Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ay, BamBam, dat ik zo doorzichtig ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Bye B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik geef me al over Beate, ik lig al.Ho, dat klinkt dan weer een beetje raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 het lijkt hier nu meer op een recreatiezaal van een PAAZ-afdeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Wat is de PAAZ afdeling, en vooral waar is die?Ik wil daar wel heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Nou ja zeg...niet je koning op voorhand al weggeven!!Er moet om gevochten worden, schaken is oorlog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ok Niwi....zeker geen PAAZ afdeling hier. Gooi het roer om! kom met een ander idee, spelletje. Mup...waar blijf je nu? Ik ken nog wel wat volwassen spelletjes, beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Als je maar van mijn koningin afblijft...Oorlog is geweld, schaken is rust, peinzen, overwegen en heroverwegen.Er staat niet voor niets een klok bij.Die klokken kun je trouwens stil zetten en het spel het spel laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Jij weet het blijkbaar Beate, wat is de PAAZ afdeling??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik was even weg Beate.Volwassen spelletjes? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 PAAZ afdeling http://nl.wikipedia.org/wiki/P...ng_Algemeen_Ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 OK Mup, nee daar zie ik toch maar van af.Dank trouwens, vergeet wel eens dat je alles gewoon op kan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 teveel...jij schaakt dus niet. Want schaken is een oorlogsspel....niet voor niets zijn er wachttorens, lopers, paarden en een koning en een koningin. Alles heeft te maken met bezit, en bezitten willen we! De klok tikt 45 minuten, dan moet je een besluit nemen! Zoals in het echte leven. Doen of niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 45 minuten??? En daar moeten wij op wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup, er wel bij blijven he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 je snapt er weer niks van:): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Nee, maar jij gaat het me vast wel even uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Heee, hoe kom jij aan de port van Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 sorry, slip of the tong...alleen het smile-tje. MODERATOR......SORRY, NIET WEGHALEN AUB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 sorry, slip of the tong...alleen het smile-tje. MODERATOR......SORRY, NIET WEGHALEN AUB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Mup, hoe IK aan de port van Jane kom?? was dat maar zo.Maar goed, pokeren,schaken, sjoelen...het is te saai, blijkt. Verkleedpartij hebben we aleens gehad (lachen), wat dachten jullie van je geheime spelletjes dan eens op te schrijven? Misschien zit daar wel iets leuks bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 quote: Originally posted by: Beatesorry, slip of the tong...alleen het smile-tje. MODERATOR......SORRY, NIET WEGHALEN AUB Waar gaat dit over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 beetje grote trigger, glaasje port,gauw naar bed dan maar weerwelterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Is goed. Begin jij maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Oh sorry Jane. Was niet mijn bedoeling.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden