne avond nog Hermie, Jet, Rapi,

Wel eenzaam zonder jullie.
Zijn net lekker wezen eten.
W had de verwarming veel te hoog ingesteld en we hebben vloerverwarming dus het duurt heel lang voor de temperatuur wat daalt.
W is in slaap gesukkeld en ik zit te lezen, een beetje naar Flikken Maastricht te kijken dat voor haar op staat en hou jullie in de gaten.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...