Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Hè, maar ik snapte je grapje niet. Waarom lege 4baans weg en mensen in de berm? Snapte er niks van, dus moet ik er nu wat achter gaan zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 En wat ging er diep. Het fietsen niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Bethanie,Je zei dat je door onze gesprekken heen fietste maar er was al bijna een half uur slechts stilte hoewel er wat mensen ingelogd waren.Die lege vierbaansweg en bermtoeristen waren daar een metafoor voor.Maakt ook allemaal niet uit, het was flauw en vergeet het maar.Met dat diepe doelde ik op hetgeen jullie, Bol en jij hebben meegemaakt en jij nu nog steeds doorstaat.Daarbij zijn mijn problemen slechts probleempjes, een bagatel...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Teveel...wat weet jij je plaats.Ik hou ook niet van sterkte drank, een cocktail..verplichte kost als mn zoons komen. Mam...je moet het proberen. Nou ja, dan doe ik dat wel, lekker. Ach ze vinden het leuk als je meedoet. Zou ik dan een chocomel bestellen...dan is de lol van die ene avond dat we bij elkaar zijn eraf. We wonen allen in andere landen/werelddelen zelfs. Een hoogtepunt dus ons samenzijn. Ik zeg dan maar niks, drink het lekker op, (hi hi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Oh , ik zou aflsuiten al een half uur geleden. Net als in de kroeg: NU ga ik naar huis mensen...en dan blijven en blijven..Kan moeilijk afscheid nemen moet je maar denken. Ok dan, tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Teveel, maak je geen zorgen, je grapje was grappig en zonder humor hou ik het ook niet vol hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ik zou ook al lang weg maar teveel kwam de snelweg opgefietst dus ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Doeg Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Truste Beate,Had ik ook hoor dat plakken en makkelijk over te halen.Als ik zei "Ik ga" en er werd gezegd "Ach jo, neem er nog een" dan was ik bij "Ach" al overstag.Slaap lekker, ik ga nu ook uitloggen, wat het systeem ook moge beweren.Ik heb je de onderdelen voor een prachtdroom gestuurd, je kan hem naar eigen wens bouwen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Doeg Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Over snelwegen:Ik ben altijd stomverbaasd als ze melden dat er een file is - wegens een ongeluk - en dat er aan de andere kant een file staat - wegens kijkers naar het ongeluk - .Dat kun je toch niet begrijpen, dat je expres naar een ongeluk gaat kijken? Als er iets onderweg is gebeurd, dan probeer ik door te rijden zonder het te zien. Overigens: ik heb geen rijbewijs, zelf rijd ik op een fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Doeg Bethanie, welterusten :heart: twee hartjes als teken dat je niet alleen bent, in gedachten hou ik de wacht bij je.Kun je rustig echt gaan slapen...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Dat zeg ik ook altijd Tatum, onbegrijpelijk die kijkersfile.Maar als ik het meemaak probeer ik een glimp op te vangen, laat onbewust het gas even los.Wie lacht niet die de mens beziet, om er even een tegeltje tegen aan te gooien.Nu echt slapen, truste Tatum en alle anderen,Heintje Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Truste Harry, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Wow, wat een onverwacht verrassend, fijn bericht !Dank je wel Alaine !!Ik heb vanmiddag 4 uur diep geslapen en vanavond ben ik even op visite geweest. Een flinke wandeling heen en terug. Thuis nog met prins op msn, en het gesprek ging heerlijk goed. Zou dus ook wel aan mij kunnen liggen he, als ik wat minder moe ben en er even op uit geweest ben interpreteer je toch anders !Vanavond maar weer met oordopjes slapen, en ik hoop dat ik flink wat uurtjes maak. Morgen alvast beginnen met mn huis schoonmaken want prins heeft smetvrees, morgenavond zwemmen. Vrijdagavond komt Prins, we kijken er allebei naar uit, het is altijd zo fijn als we hier samen zijn, gezellig, romantisch, goed praten, enz enz. quote: Originally posted by: alaineGoedenavond mensen. Ik log even in voor een ode aan Woman: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: als dank voor het Arreslee-pact. Het beste wat me in jaren is overkomen. Verder iedereen een fijne avond gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden