Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedenavond allen.Jet mag ik je heel erg bedanken voor het meedenken v.w.b. mijn CV want... ik heb een baan!Niwi van harte met je 2e kleinkind, geniet er maar van voor je het weet zijn het onhandelbare pubers haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 lees positieve berichten, gefeliciteerd niwi en hermie. hier een dalletje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Dank je Jurgen. Ik ken je nog niet, schrijf hier ook niet zo vaak meer. Maar hoezo een dalletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 na een week of twee (zie voorstel) toch bezweken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Wat denk je zelf Jet, 1 week voor mijn WW afloopt dus gelukkig geen bijstand voor mij. En ook nog een hele leuke baan binnen een grote organisatie dus wie weet welke kant het nog op kan gaan, ook de werktijden zijn perfect niet op de woensdag zodat mijn meissie dan niet de hele middag alleen zit. Ben echt superblij ja, ga weer meespelen in de grote wereld:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Jurgen bij vallen hoort weer opstaan. Bijna niemand lukt het in 1 keer om te stoppen. Dat geeft ook niet, het is een bewustwordingsproces. Je ben nog hartstikke jong en je er nu al bewust van dat is absoluut een plus. Nu is het zaak niet op te geven maar de draad weer op te pakken:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 dank je wel. ga nu iets anders doen. misschien kom ik later nog terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hermie wow, gefeliciteerdwat voor (ongeveer) en per...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hermie,gefeliciteerd met je nieuwe baan...leuk he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Jet ja voelt wel alsof er nu eindelijk betere tijden aan gaan breken.Jane dank je. Als secretaresse+ en per a.s. dinsdag. Dus ja wordt weer ff wennen maar vroeg opstaan deed ik toch al voor mijn dochter dus dat ben ik gewend. Heb er echt mega veel zin in zeg.Jurgen ik weet niet of je mijn introductie nog terug kunt vinden maar laat het aub niet zo ver komen. Waar je dan in terecht komt dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Go for it, misschien ga je een paar keer onderuit maar het grote plan moet je voor ogen blijven:present:Aanpassing: Niwi bedankt het voelt echt als een nieuwe start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 kan ik me voorstellen, Hermie...het gevoel weer nuttig te zijn, zoiets ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ja precies Niwi ik mag weer meespelen in het grote stratego spel na een paar jaar langs de lijn te hebben gezeten. En wat misschien voor mij nog wel veel belangrijker is dat ik aan mijn dochter (11) meegeef het maakt niet uit hoe erg het tegenzit er is altijd licht aan het eind van de tunnel zolang je niet opgeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 zo is het, Hermie...van opgeven is nog nooit wat goeds gekomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedenavond allemaal,Hermie gefeliciteerd, super!!!Jurgen, jammer, helaas, kop op en pak het op.Er is gewoon geen andere serieuze optie.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Nee Niwi uiteindelijk blijft het slikken of stikken. Het was heel moeilijk maar ik kom er wel. Ben wel benieuwd hoe je kleindochter heet maar als je dat niet wilt vertellen snap ik het ook, maar heb iets met namen.Aanpassing: dank Harry, dank. Geniet altijd erg van jou berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ach jee, Niwi vergeet ik helemaal je te feliciteren.Ben zelf opa dus ken de impact.Alsnog dus waarde woestijnvos: van harte en dat je er maar veel van mag genieten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Goedeavond allemaal,Alleen de laatste bladzijden gelezen.Begrijp, dat Hermie een nieuwe baan heeft.Van harte gefeliciteerd Hermie,Fijn, om naar uit te kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Oh, lees nu ook dat niwi opa is geworden.Super man.Je eerste kleinkind, of heb je er al meer?( Ben zelf ook allang oma hoor, maar blijft steeds weer een wonder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Dank je Rapi. Ga nu afsluiten, nog ff tv kijken met mijn meissie en dan slapen, morgen weer vroeg op voor de korfbalwedstrijd. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Welterusten allemaal,Ga ook nog even bankhangen.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Fijne avond nog Hermie, Jet, Rapi,Wel eenzaam zonder jullie.Zijn net lekker wezen eten.W had de verwarming veel te hoog ingesteld en we hebben vloerverwarming dus het duurt heel lang voor de temperatuur wat daalt.W is in slaap gesukkeld en ik zit te lezen, een beetje naar Flikken Maastricht te kijken dat voor haar op staat en hou jullie in de gaten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hallo allemaal, zie ook dat partyservices o.a. on line is....hoe gaat het??Kachel hoog iedereen??OK, teveel en partyservices zijn mannen..ik heb een vraag, wil weten van jullie als mannen eens weten hoe je zou antwoorden. Zal ik van start gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ga je gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Ook mijn forum vriendinnen een goedenavond tuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Hermie geweldig nieuws. Fijn voor je meis en knuff aan je lieve kanjer die ik gelukkig heb mogen ontmoeten. Wat een tijgers zijn jullie samen. Heb respekt hoe moeder en dochter van elkaar houden en vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden