Spring naar bijdragen

Zondag, 28 November 2010: koopzondag


Tatum

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel één van de verworvenheden van volwassen zijn, vind ik. Chips mocht vroeger alleen vanaf vier uur ofoz. Nu mag ik het gewoon wanneer ik maar wil.



Ik vind het nu ook wel wat lang duren dat Will zich meldt. waar zit ie toch? Gisteravond zag ik hem nog even ingelogd, maar niks gelezen van em.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neee natuurlijk niet echt, maar qua alle verleidingen vh leven
Ik had dan bijv gisteravond een bakkie chips gehad
Wat een feest was dat altijd op de zaterdagavond.
Chips zit trouwens al weer achter slot en grendel
We kunnen ons zelf heussss wel in toom houden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk mag je alles nuanceren Jopie
Als denkende/ schrijvende kom je achter je eigen standpunt.

Ik vind juist alle verkeerde dingen zo lekker....:P
Dan is t juist nodig dat je jezelf dwingt alles op normaal nivo te doen
(niet nu vragen wat is normaal hoor... gewoon de middenmaat dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over ouders he.
Mijn ouders zijn van de generatie van Joop den Uyl. De tijd waarin hij vond dat iedere arbeider ook recht had op een auto cvoor de deur. En een borreltje 's avonds.

Nouja, of hij dat borreltje propageerde weet ik eerlijk gezegd niet, maar zo ging het bij ons thuis wel. Het ging iedereen wat beter financieel en zo geleidelijk aan kwam dagelijks voor het slapen gaan de borrel tevoorschijn. Drinken leek daarom wel redelijk normaal. (Teveel drinken natuurlijk niet.)

En eigenlijk is dat nog steeds zo. Hoeveel drank zien we nit dagelijks voorbij komen. Dit tv-programma wordt u aan gebdofen door ... En dat is dan weer één of andere sterke drank. En hoevaak is bier niet in de bonusaanbieding?
Ik vertel ook niks nieuws nu natuurlijk. Klaar! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer terug van de wandeling met mn doggies... brrrrrrrrrrrrr, koud he !!!

Choco-Cake, samen met mn dochter gemaakt (Zoon had effe geen tijd, was druk op de Wii)
Deze staat nu in de oven, alleen straks nog wat chocoglazuur eroverheen en een dikke dot slagroom...
Op zondag en de rest van volgende week mag ik zonderen heb ik mezelf toegestaan nu ik van plan ben om morgen te stoppen met roken... :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net terug...

Ik ben geloof ik wel zo'n strenge moeder.

Eten aan tafel, niet eerder van tafel tot iedereen klaar is, ook niet om te plassen... (dan doen ze het maar in hun broek)
Max 1 glas cola op een zaterdagavond en niet te laat op de avond want anders slapen die donders niet... Max 1 uur op de PC of spelcomputer of de TV...

Wat een tiranie !!!
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: blondie6173
Zo, weer terug van de wandeling met mn doggies... brrrrrrrrrrrrr, koud he !!!



Zoon was druk op de Wii. Deze staat nu in de oven, alleen straks nog wat chocoglazuur eroverheen en een dikke dot slagroom...
Hahahahaha Zo las ik het een beetje. Wat een grap.
Goeie avond meisie. En nee hoor je bent geen strenge moeder maar je hebt duidelijk je regels en dat is alleen maar goed.:heart:

Zo ik ga morgen eens eerst hier de achterdeur tochvrij maken want ik waai zo langzamerhand m'n stoel af, en een paar kouwe poten dat ik heb zeg.
Kijk hier kan ik zo ontzettend kwaad om worden. Heb al van alles gedaan en het blijft tochten. maar het zal p.v.d. toch zo gaan zo als ik wil :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Nou Bol,
Bij mij tocht het soms ook zo.
Vanmiddag is mijn zoon even geweest om naar mijn slaapkamerraam (bovenraampje)te kijken.
Soms wordt ik s'nachts wakker van de kou.
Een hele koude kop (neus,voorhoofd).
Ondanks dat LATex er al tochtstrips tegen aan getimmerd heeft, blijft het kieren.
Daar ik 6 hoog zit, en op het noord-oosten met mijn slaapkamer, giert de wind letterlijk om mijn hoofd.
Zoon (is timmerman) gaat er nu volgende week dubbele tochtstrips opzetten.
Ik dacht net als jou Bol, het moet en zal te verhelpen zijn.
Als dit ook niet helpt, overweeg ik een rolgordijn aan de buitenkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...