lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Igor:opas je wel een beetje op meis?heeeele kleine stapjes leggen een goeie basis voor grotere en stevigere stappen vaak:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 goedemorgen allemaal.ik volg vandaag het goede voorbeeld van mijn volièrevogeltjes,blijf lekker binnen!krantje,croissantje etc.wie begon er ook weer over pancakes? heerlijk! met maple syrup!de engelsen hebben de naam,maar in de states kan je pas echt ontbijten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Igor ; Stronteigenwijs ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ok dan blondie.Dank je wel voor je uitlegIk zat echt aan je te denken, zo ongeveer van:hoe moet ze er nou 8 voor elkaar krijgen in zo een korte tijd...Je hebt natuurlijk ook nog een heel leven om daar aan te werkenen met zoveel goeie mensen op de achtergrond, kan je er altijd aan blijven werken.In ieder geval wens ik je succes met stap 4En ik heb echt heel veel respect voor je hoe je dit allemaal aangaat.Hee Bor, lang geleden dat wij samen op het frum warenBegreep ik nou dat je pas in januari geholpen gaat worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Oh lekker Blondie,ja prachtig daar, heb er ook gefietsten met de doggies en kidz kom je wel genoegaan een gezond evenwicht toe, das ook weer waar.have fun!!tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Igor........(nee ik zeg niks)Hoi sailor, lekker binnen blijven dan maar hoorHet is hier goed toeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ja Sailor, die echte Maple is hier niet te betalenmaar ik ken m ook van Amerikaans fietsavontuurvan een jaar: 20 kg aangekomen daar, ondanksgemiddeld 100 km per dag, en vnl door de breackfastsand second breakfasts(:Disgust;), en mijn excuus?Ach het soortelijk gewicht van spieren is nou eenmaal hogerdan die van vet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 K&B waren zo verdacht stil, ben ik aan het kijken zitten ze m'n mascara te slopen ben benieuwd of knabbel straks nog dezelfde kleur heeft, het neusje zat wel onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Witte Thanx, ik doe mijn best, meer kan ik ook niet doen, maar omdat het zo goed voelt te werken aan mijzelf is het ook geen straf... dus ga gestaag voort.Jane ; Jij bedankt voor het terugfluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 2 vliegen in één klap Blondiepats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 wat ik geleerd heb bor is dat ik dan niet gezelliger ben voor anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Goedemorgen allen Wat is het hier druk.Ik heb ook lekker uitgeslapen. Buiten is het prachtig nu. Fr bomen en struiken zijn versierd met een laagje rijp. Nog een beetje mistig maar de zon doet zn best erdoor te komen.Vanmiddag er maar even op uit dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Igor, had je niet niet pas ook gedaan, stoppen met je medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 MM=mogge mupHad je mn vraag gelezen Bor??Of heb je geen zin om te antwoorden, kan ook natuurlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Dit was m Bor,Maar kan me ook goed voorstellen als je geen zin in zulke vragen hebt....Hee Bor, lang geleden dat wij samen op het frum waren Begreep ik nou dat je pas in januari geholpen gaat worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ben even weg, boodschapjes, PC spelletje voor kleinzoon en even naaar de bieb met hem.W. is met vriendien en kleindochter op haar zaterdagse winkeltocht en theedrinkerij.Maar jullie zullen me niet missen, druk zat hier.Veel plezier met elkaar en wellicht tot straks..Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 dan heb je tenminste een vooruitzicht Bor. en de feestdagen zijn gunstig dus is je zoon bij jullie neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mis je nu al Harry, maar goed ga ik hier ook maar effe wat doen, anders komt er niks van enig plan terecht vandaag...Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 jopie en je woont er nog maar net FOEI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bor een heel groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 ik ga ook even wat doen. ik had K&B een grote wandeling belooft, maar moet ik eerst wel het huis een beetje op orde hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jeetje hee 7 maanden.......We weten wel dat je veel aan ons hebt hoor, anders was je hier niet;)Enne wij hebben ook veel aan jou he.... dat, dat maar ff duidelijk mogen zijn.Ik verbaas me er telkens over hoe scherp jij bent naar andere toe.Je weet precies aan te voelen blijkbaar dat een ander niet goed in zn vel zitZoals vorige keer wist je precies dat Jopie met een ei zat en nu vandaag ook weer leg je exact je vinger op de plek bij Igor.Das een hele mooie eigenschap vind ik Borretje!!!Laatste vraag: stap je ook in onze arreslee??? Trouwens alleen doen als je er achter staat hoor, niet doen als je het niet wiltMaar t lijkt me zo gezellie als je meerijd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 4 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 echt niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden