Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Dat stuk: 'niet teveel verwachten' is wel herkenbaar. En toch .. soms verwacht je niets en dan komt er opeens een heleboel.Heb ik vandaag hier zeker weer ervaren Ik heb veel pb'tjes gehad, met steun, belangstelling en warmte. En ook hier in de dagdraad. Heeft me heel goed gedaan. Waar je (ik) voor moet waken is wel dat je niet teveel op je hoede bent. Je kunt er onbenaderbaar door worden. Denk ik.Lastig hoor. Willen delen, maar door ervaring eigenlijk niet durven uit angst dat je gekwetst of gebruikt wordt. Ik hoop dat je de balans vindt, Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Dank je wel Mup enne t zal met ons wel rechtkomme zei de man met de bochel...tikvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Dat was dan een wijs mens Ik moet naar bed. Slaap lekker straks Witte en latere inloggers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Truste en niet teveel piekeren he..Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Al je overpeinzingen, de vragen die je jezelf stelt en je conclusies,ok die snap ik nog wel. Het is ook maar niet niks als je cognitief jezelf achteruit voelt hollen. Lijkt mij ook vreselijk.Leren omgaan met een dystieme stoornis is ook zeker niet niksDaar kan ik allemaal in komen. Das heftige Engelse ontlasting...Maar dat je t dagdraadje vervuilt, als je hier wat schrijft daar moet ik echt hard om lachen hoor.Dan kun je je alles wel aanpraten, maar zo werkt t geloof ik ook niet echtMaar ja dat is dan weer iets wat ik mezelf aanpraat misschien...Anyway, ik zal je niet meer vragen, want daar ging t tenslotte om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ik teer op eerder opgedane ervaringen Alf Ik bedoel toen had je die stoornis ook en wasje geheugen ook al niet wat t moest zijn, voor jou ideeMaar ondanks dat konden we wel altijd mooi anzitten hier.Maaaar toen had je natuurlijk ook nog geen eigen draadje he:PDat t anders is na een jaar das logisch en dat je het frum niet elke dag meer nodig hebtdas ook logisch, maar soms zo af en toe wat meekletsen, waarom niet, denk ik dan...En eigenlijk vind ik t ook een goed idee om te gaan opslomenLaterzzzzzzzzJij ook een goeie nacht meisje66Ik vergat je helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Dankjewel witte, en geeft niet hoor Even weer bijgelezen hier, heftig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 and sleep well:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Voor Alf:JaHet heeft zinIn gods naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 Speel je haast weereens in de buurt?/Dankom ik kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2010 Rapport Share Geplaatst 14 november 2010 He jOost! Ik las jeGoed bezig! Otto, Otto, Otto, kater, rood haar, gecastreerden voor het oog van god als kind alleen gelatenin de Heldenbuurt, versjteerd en toch geenmensenhaterOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerden dan, en dan, de dag waarop je stap voor stapachter de kast vandaan je koninkrijk betradAmerikaans moment, de ogen vochtig van een sentimentdat door jou gelukkig nauwelijks werd gezienOtto, Otto, Otto, kater, rood haar, gecastreerdeen mens tenslotte, een mens voor jou tenslotte,minder dan een katOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerd, jij hadje aandeel al gehadOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdjaja, jouw kleine rijk die dag, badend in de zondrie bomen, schamel gras, een schuur, een houten bank,tafel mist een pootOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdhé maar wat is klein en wat is groot, groot en kortlijkt leven, potsierlijk lijkt de doodOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerddus is het nu voor jou, dit rijk zoals zo'n rijk voormij ooit wasgod voor ons de hemel, de bomen boven in de kerk, debuitenwacht in asOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerd, debuitenwacht in asmaar wist je dat jouw rijk onder de maan ooit heeftbehoord aan eenVon Staufenberg, zoon van de man die Hitler bijna hadvermoordof is voor jou zo'n rijk alleen een rijk, en zie jijgeen verschil in waardentussen lege, kale straat, tussen een kind en eenbejaardeOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdzie jij geen verschil tussen een lichte republiek,fundamentalistisch, emiraatOtto, Otto, Otto, kater, oude rode indiaanOtto, Otto, Otto, kater, oude rode indiaan, meestalzie je ze niet staanOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdjij stelt jezelf geen vraag, wie ben ik, wie kan ikzijn, wie wil ik zijn en wat moet ik zijnvoor jou is het ofwel behagen ofwel onbehagen datvanzelf verdwijntjij hebt niet de interesse, jij hebt slechtssouplesseen wie jou zo ziet weet dit, de één heeft hethelemaal, de ander heeft het nietwant jij, jij bent onschuldig, ondanks dat je moordt,je kent niet eens het woord moorddaaraan denk je niet wanneer je 's nachts je dingdoet, je mooi, maar gruwzaam werktvoor het oog van god de hemel, in de bomen van dekerkOtto, Otto, Otto, kater, rood haar, gecastreerdik hoorde je vannacht, ik hoorde je naar buiten gaanik was nog niet in slaap, ik lag in het donker endacht eigenlijk nergens aanen ik heb je nog geroepen, en vanochtend, toen je bijme lag te slapendichter bij me dan een vrouw, zag ik dat je schuldenaflost met een zorgeloze trouwOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdjij legt vogels aan mijn voeten en dode muizen op hetbedde doden van de kersebomen bij mij bijgezetOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerddodelijk beledigd als ik jou gift, jouw prooi nietopeet maar naar buiten gooiOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdik nam vandaag een kijkje in jouw rijkwist je van de, wist jij van de betonrot in de muurdie huis met schuur verbindtje staat te kijken, Otto, Otto, Otto, kater, rossig,gecastreerder zit betonrot in de muur die doet denken aan eenkampOtto, Otto, Otto, kater, spring het kreng omverOtto, Otto, Otto, kater, grenzen zijn een rampOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdOtto, Otto, Otto, kater, rossig, gecastreerdjij verdient je slaap wel, vrijwel de hele dagwant eenmaal weggezet, vernederd, door iets datsterker was dan jijeenmaal in elkaar geslagen en voor eeuwig aangeslagenjezus, mannen wie zijn wijOtto, Otto, Otto, kater, mannen wie zijn wijtrouw...trouw...trouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden