Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Nee, ik heb Lagerhuis gekeken Jane.Maar ik zag je opeens bij de ingelogden staan. Vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 omdat ik weet van destijds dat mijn drinken tot zelfvernietiging ging leiden...en als weer ga beginnen...dat weer opnieuw het geval is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja, is ook zo Niwi. Dat soort patronen herhalen zich dan toch wel.Als ik jouw verhaal goed begrepen heb wat je soms zo hier en dan erover schrijft had jij heel veel dorst destijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Of heb je liever dat ik dat niet schrijf hier. Dan haal ik het weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ik was eigenlijk meer verslaafd dan dat ik dorst had, Mup...en van mij je dat schrijven hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja, ach was ook stom van me om te denken dat het niet zou mogen. Het is AdB hier he? niemand zal denken dat je hier zit omdat je je leven lang alleen maar kruidenthee gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 he hallo daar! nog laat op, jullie ook. Ik kom eventjes langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 he hallo daar! nog laat op, jullie ook. Ik kom eventjes langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ze praten altijd wel over mijn drinken, Mup, nooit over mijn dorst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hoi Beate, jij komt altijd dubbel binnen he? Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Mup, dat dubbele...k weet echt niet hoe ik dat steeds weer voor elkaar krijg. Mn dag was in mn hoofd erg somber, het duurt eigenlijk weer veel te lang, die somberheid. Ik krijg het advies om weer aan de antidepressiva te gaan, wil liever niet. Het stoppen is zo moeilijk en duurt weer een jaar.Ik heb 1 (ruim) glas wijn gedronken in de stad. Niks gekocht voor thuis, maar pil erbij ingenomen, slaap ik straks hoop ik. Morgen hoop ik beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ik bedoel dus het stoppen met die anti-depress duurt ongeveer een jaar. Niet het stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Van wie kreeg je dat advies om AD te nemen?Ik ben zelf niet zo voorstander van medicatie, maar het ligt er wel aan hoelang zo'n periode van somberheid duurt. Sommige mensen maken zelf te weinig serotonine aan en dan is AD wel heel zinvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 onze Bambam se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 van een kennis. Die weet dat ik er al eerder aan ben geweest. Misschien ben ik ook wel somber omdat ik nu bijna niks meer drink, denk ik zelf. soms. Het gaat zo vreselijk op en neer en dat een aantal keren per dag. Vandaar dat ik een slaaptablet neem, anders gaat het snachts door, en dan word ik echt gek.Maarre..jij een leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 hoi Niwi! gaat goed met je lees ik. Verder is hier niemand meer on line geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ja prima hoor, Beate...relaxend nuchter dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja, mijn dag was wel oké. Ik weet niet of AD een goed middel is om te gebruiken in dit soort situaties Beate. Maar je zult er dan toch voor naar je HA moeten. Weet hij of zij van je drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Jawel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 mijn HA: die schrijft alles blindelings voor wat ik hem vraag. Methadon zal net niet lukken, maar de rest wel. Ja, hij zegt altijd witte wijn is zeer slecht, rode wijn is ok. Dat zal zn eigen favoriete drank zijn, denk ik.Als ik Refusal wil, krijg ik het ook. vragen..geen vragen. Dat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 He Bethanie, hoi. Hoe gaat het met je nu? Ik heb ff teruggelezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ah, botte bijl-type dus. Heb je Refusal geprobeerd al?* tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Beate, sorry ik was uitgelogd omdat acute psychische nood hier niet is toegestaan en omdat het gewoon niet goed gaat toch weer ingelogd, maar nu durf ik niks meer te zeggen. Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja Mup...aantal jaren terug, ach ik heb dat eigenlijk altijd wel hier in de kast liggen. Half jaartje geleden misschien voor het laatste gebruikt. Dronk er gewoon doorheen, ja sorry. Dus dat werkt niet voor mij. Eigen overtuiging, zonder stok achter de deur, dat is voor mij het beste.Niwi..relaxend nuchter..OK, mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 jawel, relaxend Beate,niet meer hoeven drinken....geen zorgen meer om de voorraad en niet meer vechten e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden