Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mup, dat dubbele...k weet echt niet hoe ik dat steeds weer voor elkaar krijg. Mn dag was in mn hoofd erg somber, het duurt eigenlijk weer veel te lang, die somberheid. Ik krijg het advies om weer aan de antidepressiva te gaan, wil liever niet. Het stoppen is zo moeilijk en duurt weer een jaar.
Ik heb 1 (ruim) glas wijn gedronken in de stad. Niks gekocht voor thuis, maar pil erbij ingenomen, slaap ik straks hoop ik. Morgen hoop ik beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van een kennis. Die weet dat ik er al eerder aan ben geweest. Misschien ben ik ook wel somber omdat ik nu bijna niks meer drink, denk ik zelf. soms. Het gaat zo vreselijk op en neer en dat een aantal keren per dag. Vandaar dat ik een slaaptablet neem, anders gaat het snachts door, en dan word ik echt gek.
Maarre..jij een leuke dag gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn HA: die schrijft alles blindelings voor wat ik hem vraag. Methadon zal net niet lukken, maar de rest wel. Ja, hij zegt altijd witte wijn is zeer slecht, rode wijn is ok. Dat zal zn eigen favoriete drank zijn, denk ik.
Als ik Refusal wil, krijg ik het ook. vragen..geen vragen. Dat werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mup...aantal jaren terug, ach ik heb dat eigenlijk altijd wel hier in de kast liggen. Half jaartje geleden misschien voor het laatste gebruikt. Dronk er gewoon doorheen, ja sorry. Dus dat werkt niet voor mij. Eigen overtuiging, zonder stok achter de deur, dat is voor mij het beste.

Niwi..relaxend nuchter..OK, mooi gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...