Spring naar bijdragen

Zondag, 28 November 2010: koopzondag

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tatum, je was vanmorgen om 05.00 hr al op! Je hebt de draad gemaakt. Nu weet ik het weer, t was gister niet zo smooth... Gelukkig ben je er nog. Ik heb de aanvaring gemist gister, maar heel rot voor je dat je het zo zat was dat je hier weg wou. Hoe voel je je nu? Ben je niet moe trouwens? Lange dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lijkt het me moeilijk. Will, om je keuzes te maken. Wat was het moeilijk vorig jaar. Nu heb ik weer een heel ander jaar. Ikzelf heb er niet voor gekozen om vriend nogmaals te zien. Dochter trouwens wel. Ik heb haar een keuze laten maken. :heart:

Wat was het moeilijk vorig jaar. Met bedrijgingen van vriend uit. Zo blij dat ik veilig bij Woman kon wonen. Terwijl ik los van dochter woonde, die verbleef in deze tijd bij oma.
Ik heb met regelmaat gedacht: ik ben zo blij dat hij niet weet waar ik ben.

Je = hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet bang, hij is opgesloten nu. Maar weet je toch steeds te intimideren.
Mijn alcoholprobleem is niets vergeleken met het probleem wat ik met deze jongen heb.
Oh, wat ben ik openhartig nu, k heb hier nog nooit eerder over gesproken op dit forum. n Forum te ver, misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vertrouw op je zelf....niet op de alcohol. Zelf heb ik nooit op drank vertrouwd, ik wist altijd...geeft sores achteraf. Op jezelf vertrouwen.....maar ik zie mezelf de verkeerde beslissingen nemen, dus ik vertrouw me zelf maar niks. Dat wordt nog een hele klus. Ik praat nu niet over drank, dat snap je ondertussen hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...