bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Wat heerlijk Har. een weekje echt lekker genieten met moeder de vrouw. Is altijd goed om weer wat bij te tanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 BamBam Alf ; Kom op man... Het leven is misschien niet altijd rozengeur en manenschijn, maar was dat het met drank dan wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ach Jet en Mup,Ik word altijd zo vreselijk nieuwsgierig van ***Mijn vrouwelijke kant???Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelMijn vrouwelijke kant??? Harry Dacht dat jij nogal macho was Harr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Thanks Jet, Ben met van alles tegelijk bezig, moet nu ook af en toe roeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Een gevoelige Macho Mup, een kreeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Klinkt toch een beetje raar uit jouw mond dan. "Dolletjes". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Dat zal toch per type gasoven verschillen lijkt mij. kortom: ik weet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: TeveelDacht dat jij nogal macho was Harr. Ahum ja maar vrouwen kunnen ook heel macho zijn hoor. Het is geen porrum maar ze zijn er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Jet ik dacht stand 6. 225 gr. als ie zwart wordt krijg je van mij een andere kip;. Afgesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Een macho vrouw? Ik heb er geen beeld bij Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Yvonne: Ik heb met geldautomaten gewerkt waar het geld wat teruggetrokken werd automatisch gecorrigeerd werd naar 0,00. Ala iemand na je het eruittrekt moet je helaas wel een klacht indienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Heb je Xena wel eens gezien/ En Tombraider/ Dat zijn machovrouwen. Tenminste Xena wel, Die Angelina Jolie niet.Die speelt het niet goed. Slaat of schiet heel vrouwelijk dus knap ik daar op af. maar Xena dat is nog eens een wijf. Ja zo'n rol zou ik ook best willen hebben als ik goed zou kunnen acteren.En weet je wie ik ook een heel stoer wijf vind? Woopie. Dat is toch zo'n heerlijk gek mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Jet,De lay out is niet helemaal je dat maar het is goed bedoeld..Temperatuur Gasoven oC Heteluchtoven oC Lauw Warm stand 1 = 140° C circa 125° C Matig Warm stand 2 = 160° C circa 140° C Vrij Warm stand 3 = 180° C circa 155° C Warm stand 4 = 200° C circa 170° C Zeer Warm stand 5 = 220° C circa 185° C Heet stand 6 = 240° C circa 205° C Erg Heet stand 7 = 260° C circa 225° C Zéér heet stand 8 = 280° C circa 240° C Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Jet, veel makkelijker...http://www.netonline.be/gastronomie/ovenstanden.asp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Xena of Tombraider zegt me niks.Whoopi wel, maar is dat een macho vrouw? Ze is grappig, en stoer. Maar wat maakt haar dan macho in jouw ogen Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Hahaha ik zat me net te bedenken met welke filmster ik me zou kunnen vergelijken. Ik ben een beetje een Bud Spencertype. Vreselijk lomp maar niet zo heel er slecht van karakter. Mijn broers hebben me daar wel eens mee vergeleken.Met wie zouden jullie je vergelijken? wat voor 'n type?Weet ik niet wat haar zo macho maakt ik vind het een stoer wijfie, maar ze kan ook inderdaad heel vrouwelijk overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ik heb niet een fimster waarmee ik mezelf zou willen vergelijken. Ben nogal uniek. Maar ik zou wel een beetje willen lijken op Louise uit: Thelma & Louise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Hoi Mup/Louise, maar dan niet in een afgrond rijden hé ? Goeieavond iedereen, ben nog steeds aan het werk en een schip van 366! meter wacht ons op. Over macho gesproken, pffff !!Voel me ietsjes beter, wat een dutje op de zetel hier niet kan doen hé (of ligt het aan de anti-grippine met citrosan en keelpastille ??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Ha die Will.Ik heb de DVD en daar staat ook een alternatieve optie op voor het eind. Dan landt de auto vlekkeloos en rijden de dames lachend verder. Leuk he?Maar het slot wat gekozen is voor de film vind ik toch 'mooier'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Was je ziek Will? Moet je dan niet even niet-werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 quote: Originally posted by: DesiYvonne: Ik heb met geldautomaten gewerkt waar het geld wat teruggetrokken werd automatisch gecorrigeerd werd naar 0,00. Ala iemand na je het eruittrekt moet je helaas wel een klacht indienen. Hoi Desi, dat kan zijn, ik werk bij een bank, als een klant vergeet het geld uit te nemen en het geld wordt ingeslikt wordt het wel degelijk van de betreffende rekening afgeschreven, dat geldt voor mijn eigen bank, maar ook als men bij een zogenaamde 'gastbank' geld opneemt. Pas als wij een onderzoek opstarten wordt de 'kasinhoud' vergeleken met de 'kassabon' om het maar zo te zeggen en kan het geld teruggestort worden. En als een ander het geld uigenomen heeft nog voordat de automaat het heeft kunnen inslikken ... dan is het echt 'helaas pindakaas' dan heeft een klacht ook geen enkele zin meer. Dat valt buiten de verantwoording van de bank. Het komt met regelmaat voor dat klanten na een week of vier bellen met de vraag waar hun geld blijft... hebben ze inderdaad te horen gekregen dat het vanzelf weer terug komt...En dat is jammer, zeker als je een beetje krap zit, moet je zonder dat het nodig is langer dan had gehoeven op je geld wachten. Filmsterren... waar zou ik mee vergeleken kunnen worden? Zou wel op Meryl Streep willen lijken, maar elke vergelijking gaat mank ben ik bang, hahaha. Of Julia Roberts, maar dat slaat ook nergen op. 'Men' heeft wel eens gezegd dat ik een beetje op Catherine Keyl lijk , was in de tijd dat ze nog een bril droeg, heel lang geleden dus, zou niet weten of dat nog steeds het geval is. Ach, ik lijk op mijn moeder, heb het jaren ontkend, maar zie steeds meer overeenkomsten en trekjes, meer uiterlijk dan innerlijk, maar ook mijn binnenkantje vertoont gelijkenissen met die van haar. En eigenlijk is dat nog helemaal zo slecht niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHahaha ik zat me net te bedenken met welke filmster ik me zou kunnen vergelijken. Ik ben een beetje een Bud Spencertype. Vreselijk lomp maar niet zo heel er slecht van karakter. Mijn broers hebben me daar wel eens mee vergeleken. Weet ik niet wat haar zo macho maakt ik vind het een stoer wijfie, maar ze kan ook inderdaad heel vrouwelijk overkomen. Maarru Bol... Bud Spencer was toch een vent? Speelde toch samen met Terence Hill? Of snap ik er nu weer helemaal niets van? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Oeps Will, das wel een heel groot schip. Is het weer trouwens al een beetje aan het bijtrekken bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Nee, vonneke, regen, regen, regen en veel wind !!Ja mups, eer ik thuisblijf moet het al echt lelijk doen hoor !! (het was op het randje nu).Wil er niet aan toegeven, zeker nu niet ?? Waar ga ik uitzieken ? Thuis ?? Niet dus !!Ziek zijn is nu geen optie, tenzij het echt niet anders meer kan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden