blondie6173 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Niwi, dag 141 dus met in praktijk brengen zit wel goed !!! Nu ben ik echt wieberen...Forumverslaving slaat toe Effe afleiding zoeken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Toch een kort berichtje van mij.Ik ben heel veel over mezelf na aan het denken. Misschien wel aan het groeien, ik hoop het van harte Mijn zwakke punt is dat ik niet populair ben en nooit zal worden. Daarvoor wil ik te weinig "doen wat een ander wil". Ook relaties lopen op dit punt stuk. Collega's heb ik niet op de werkvloer. Mijn collega's zijn bouwvakker en ik werk alleen op kantoor. Ik zie er verder goed uit en verdien mijn eigen geld. Ook het geld dat ik nodig heb om dochter op te voeden. En nu: ik heb meer mensen willen aanschrijven om in contact te blijven, dan dat er mensen zijn waar ik géén contact mee wil. Dat laatste is mijn reden wél te willen blijven schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Prima Tatum. Gewoon blijven.het is al gezegd door iemand anders ook, maar je hoeft gewoon niet met iedereen even goed overweg kunnen. hier niet, en in het echt ook niet. Niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Jopie, met jou moet ik altijd lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Mup, jij ook al zo lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Hou maar op. Zo lief ben ik niet. Maar ik herken wel een beetje jouw twijfel. Blijven, niet blijven. Dat komt misschien een beetje voort uit onzekerheid. (waar bijna iederen wel eens last van heeft en het prettig is als we dat bij elkaar erkennen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Mup, het moeilijkste blijft altijd: jezelf erkennen. Zien wat je goede en slechte punten zijn. Ik hoop/geloof dat dat een gelukkig leven geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 je moet het wel zelf zeggen he, jopie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Jopie, ik vind jou heel erg lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Den Niwi se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 den BamBam se....vrouw van het eerste uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Jopie, en nu je slechte punten ............ Dat is veel moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik log nu uit. Vertel de slechte punten maar in een e-mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Dag lieve mensen allemaal.Ken ik nou nog een avondje weg, of hoe zit t:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 den Witte se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Tsssss, hoeveel tijd heb je daarvoor nodig Joop:huh:Haha. Ik ga met mn nonti lopen, ff de kop in de wind.Ach Niwi, van het eerste uur...wel voor mn ouders toch, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Als je aan kan geven waar je minder sterk in bentdan pas ben je echt sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Sorry Witte, t ging bijna als vanzelf....zalt niet meer doen, denk ik, geloof ik, wil ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Dat mensen er wellicht ooit anders over gedacht hebben Joop mag je mij niet aanrekenen.Nou ja, mag wel natuurlijk. Liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 den niwi se:)Is het een beetje eenzaam in de woestijn de laatste tijd??Wordt tijd dat je medevos zich weer ff komt melden he...Ohhh ik bedenk me opeens dat ik chips in huis hebHad iemand voor me meegnomen met zn suffe hoofddrank in de gootsteen, chips in de vuilnisbakmaar neee ik ga t lekker opeten hihiOk ik bedenk me net dat ik het gewoon in een bakkie kan doenen niet meer moet nemen als t bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ja het is idd een wisselwerking. Wil je er nog iets over zeggen Joop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Latersssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Nou het voordeel is dat jullie er allemaal weer wat van geleerd hebbenen zelfinzicht krijgen is nooit verkeerd en de chips is zaliggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 het is eigenlijk nooit stil in de woestijn, Witte....lotgenoten genoeg.....en het is ook niet afhankelijk van 1 persoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden