Spring naar bijdragen

maandag 29-11

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeie avond Rap. Ja er zijn denk ik wel andere kamers maar omdat de Kabouter toch een beetje erg moeilijk is, leggen ze hem bij iemand die daar niet zo veel last van heeft. Net onze vriendin aan de tel. gehad en die zegt, heb nu maar vertrouwen, ze weten daar heus wel wat ze doen en probeer een beetje afstand te nemen.
Ja en ik denk dat, als ze inderdaad zien dat hij wil en vooruit gaat en niet alles tegen werkt, ze hem over gaan plaatsen.
Net ook een mailtje van de familie gehad. Hij heeft een zuster die al tientallen jaren in een inrichting zit en exact het zelfde gedrag vertoond als wat de kabouter doet, daar weten ze er ook geen raad meer mee. Dus het blijft gewoon erg moeilijk om het zo te doen waardoor hun een beetje gelukkig kunnen worden, dat lukt gewoon niet, wat men ook probeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, ik was benieuwd naar jouw werkperikelen. Hoe gaat dat aflopen?
(hoop dat je bijleest, want we zijn niet zo vaak tegelijk hier)

Wiil, zo die laatste dagen lijken misschien wel een soort van snelkookpan. De laatste loodjes wegen het zwaarst misschien. Nog ff ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms zit ik in een soort niemandsland. Het woord is niet goed maar weet zo gauw geen andere.
Uit het werk, te vroeg om al te gaan eten. En wat doe je dan?
In dit geval niks. Maar voorheen vulde ik dit uurtje 'dus' met een pilsje, of 2.

Het blijft soms raar. Ik schrijf het niet eens voor reacties. Meer een overdenking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup,
Ik vul die tijd dan op door alvast een soepje te eten, of een kopje thee te maken met wat erbij, of een frisje met een klein beetje chips, ondertussen een tijdschrift lezen, t.v. kijken, of achter het forum typen zoals nu:D.

Bol,
Eet ze, dat wordt weer zeer smakelijk lees ik
En dat in een tochtvrij huis.
Wat wil je nog meer.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eten staat al op inmiddels Rapi. :)
Beter maar geen chips zo kort ervoor.
Maar ik heb vandaag wel teveel gegeten. Dus dat kan ik wel even onthouden. Als ik één broodje minder eet heb ik trwk als ik thuiskom en kan meteen de keuken in.

Straks ben ik weer blij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, lekker noord-oost Mup,
Brrr, dus in de slaapkamer.
Mijn zoon gaat volgende week dubbele tochstrips aanbrengen.
Ga woensdag informeren wat zo'n rolgordijn kost, en of ik daar subsidie op krijg.
Maar dan ga ik eerst afwachten of die dubbele tochtstrips helpen, anders is het misschien een beetje zonde van het geld.
Ook in de haldeur ga ik tochtstrips plakken, want de voordeur ligt ook op het noord-oosten, dus ook in het halletje ijskoud!

Zo, en nu ga ik de piepers afgieten,
Lekker prakkie spinazie met een eitje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond nuchtere lekkerbekken,

Hele witte wereld hier.
Net werd er op de radio over me gesproken, was onderdeel van die 900 km file :)

Vanmorgen om 5 uur in de auto en nu net thuis.
Vrouw(tje), stil maar dames, ik weet dat sommigen dat als denigrerend ervaren maar is het beslist niet, aan het oppassen.
Zelf mijn potje maken dus.

En toch, it's all so beautfull...I love it, i love live!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...