Beate Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik zie alleen maar blauwe lampjes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Tatum, je was vanmorgen om 05.00 hr al op! Je hebt de draad gemaakt. Nu weet ik het weer, t was gister niet zo smooth... Gelukkig ben je er nog. Ik heb de aanvaring gemist gister, maar heel rot voor je dat je het zo zat was dat je hier weg wou. Hoe voel je je nu? Ben je niet moe trouwens? Lange dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 trusten Jopie, gaat wel lukken.Ik lees nog wat rond hier, zie toch meer mensen ingelogd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wat lijkt het me moeilijk. Will, om je keuzes te maken. Wat was het moeilijk vorig jaar. Nu heb ik weer een heel ander jaar. Ikzelf heb er niet voor gekozen om vriend nogmaals te zien. Dochter trouwens wel. Ik heb haar een keuze laten maken. Wat was het moeilijk vorig jaar. Met bedrijgingen van vriend uit. Zo blij dat ik veilig bij Woman kon wonen. Terwijl ik los van dochter woonde, die verbleef in deze tijd bij oma.Ik heb met regelmaat gedacht: ik ben zo blij dat hij niet weet waar ik ben.Je = hij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 hoi Tatum, ben je nog steeds op?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate, ik lees je lieve berichtje.Dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Yep, nog steeds op. Eigenlijk moet ik zo slapen. Ik moet morgen weer naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 waarom bedreigde je vriend jou en je kind? dat lijkt me vreselijk. Stuur me maar in een pb. Ben je nu nog bang voor hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wanneer mijn enige probleem was mn alcohol-misbruik...dan kwam ik er wel. Maar zelf heb ik ook nog een probleem, mn grootste, met mn partner, daar kom ik maar niet van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate, ik ben niet meer bang. Gelukkig niet.Hij weet waar wonen, maar komt niet meer langs. Mischien ook wel om dochter te laten komen. Recht daar op heeft hij niet. Dochter heeft eigen keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 onder aan jouw tekst: een eigen huis, een stukje vrijheid in de zon..heb je dat al nu?? Nou ja, die zon is sneeuw geloof ik nu, maar bedoel dat eigen huis/plekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate, hij bedrijgt je? Heb je kinderen?Wat moeilijk. Misschien per pb? Veiliger?Ik ga nu wel slapen, morgen moet ik weer naar werk. Maar een pb lees ik altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik ben ook niet bang, hij is opgesloten nu. Maar weet je toch steeds te intimideren. Mijn alcoholprobleem is niets vergeleken met het probleem wat ik met deze jongen heb. Oh, wat ben ik openhartig nu, k heb hier nog nooit eerder over gesproken op dit forum. n Forum te ver, misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ja, Beate, een plekje voor mij en voor dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate, wat ik weet is dat alcohol niets oplost. Sterker nog: mijn problemen raakten opgelost toen ik stopte met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Lees ook mijn stukje 2:Vertrouw op jezelf, niet op de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 tuurlijk, tuurlijk je hebt gelijk. ALs ik niet drink, dan neem ik een slaaptablet. Simpel. Mn hoofd/hersens moeten even rust hebben. Ik vind de nachten niet leuk, beter dat ik die niet recht-op in bed-zittend meemaak. Het gaat allemaal net! balanceer op t koord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 vertrouw op je zelf....niet op de alcohol. Zelf heb ik nooit op drank vertrouwd, ik wist altijd...geeft sores achteraf. Op jezelf vertrouwen.....maar ik zie mezelf de verkeerde beslissingen nemen, dus ik vertrouw me zelf maar niks. Dat wordt nog een hele klus. Ik praat nu niet over drank, dat snap je ondertussen hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate. ik snap je. En jij mij ook begrijp ik Als je vertellen wilt, dan mag het altijd via bp. Ik begrijp jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoi Tatum, nou zo zit dat dus met Beate!! Zullen we maar gaan slapen? Ik wel tenminste.Waarom ben je nog zo vreselijk laat on line eigenlijk? Tatum, morgen zie ik je hier weer. Dag!! Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 IkWaarom ik zo laat on-line ben? Misschien om jou te steunen Ik ga ook naar bed. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dank je Tatum! Terwijl je het zelf al moeilijk genoeg hebt. Dank je! n Goeie forumvriendin ben je. precies op het juiste moment, nu midden in de nacht. Ik zie je morgen he? Werk ze. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden