Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 November


blondie6173

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allo allo vanuit het durrep.

Desi sterkte met je hand (en de rest natuurlijk ook hahaha).

Nijn je bent op de goede weg hoor. Fijn voor je.

Will ben erg blij voor je.

Vanochtend moest ik gekeurd worden voor een invalideparkeerplaats. Raar want in Amsterdam had ik er al een dus waarom in een dorp dan niet? Alles potdicht van de mist en ik moest naar de stad zo'n 15 kilometer verderop en nog mafkezen op de weg tegen komen die geen licht aan hadden. Kwam dus behoorlijk sjaggie aan en tot overmaat van ramp heb ik nog nooit zo'n .....keuringsarts gehad waarvoor dan ook. Verhaal te lang voor woorden maar kwam helemaal hoteldebotel thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Ik moet dit ff kwijt... Ik sta nu 8 dagen droog, met behulp van Refusal, maar toch. En ik voel me beter dan in jaren. Zo positief.
Mijn grootste trigger is mijn werk. Ik heb een cafe-restaurant. Maar toch heb ik bijna geen duiveltjes op bezoek gehad, zelfs geen zin meer in alcohol. De angst om ziek te worden is vele malen groter dan de zin in een borrel. De bijwerkingen van de refusal worden ook al minder, niet meer een kop vol watten ´s ochtends. Het enige wat blijft zijn de meest bizarre dromen. Slapen gaat goed, maar die dromen. Geen nachtmerries maar bizar zijn ze wel.
Ook heb ik iedereen, ook mijn ouders en zus verteld wat er aan de hand is wat ik eraan doe. Alleen maar positieve reacties en steun van alle kanten. Misschien ben ik toch onbewust bang geweest voor verwijten. Nergens voor nodig achteraf.
Ik voel me zoveel sterker en positiever in het leven staan. Er is een wereld voor me open gegaan. Ik heb nog 1 keer in de week telefonisch contact met mijn vertrouwenspersoon bij de VNN en met een paar weken ga ik beginnen met een korte leefstijltraining. Heb ik zin in!
Sowieso ga ik een half jaar door met refusal omdat ik er heel veel baat bij heb.
Ik wilde dit positieve nieuws met jullie delen en ik blijf dit forum lezen!
Iedereen sterkte en succes gewenst!

Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joost wat ontzettend fijn om dit te horen zeg. Voor mij is het ook nog steeds een wondermiddel.
Ja en als je met je neus iedere dag op de alcohol zit en je kunt dit bewerkstelligen dan moet je wel een kanjer zijn.
Heel veel suc6 verder en blijf het goede nieuws met ons delen hé? Daarmee help je anderen ook weer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sow Joost das echt goed zeg :present: zeker als je daar zelf iedere dag staat, knap!

@ wijffie: bah wat een viezerik!! vervelend dat hij zomaar jou grenzen overschreed, maar goed dat je meteen hebt laten weten dat je daar niet van gediend was.

Het is mistig vandaag pfff ongelofelijk het trekt maar niet weg en brrrr koud en ik moet sow nog met de hondjes wandelen...zucht wat heb iuk het toch moeilijk hahaha ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry wijfie was een heel nare ervaring dus ging maar dingen goed nalezen en toen zag ik dit dus ff lachen.
lief dat je het opviel want ja vond het heel erg zo slecht te kunnen lopen en niet eens gelooft te worden.
Snap het nog steeds niet maar morgen miss meer uitleg want heb nu eerst een klacht ingedient.
Kruk, rollator, scootmobiel, aangepaste auto, flat en dat allemaal omdat mijn pyama te strak zit?
Neem me niet kwalijk allemaal maar ben weer eens zeer verbitterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van kapper die extensions eruit gehaald heeft. Koppie een beetje korter geknipt maar wat waren eigen haren gegroeid zeg.

Vanmiddag heeft nieuwe contactpersoon van GGZ gebeld voor een afspraak samen met P. Het was een zij en ze klonk heel symphatiek. Ben benieuwd. Wel fijn dat zij er wel open voor staat om P. overal in te betrekken.
De spreuk van vandaag: Alles wat op angstdenken gebaseerd mag je loslaten heeft echt betrekking op vandaag gehad .

:)

vriendin heeft vandaag ook weer gedronken en kan vanavond niet mee naar AA. Schiet niet erg op zo.

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,

Lekker vrij vanavond.
Pizza, zit al in de oven, met extra verse tomaatjes.

Wiil,
Nog gefeliciteerd met je lening.
Weer een stapje verder

Drup,
Vervelend van die dokter,
Alsof je het allemaal voor je lol doet:angry:

Desi,
Wat jammer toch steeds van je vriendin.
Kan jij die last wel aan met haar?
Je hebt het zelf ook nog zo moeilijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapolos: Ik probeer haar te laten zien dat het goed met me gaat nu ik niet drink. verder probeer ik haar te steunen in haar "problemen". verder moet ze het toch zelf doen. Eerlijk gezegd doet het me niks dat ze naar drank stinkt en drinkt waar ik bij ben. Stom he?
Straks kan ik het ook delen met mijn AA vrienden. Helpt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Ga lekker niksen vanavond.
Ben aktief genoeg geweest vandaag:D

Desi,
Je hebt de goede instelling geloof ik.
Meer als wat je nu doet kan je niet doen, en misschien ben je stiekum ook wel een beetje blij, dat niet JIJ het bent die in zo'n moeilijk parket zit, van alsmaar doordrinken, daarvan balen, en niet kunnen stoppen. ( Je komt daar immers net vandaan)
Hoop voor je vriendin, dat er toch nog eens een omslag gaat komen.
Jij geeft in elk geval nu het goede voorbeeld.
Fijn, dat je de A.A. ook hebt.
Kan je vanavond even lekker je ei kwijt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...