niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 als ik het woord woestijnvos hoor, altijd...Bolletje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Jane en Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Das een mooi atwoord hoor Niwien volgens mij ook helemaal waar.Als je t echt wilt doe je t toch, al zou je ervoor naar de stad moeten.Mooi voor je dat je zo een oervaste overtuiging hebt gevonden bij jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 een kwestie van willen blijven leven, Witte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Nou witte...Een kilootje of 5 wil ik toch wel kwijt voor het mooie hoor.Gelukkig, beweeg ik heel veel (nu niet), anders was het wel erger geweest denk ik.Heej, Jane,Is dat effe toevallig,Heb ook boerenkool gegeten vanavond.Ander helft ingevroren.Hoi Bol,LATex gaat dit weekeinde 2 weken op vakantie.Kijken of ik echt twee weken zonder hem kan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Heee die Bol, sorry dat ik je vergat.Moet je ook maar niet achter iemand gaan staan en dan hallo zeggen he...Die alco's ken ik ook, die echt t loodje hebben gelegdomdat ze niet meer konden drinken en het toch niet konden latenHmmm das een overdenking hoorIk ben in ieder geval blij dat wij nog zo eenoerharde woestijnvos in ons midden hebben!!!Ik fiets me tegenwoordig suf Twinny en t gekke is dat ik t nog lekker ookbegin te vinden:oIk baal nu al van het weerbericht dat er weer kans op sneeuw en ijzel isvolgende week. Nu maar hopen dat het weerbericht het fout heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Oh, Twin,Fietsen is heerlijk.Ik fiets elke dag 10 km., soms meer.Zou het echt missen, als ik dat niet meer zou doen.Maar schrik wel erg van je bericht over sneeuw en gladheid.Herinner me dat ik afgelopen winter 3 keer naar huis gelopen ben vanaf mijn werk (5 km.)En dat om 21.30 sávonds.Dan was ik pas 10.30 thuis. Spekglad...Gelukkig is de verhouding tussen LATex en mij weer zo goed, dat ik hem nu wel weer wil vragen of hij me eventueel wilt halen, als het weer zo slecht wordt.Ach ja, elk nadeel heeft zijn voordeel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Kanjers voor vandaag is het weer genoeg voor de Bol en ik ga afsluiten.Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Als t dan maar niet glad wordt terwijl hij op vakantie is Twin:oNou volgend jaar gewoon weer met hem mee misschien??en als je dan in de slechte tijd vh jaar naar een warm land gaat met hemsla je helemaal twee vliegen in 1 klap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Slaap lekker Bollie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ik ben dr ff weg vanLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Truste Bol,Ha,ha zat ik net aan te denken witte,Äls het nu maar niet glad wordt als hij op holiday is.Nou ja, komt er ook wel weer een oplossing.En volgend jaar, misschien wel weer een kort vakantietje samen.Trouwens, voorheen wilde ik niet eens vragen of hij me kwam halen als het glad was.Had tie altijd teveel gedronken:$Gelukkig is die tijd voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Lieve mensen,Ik ga weer afsluiten.Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 zo hee, zeker recessietijdzo weinig te lezen/schrijven hier:Ddan maar weer een welgemeend welterusten(indrukwekkende film, dus niet zo spraakzaam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden