Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik zit ook aan de chips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 MMMM, ik heb geen chips maar het klinkt wel errug lekkerrr.Ooh ik weet wat. Heb nog drie kleine kippepootjes. Gaak zo opeten met een colaatje, mmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Dan zijn wij ook lotgenoten Mup:DDat is ook zo niwi, maar ik vond jullie samen zo leuk als vosjesDat is t eigenlijk meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Wel één van de verworvenheden van volwassen zijn, vind ik. Chips mocht vroeger alleen vanaf vier uur ofoz. Nu mag ik het gewoon wanneer ik maar wil.Ik vind het nu ook wel wat lang duren dat Will zich meldt. waar zit ie toch? Gisteravond zag ik hem nog even ingelogd, maar niks gelezen van em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Grunn is zo ver vanaf her, anders had ik je wat gebracht BBMaar kippepootjes zijn ook zoooo lekker, geniet er lekker vanDoe ik ook nuZennnnnnn met mn zak chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Toen we konden doen wat we wilde is het allemaal begonnen Mup:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Daar hb je een sterk punt Witte.Soms denk ik dat het beter voor me zou zijn als ik nog bij mn moeder zou woenen.(niet echt hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Menschen menschen leer nou eens gezond te eten zeg. Doe als mij. Ik zit aan de macaroni met cola, nou ja apart natuurlijk hé, en daarna een flinke emmer chocoladepudding met een berg slagroom waar ik niet overheen kan kijken.Nou ja het is zondag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 neee natuurlijk niet echt, maar qua alle verleidingen vh levenIk had dan bijv gisteravond een bakkie chips gehadWat een feest was dat altijd op de zaterdagavond.Chips zit trouwens al weer achter slot en grendelWe kunnen ons zelf heussss wel in toom houden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMenschen menschen leer nou eens gezond te eten zeg. Doe als mij. Ik zit aan de macaroni met cola, Jamaar .. ik heb er ook cola bij. Dussss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 misschien ben ik wel gaan drinken omdat mijn moeder dat niet wilde hebben...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Tuurlijk mag je alles nuanceren JopieAls denkende/ schrijvende kom je achter je eigen standpunt.Ik vind juist alle verkeerde dingen zo lekker....Dan is t juist nodig dat je jezelf dwingt alles op normaal nivo te doen(niet nu vragen wat is normaal hoor... gewoon de middenmaat dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: bolletjeJamaar .. ik heb er ook cola bij. Dussss. Nee dan is het oké Mup.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Macronie is ook zooooo lekker BolOok al van die heerlijke koolhydratenI:heart:koolhydratenEet smakelijk Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Over ouders he.Mijn ouders zijn van de generatie van Joop den Uyl. De tijd waarin hij vond dat iedere arbeider ook recht had op een auto cvoor de deur. En een borreltje 's avonds. Nouja, of hij dat borreltje propageerde weet ik eerlijk gezegd niet, maar zo ging het bij ons thuis wel. Het ging iedereen wat beter financieel en zo geleidelijk aan kwam dagelijks voor het slapen gaan de borrel tevoorschijn. Drinken leek daarom wel redelijk normaal. (Teveel drinken natuurlijk niet.)En eigenlijk is dat nog steeds zo. Hoeveel drank zien we nit dagelijks voorbij komen. Dit tv-programma wordt u aan gebdofen door ... En dat is dan weer één of andere sterke drank. En hoevaak is bier niet in de bonusaanbieding?Ik vertel ook niks nieuws nu natuurlijk. Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik heb vanavond ook macaroni Witte. Zeg dames en heer, ik zit hier eigenlijk achter de pc te werken. Want soms moet er ook op zondag voor gezorgd worden dat er brood op de plank komt. Dus ben ik weer even weg van hier.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Moet ik natuurlijk wel uitloggn.Zo, heb ik ook eens drie op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Eten achter de pc, had ook vast niet gemogen vroeger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Zo, weer terug van de wandeling met mn doggies... brrrrrrrrrrrrr, koud he !!! Choco-Cake, samen met mn dochter gemaakt (Zoon had effe geen tijd, was druk op de Wii) Deze staat nu in de oven, alleen straks nog wat chocoglazuur eroverheen en een dikke dot slagroom...Op zondag en de rest van volgende week mag ik zonderen heb ik mezelf toegestaan nu ik van plan ben om morgen te stoppen met roken... ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Lees net terug...Ik ben geloof ik wel zo'n strenge moeder.Eten aan tafel, niet eerder van tafel tot iedereen klaar is, ook niet om te plassen... (dan doen ze het maar in hun broek)Max 1 glas cola op een zaterdagavond en niet te laat op de avond want anders slapen die donders niet... Max 1 uur op de PC of spelcomputer of de TV...Wat een tiranie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Dank je lieve Witje, en goeie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Zo, weer terug van de wandeling met mn doggies... brrrrrrrrrrrrr, koud he !!! Zoon was druk op de Wii. Deze staat nu in de oven, alleen straks nog wat chocoglazuur eroverheen en een dikke dot slagroom... Hahahahaha Zo las ik het een beetje. Wat een grap.Goeie avond meisie. En nee hoor je bent geen strenge moeder maar je hebt duidelijk je regels en dat is alleen maar goed.Zo ik ga morgen eens eerst hier de achterdeur tochvrij maken want ik waai zo langzamerhand m'n stoel af, en een paar kouwe poten dat ik heb zeg.Kijk hier kan ik zo ontzettend kwaad om worden. Heb al van alles gedaan en het blijft tochten. maar het zal p.v.d. toch zo gaan zo als ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ohhh zooo Bol en niet anders...Hoe is het eigenlijk met jou Jopie?Na een jaar opeens weer contact, lijkt me wel iets met je doen nl.Kijk maar hoor of je zin hebt om te reageren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Hoi allemaal,Nou Bol,Bij mij tocht het soms ook zo.Vanmiddag is mijn zoon even geweest om naar mijn slaapkamerraam (bovenraampje)te kijken.Soms wordt ik s'nachts wakker van de kou.Een hele koude kop (neus,voorhoofd).Ondanks dat LATex er al tochtstrips tegen aan getimmerd heeft, blijft het kieren.Daar ik 6 hoog zit, en op het noord-oosten met mijn slaapkamer, giert de wind letterlijk om mijn hoofd.Zoon (is timmerman) gaat er nu volgende week dubbele tochtstrips opzetten.Ik dacht net als jou Bol, het moet en zal te verhelpen zijn.Als dit ook niet helpt, overweeg ik een rolgordijn aan de buitenkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Hoi Twin,Blondie,Vind ik juist goed wat je doet.Kinderen willen duidelijke regels, en die geef jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden