Sara Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Ohhhhhh.... wordt het een knuffelparty?Nu ben ik helemaal sneu dat ik niet kan komen
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetpas op wat je zegt bol, ik sta al meer dan een half jaar droog qua knuffels, dus kom maar zo je beloftes incasseren Is beloofd Jet.
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Saar is er dan helemaal geen mogelijkheid? Heb je ook niet een lief iemand die voor je rijdt?
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Sunny, wat ga je vandaag doen? Heb je nog iets leuks voor jezelf op het programma? Een mooi kado voor jezelf kopen of zo? Jezelf lekker verwennen? Dat is altijd goed voor je eigenwaarde en dat heb je verdiend hoor.
Otje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Ik heb echt weer heerlijke dagen gehad. Wat een fijne prins Nu wel heel moe, dus straks nog maar even met een dekje op de bank.
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Bor, initiatief nemen zaterdag ons te ontmoeten:heart:?!?en Woman, kom je ook nog?
Sara Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Hihi Woman, ja daar moet je dan maar wat poetsen voor over hebben , hè? Bol, nee kan echt niet, gaat niet om vervoer.Maar ik wil KNUFFELEN!!!!!!Desnoods virtueel hahahahaha Zo ga nu gauw met de honden, arme drommels.Tijd vliegt en moet vanmiddag werken.Tot later; good goan
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 (((((((((((((((((((((:heart;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))Saar voor zaterdag bewaren dan maar.
Otje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Indeed Sara. Er is altijd wel iets he. In zijn geval zn smetvrees en zn snurken. Nou ja als dat alles is. de rest is perfect, en het is best fijn als iemand zn haar uit het doucheputje haalt. Ik ga nu samen met hem slapen en als hij is slaap valt kruip ik zachtjes weg naar een ander fijn bedje in een andere kamer. smorgens héél vroeg kruip ik weer bij hem. dan heb ik toch mn uurtjes goed geslapen en dan lig ik nog een paar uurtjes bij hem voordat we opstaan. We hebben gister gewerkt in het souterrain. Er moet zoveel gebeuren en hij is een echte handyman. Het is voor een goed doel want de ruimte is gereserveerd voor dames die gevlucht zijn voor huiselijk geweld en op straat staan. Daarom wil hij me ook graag helpen daarmee.Ja Jane ik kom zaterdag ! Met Zowie natuurlijk !Jetset, wil je mij de details pb-en ?
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Nou Saar dan kom maar eens even lekker hier. Kom maar ff dicht tegen me aan hangen. Ja zo. En nou krijg je een dikke knuffel, doe je ogen maar dicht en geniet maar. Ik zend je nu een hoop warmte
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Borrie doe maar iets waarvan jij weet dat je manneke heel erg kan genieten. Laat je nog een sint komen? Of ga je nog naar een Sint toe? Goh wat moet dat ook genieten zijn voor jou lieverd, jouw kleine man gelukkig zien.
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Leuk Woman!!!helaas te koud om te buikdansen he:D
Otje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Ja Jane, hahahaEn met een dikke jas aan zie je ook nix van de hipmoves....Ik heb gister ook even gedanst voor da prins. Was wel griezelig om te doen, want hij Arabisch, maar hij zei wel echt dat ie het heel goed vond. Dus dat was wel even spannend...brrrrrr...hahaha....nou ja als ik voor hem kan dansen kan ik het helemaal goed voor publiek. Ik vind het altijd enger voor bekende dan voor onbekende mensen. gek is dat...
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 helemaal niet gek hoorpubliek is anoniemprins bepaald niet (meer)
sunny Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Hi Bol, ik ga vanmiddag kinderyogales geven op een school voor speciaal onderwijs. Ik ben hier een tijdje geleden mee begonnen en wilde graag mijn geld gaan verdienen met yoga, kinderyoga, massage en meditatie. Ik heb hier zoveel energie in gestoken en moet nu bekennen dat het zeker in deze tijd niet haalbaar is om in je eentje hier een volledig inkomen uit te halen. Was afgelopen maanden met 10 dingen tegelijk bezig en acquisitie vergt zoveel energie en nu ben ik beetje klaar en op ermee........Heb net een heel goed gesprek gehad met iemand. Ik moet weer terug naar de hoofdweg en dat is een baan zoeken (administratief, secretarieel) en als ik dan de energie heb bezig zijn met yoga en kinderyoga enzo....moet weer aan de slag van het uwv terwijl ik nog niet hersteld ben, dus vind het erg moeilijk, maar er is geen andere weg vrees ik. Zit al bijna 2 jaar in de ziektewet, nog tot einde van het jaar, dan 2 maanden WW (omdat ik niet 4 jaar aaneengesloten heb gewerkt zo'n korte ww-periode) als ik 1 maart geen baan gevonden heb, beland ik in de bijstand en dan kan ik mijn flat niet meer betalen......dus het is allemaal een beetje veel op het moment.En er is geen werk. Ik solliciteer me suf, maar krijg geen reactie. Als ik al een reactie krijg, dan hebben ze ong. 500 brieven ontvangen en weten ze het zelf ook niet meer.....het is een barre tijd....Heb al bedacht om een t-shirt te laten bedrukken en daarmee te koop te lopen....toch wel een goed idee? Nou ja, een heel verhaal, maar dan weten jullie hoe ik erbij zit.....ben blij met dit forum en heel blij met jullie oh, ik heb een quick reply gedaan, zocht naar roosjes en hartjes...sorry, moeten jullie er maar bij bedenken...... fijne dag!
sunny Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Op dat t-shirt staat dan: ik zoek een baan!had ik er niet bijgeschreven, toch wel handig voor jullie :heart:
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Sunny :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:houd moed meis het kan alleen nog beter worden.Dat T shirt lijkt me geen goed idee met deze kou, ze willen vast een verstandige sectretaresse dieniet vaak ziek is:D. Maar gewoon wild solliciteren naar bedrijven die je wat lijken, getuigt van eigen initiatief, en vast vrijwilligerswerk misschien om in het rime en de structuur te komen, en het staat ook goed op je CV.
Beate Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 goedenmorgen allen, k ben gisteravond niet meer hier teruggekomen, probeer de avonden wat eerder af te sluiten en vroeger op bed te gaan. Ik draaide dag en nacht bijna om. Na tv kijken hier nog op t forum, dan nog via de computer films zien.. Het punt is, als ik achter de pc zit/hang vooral savonds, dan blijf ik alles opzoeken. Maar ik heb witte bonen met een warme tomatensaus gegeten gisteravond (dit ter info Witte ..) Het niet drinken gaat redelijk goed. In gezelschap buitenshuis zeg ik meestal geen nee, ik weet dat ik thuis niks heb, ik rij altijd zelf dus het blijft bij 1 of 2 glaasjes. Ik sta het mezelf maar toe.
Beate Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Sunny, want een spannende toekomst voor je. Maar als je in de bijstand belandt, dan krijg je toch huursubsidie en kun je tenminste blijven wonen waar je nu woont? Of is de huur boven die grens?Ik hoop voor je dat je werk vindt. Onzekerheid is killing.
sunny Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Jetset, voor uitbesteden heb ik geen geld, lijkt me geen optie....nee, ik heb het zelf gedaan maar er is momenteel geen geld voor.....heb 2500 prachtige flyers uitgedeeld, mooie website en afgelopen weekend ik weet niet hoeveel mails verzonden naar bso's en kdv's ...krijg geen antwoord, als ik een antwoord krijg is het dat een pedagogisch medewerker die "wat leuks inbrengt" veel goedkoper is dan een ingehuurde yoga-docente. en bij scholen krijg ik als antwoord dat het niet in het beleid van de school past en dat ze al 2x keer per week gym hebben......ik heb nog een paar weken een paar scholen en dan ga ik me in december focussen op een baan en verder geen acquisitie meer doen, dit kost me zoveel energie, ik heb het gewoon niet meer....voel me echt op...zou er bijna overspannen van raken...maar ik zit al in de ziektewet.....is niet eens grappig....tsssss...
Beate Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 en welk project moet die BI persoon dan begeleiden?? t zal een typefout zijn, toch?
Beate Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Sunny, als het met je yogalessen niet lukt, dan noodgedwongen je oude beroep maar weer oppakken? Wat deed je hiervoor als werk? Of vind je dat niet leuk meer. Dat je er hopeloos en moedeloos van wordt, snap ik. Ik heb ooit zelf ook eens met flyers e.d. gestaan op kruispunten en bij drukke winkels. Niks, niks, geen respons.
sunny Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Hi Beate,ik heb een koopflat, dus dat wordt nog lastiger. Ik moet uit die bijstand zien te blijven en voor 1 maart een baan hebben.eigenlijk moet ik daar gewoon voor gaan, en ervan uitgaan dat het gaat lukken, er zit denk ik niets anders op. Of het uwv moet me in de WIA stoppen, maar ik weet niet of ik daar gelukkig mee moet zijn....moeten moeten, ik besef het terwijl ik het tik...ik moet zoveel van mezelf..pffffffff ga maar ff op de bank denk ik.....
Otje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Geplaatst 18 november 2010 Sunny, geloof je in Feng Shui ?Je kunt in je huis op de noordrichting een glazen bol zetten (een vissenkom of iets dergelijks, zonder water) met een muntje erin. En je kunt recht tegenover de hoofddeur van je huis een afbeelding van vissen hangen. Je ziet in chineze restaurants toch altijd een aquarium tegenover de ingang ? Dat doen ze om de goede zaken te stimuleren !Het is een eeuwenoude leer, en.... baat het niet dan schaadt het niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden