Spring naar bijdragen

Woensdag 24 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, prima hoor Bol,
Vanochtend wel heel hard gewerkt.
Het is een particulier adres, voor hulp in de huishouding.
Nog een jong stel, beide werken full-time
Ben er 3 uurtjes, in een mega -groot huis.
Ze geeft altijd meer opdrachten, als dat ik eigenlijk aankan.
Heb dit al meerdere keren aangegeven, maar ze snapt het niet echt geloof ik.
Dus probeer ik het vaak toch allemaal af te krijgen, en ga daardoor meestal een kwartier later naar huis als dat mijn werktijd is.
Maar dat maakte vanmiddag het adres in de thuiszorg allemaal weer goed.
Mag altijd veel eerder weg, omdat ze vind dat ik zo snel werk.
Nou ja, snap jij het??

Sorrie, peoples, helemaal niet alcoholgerelateerd.
Maarr..Ik drink niet!
Gelukkig, is die behoefte ook zo goed als verdwenen.
De aanhouder wint he!!

Dus voor de mensen, die het nu moeilijk hebben..
Die drang gaat over, echt waar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend Rapi dat je niet klaar komt met al je werk. Maar als je het aangegeven hebt en zij het niet snapt kun je alleen maar optijd stoppen en zeggen dat het te veel is. Misschien begrijpt ze het dan wel. Ja het valt altijd te proberen om iemand meer te laten doen dan wat ie kan. Ik zou het gevoel hebben dat ze me niet hoort en gewoon weigeren om meer te doen dan dat je aan kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rap. als je iemand bent die zich van nature erg verantwoordelijk voelt voor wat ie voor een ander doet, kan het wel eens zijn dat die ander dat merkt en daar toch misbruik van gaat maken. Misschien niet eens zo bewust maar het kan wel. Dan word je toch een beetje leeg gezogen omdat je iedere keer een beetje over je grens heen gaat.
Maar veel kleine beetjes maken toch een grote en ben je dadelijk toch flink uitgeblust.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon met alles, met mijn angst, opbouw nieuwe medicijnen, randpsychoses, niet kunnen slapen. Alcohol gaat ook niet zo goed. Gister ging het goed, maar kon niet slapen dus toch naar wat genomen. Anders slaap ik dus niet en dan is de nacht te donker , te alleen en te akelig eng en zo en ben ik de volgende dag niks. Maar morgen begin ik met leefgroep bij VNN. Wist je al dat refusel mij gerefused is? Misschien ook goed nu want weet anders niet meer hoe ik moet slapen. met torenhoge kalmeringsmiddelen ben ik lichamelijk dan wel moe maar als mijn kop doozeurt slaap ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, slapen is zo belangrijk om niet in een psychose te raken. Ik ben ook een keer psychotisch geweest. Ik had een angstpsychose, vlak nadat ik gedwongen moest stoppen met de alcohol. dit na 9 proefdronken.
Ik sliep ook niet meer en werd hoe langer hoe meer drukker in m'n hoofd. Ja en dan knal je door.
Maar je zegt dat je soms tegen een psychose aan zit als ik het goed begrijp. Maar wil en kun je daar wat meer over vertellen of is dat te moeilijk voor je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond mensen.

Ik log even in voor een ode aan Woman:
:present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present:
als dank voor het Arreslee-pact.
Het beste wat me in jaren is overkomen.

Verder iedereen een fijne avond gewenst! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...