Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeiemorgen. Aangezien ik al wakker ben open ik even voor jullie dit dagdraadje. Ik duik er nog even in met een bakkie thee. Vandaag heel verplichtingen maar kunnen we ook als kansen zien. Goeie dag allemaal, Beth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goedemorgen Beth en Igor.Vandaag weer een nieuwe dag.Koffie of thee of misschien wel jus?Mijn inzicht kaartje voor vandaag:Sta jezelf het nietweten toe en ontdek wat er uit de vruchtbare bodem van het nietweten wil oprijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Vandaag dag 30 ADB:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hé Dees, was je daar niet zo blij mee? Ik zal ook even een kaartje trekken als ik nog weet hoe dat moest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 GEFELICITEERD!!!!!!SUPER KNAP!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ik geloof dat ik de dagdraad geopend heb zonder dat ik was ingelogd. Maar dat kan toch helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 `nee weet nog ff niet hoe ik dit moet interpreteren. (Ben nog niet goed wakker geloof ik.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Snapte em ook niet waarschijnlijk ook nog niet helemaal wakker. Mijn engelenkaartje is heel bijzonder. Hoop dat hij klopt want ik zit vreselijk in de financiele * en nou krijg ik dit engelenkaartje. Hou je vast: "Financiele zaken nemen een posititieve wending". Nou ja!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Had even een koffiepauze ingelast maar moet zo weer verder want heb het gigadruk. Kom zo wel weer even langsvliegen bij mijn volgende bakkie koffie en word jij maar even lekker wakker. Snap nog steeds niet hoe ik zonder inloggen dagdraad heb geopend. Vind het maar raar. Nou tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 je was nog niet uitgelogd vsn gisteren. Kan niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Kan ik jou kaartje ruilen? Heb dat nu ook echt nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Mogge dames.Mijn spreuk voor de dag;Vol overgave doe ik wat mij te doen staat.Ik laat mijn gehechtheid aan de uitkomst los.Dank ik ook nog ff over. Heb een fijne dagallemaal.Beth: je mag je engelse derrie wel verwijderen voordat Tactus dat doet...En een draadje openen voordat je ingelogd bent kan vlgs mij niet. Maar ik ben een computer Henkie dus zeker weten doe ik het niet. Ok, in de benen BB, staat een nont naast me met hoge nood zo te zien...Voutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeiemorgen Bethanie, Desi en BamBam!Mooi kaartjes hoor, Beth die van jou kan ik ook héél hard gebruiken Dees: :present: en een mooi kaartje ook!Gauw naar buiten BB, beest geeft t tenminste aan, da's toch lief.Zo ff wakker worden en bijlezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ohhhhh oeps!!!!Sorry Igor, je had al een DD geopend!!!Kom je hier of verhuizen we allemaal naar jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeie morgen Bet, Dees en Bammie.Goh Dees wat ontzettend knap meis. 30 Dagen droog. Dat doen er velen je niet na meid. Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ja Bol, ik geloof dat ik het knopje gevonden heb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dat klinkt me heerlijk in de oren lieverd. Na alles wat je meegemaakt hebt ben ik nu zo blij voor je dat het eindelijk gelukt is om zo lang droog te staan. Ik hoop echt dat je het nu vol kan blijven houden. En dat gaat je lukken hoor, je leert nu een andere kant van het leven kennen. Een kant die veel beter voor je is. Jij en je familie hebben er recht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goedemorgen allemaal:DOnrustig geslapen vannacht...Geloof dat ik mijn stap 4 in mijn dromen geschreven heb.Vandaag dus maar aan gaan beginnen.Desi ; 30 dagen vandaag !!! Ga stille voort...Nu eerst effe een peuk en een bakske koffie buiten, ziet er guur uit, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 De gevolgn zijn al heer erg goed voelbaar. Nu nog volhouen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: Desije was nog niet uitgelogd vsn gisteren. Kan niet anders. Ja maar daarna heb ik me niet uitgelogd en dat was dus wel gebeurt. Ik snap er niks van, maar maakt ook niet uit. En ruilen met mijn prachtige engelenkaart?! Mooi niet! Heb em zelf nodig. Sorry Dees. Trek anders nog maar een. Misschien krijg je wel dezelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dat moet gewoon. Het gaat je lukken hoor, zeker weten.Moghu Blondie en Saar.Vervelend gedroomd Blondie? Dat is altijd ontzettend vervelend ook al is het goed. Wat ga je vandaag doen?Saar hoe is het met jou meid. En je doggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dag voor dag Dees !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dag na dag Desi, dat is al heel wat. Super, 30 dagen! Levert een mooie penning op, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamMogge dames. Mijn spreuk voor de dag; Vol overgave doe ik wat mij te doen staat. Ik laat mijn gehechtheid aan de uitkomst los. Dank ik ook nog ff over. Heb een fijne dagallemaal. Beth: je mag je engelse derrie wel verwijderen voordat Tactus dat doet... En een draadje openen voordat je ingelogd bent kan vlgs mij niet. Maar ik ben een computer Henkie dus zeker weten doe ik het niet. Ok, in de benen BB, staat een nont naast me met hoge nood zo te zien... Voutje... Wilde even kijken of ze al wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 AA-er zeker;)Dit sloeg op Blondie natuurlijk maar die Beth komt er tussendoor fietsen. Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden