Spring naar bijdragen

zaterdag 20 november


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief Tapas dat je alvast wat liet horen. Mijn hemel wat een honden zeg, eh bedoel mensen. Vrees dat ik weer iets verkeerds zeg hahaha.

Ja Mupke heb altijd wel wat te vertellen maar Caro stond opeens voor mijn neus om me ff te knuffellen Je weet hoe dat gaat he want vriendinnen praten niet even. Maar de lieve reacties op mij (met uitzondering op andere fora) hebben me erg goed gedaan want ben verdrietiger als dat ik me voor deed.

Hoop snel meer te lezen over de meeting. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal (nou ja, allemaal?!)

Nog niemand terug van de meeting?
Wel prachtig weer he, lekker zonnetje vanmiddag.

Drup,
Lees, dat je wat verdrietig was, weet niet precies, waar het over gaat, maar hoop dat het nu weer beter gaat.

Vanmiddag, 2 parkietjes gekocht.
Lichtblauwe, nog maar 6 weken oud, geslacht, nog onbekend.
Ze zitten nog wat beduusd in hun (nieuwe) kooitje.
Hoop, dat ik veel plezier aan ze zal beleven
Ik vind dat gekwetter zo gezellig.
Maakt, dat ik me wat minder alleen voel.
Voel, me niet echt alleen, maar het is gewoon gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk parkieten, Rapi
Had ik vroeger ook, drie stuks,
een mannetje en twee vrouwtjes
Had een goede band met het mannetje,
handtam. maar ja, ze maakten teveel
lawaai en stof (vervelend voor mn moeder)
dus gingen ze na een tijd resoluut de deur weer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hoor rapilos,ik ben alweer thuis,en jullie hebben wat gemist hoor,lekker wandelen langs de zee,open vuurtje,gewoon een heel gezellig middagje uit!

en nu zit ik te schudden op mijn stoel,want zo'n scootmobiel is wel een wereldvinding,maar koud dat je het er op krijgt! tot groot genoegen van poezebeest de verwarming maar ff op max gezet.

zo en nu ff snel teruglezen,5 pagina's maar? was er ergens nog een meeting of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf,

Misschien kan ik ze ook wel een beetje tam maken, maar ze zijn met z'n tweeen he, en dan gaat dat moeilijker geloof ik.
En los laten vliegen, wil ik niet, want ben bang dat ze m,n nieuwe witte meubeltjes onderpoepen, of dat ik ze niet meer terug in de kooi krijg.

Hoe is het eigenlijk verder met je ?
Herinner me een draadje, dat je ontzettend twijfelde of je toch maar weer zou beginnen met drinken, omdat je eigenlijk vond, dat niet drinken, maar weinig toevoegde aan het leven.
Ben benieuwd of je daar nog steeds zo over denkt.

Sailor,
Leuk, dat je even verslag uitbrengt.
Kan me voorstellen dat je het erg koud krijgt in zo,n scoot, je zit natuurlijk stil.
Nou ja, verwarming maar even hoog.
Maar goed te horen, dat het gezellig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook niet op de meeting geweest hoor ari.
Misschien doe ik het ooit nog wel eens, want altijd een beetje benieuwd wat voor gezichten er achter zitten he
Met mij verder prima, en parkietjes leren praten kan volgens mij als je er maar eentje hebt.
Maar heb er expres 2 genomen, omdat ik heel veel werk en dus weg ben.
Nu hebben ze gezelschap aan elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond,
de meeting was gezellig en tactus bedankt voor de koffie :D
wij zijn totaal uitgeteld, dus alvast weltrusten en morgen gezond en vrolijk weer op :sun:

K&B hebben zich heerlijk uitgeleefd op het strand, dat was voor ons alle drie een verassing :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Igor, ben je alweer zo snel thuis??

ik zat met woman in de auto en we zaten zo te kletsen, we waren helemaal verdwaald in Zaandam...was gewoon hilarisch...

Vond het een bijzondere meeting, heel relaxed en het was prachtig weer! helemaal goed, voel me nu erg rozig en moe, ga lekker naar mijn mandje....doeg, doeg, bedankt allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo achterblijvers,
Ik ben ook terug van de meeting. We hadden een ruimte gereserveerd in een strandtent onder de naam "wandelclub". Het was wel een aparte wandelclub: er waren heel veel honden, er werd heel gerookt en weinig gewandeld. Bako zei: "t is een wandelclub met een luchtje er aan." Verder was het wel leuk om gezichten te zien bij de namen die je zo op het forum tegenkomt. Ik heb me wel geamuseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, Igor, 20.20 hr...welterusten...we zijn uitgeteld.. Moet een intensieve meeting geweest zijn. Ik lees hier er maar weinig over, ja dingen in het algemeen...veel honden enzo. Hoeveel man waren er eigenlijk? Mooi weer? gelachen?? waardevolle gesprekken? Maar misschien zeggen jullie wel: dan had je er maar bij moeten wezen!
Druppeltje...ik las dat wat je hier gezegd/verteld hebt in alle vertrouwen (nou ja, publieke site) dat dat weer terug kwam bij je via een andere site, en dan ook nog negatief. Ik vind dat heel erg! Heel erg.
Ja, we weten met zn allen dat de hele wereld dit forum kan lezen, maar soms vergeet ik dit ook. Het voelt vaak als een huiskamer met vrienden hier. t Blijft oppassen, ook voor herkenning, want dat wil ook niemand van ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Beate,
Er waren uiteindelijk 15 mensen en het was prachtig weer. Ik denk dat iedereen zijn eigen ervaring heeft. Ik heb zelf niet veel persoonlijke gesprekken gevoerd maar dat kwam omdat ik teveel afgeleid was door het grote aantal honden (7 of 8). Ik ben ook iets eerder weggegaan omdat ik niet meer zo goed tegen de rook kon. Maar dat neemt niet weg dat ik het een zinvolle meeting vond al was het alleen maar omdat ik nu een aantal gezichten heb gezien zodat ik me nu iemand kan voorstellen als die persoon op het forum schrijft.
Anderen hebben misschien hel andere ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat Tapas ergens een plekje vind voor verslag en foto's want wil idd ook graag meer weten maar heb er ook begrip voor dat ze dit miss liever tussen hun willen houden. Ach als ze maar genoten hebben want daar draait het om.

Rapilos met wat geduld kun je ook parkietjes laten praten. Wat is het voor geslacht (mannetjes hebben blauwe plekjes op hun snaveltjes) ?

Ja Beate dit heeft me nog meer verdriet gedaan maar ergens eigen schuld want zit op een openbaar forum. Kon me alleen niet voorstellen dat met zoiets de draak mee gestoken werd en dat is wel gebeurd. Let wel niet hier hoor. Misbruik van vertrouwen dus en vind het ook naar voor de mensen die wel steunend reageerden. Naja zo blijf ook ik dingen leren of leer ik het nooit hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Nijn dat lijkt me ook fijner praten als je weet welk gezicht er werkelijk achter die avatar zit.
Heb al vele mensen persoonlijk ontmoet en telkens dacht ik weer verhip je ziet er heel anders uit als dat me me voorstelde.
Vreemder nog was te ervaren dat iedereen er zo normaal uit zag als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, echt heel rot voor je!! waardeloze mensen die dit nog ff onder je neus wrijven. Heel laag bij de grond.
Een harde les voor je. Ja, zo worden we groot met zn allen, helaas moet het soms op die manier.
Nijn, bedankt voor je info, nou...15 man vind ik best heel veel...als ik zie dat er nu maar 3 zijn ingelogd, ja veel honden...(brr) Maar je zegt; ik kon niet tegen de rook. Was het binnen dan? enne...je mag toch nergens meer roken?
Wel heel erg leuk om gezichten te zien...Ik hoop op fotos via de pb. Wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja drup, dat was nog lastig vanmiddag om de mensen van de "wandelclub" te herkennen. Ik heb eerst wat heen en weer gelopen en iedere keer als ik een groepje mensen zag dacht ik: zouden die........?
Totdat ik een paar mensen zag die net zo verdwaasd om zich heen keken als ik zelf. Ik dacht: die moeten het zijn en dat bleek te kloppen. Dat was wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...