Otje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Did you know, when it snows, my eyes become large and the light that you shine can be seen........baby........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Aardig van je Woman. :$ Ik ben ook weer thuis. Brrr, koud, en lichtjes aan het sneeuwen. Dus als eerste bij thuiskomst mn elektrisdche deken van zolder gehaald. Daar kan ik me nu al opverheugen.En nu eerst even bijlezen over jullie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Heee Woman, fijn weekend gehad las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Rapi, zou het ook kunnen dat de heren van elkaar denken dat ze moeilijk zijn???? Vlgs mij is de kabouter ook niet zo gemakkelijk. Wat jij Bol?Maar ik wens voor ze dat het niet al te ingewikkeld wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goeie avond Rap. Ja er zijn denk ik wel andere kamers maar omdat de Kabouter toch een beetje erg moeilijk is, leggen ze hem bij iemand die daar niet zo veel last van heeft. Net onze vriendin aan de tel. gehad en die zegt, heb nu maar vertrouwen, ze weten daar heus wel wat ze doen en probeer een beetje afstand te nemen.Ja en ik denk dat, als ze inderdaad zien dat hij wil en vooruit gaat en niet alles tegen werkt, ze hem over gaan plaatsen.Net ook een mailtje van de familie gehad. Hij heeft een zuster die al tientallen jaren in een inrichting zit en exact het zelfde gedrag vertoond als wat de kabouter doet, daar weten ze er ook geen raad meer mee. Dus het blijft gewoon erg moeilijk om het zo te doen waardoor hun een beetje gelukkig kunnen worden, dat lukt gewoon niet, wat men ook probeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamRapi, zou het ook kunnen dat de heren van elkaar denken dat ze moeilijk zijn???? Vlgs mij is de kabouter ook niet zo gemakkelijk. Wat jij Bol?Pffffttttt vertel mij wat Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Sara, ik was benieuwd naar jouw werkperikelen. Hoe gaat dat aflopen?(hoop dat je bijleest, want we zijn niet zo vaak tegelijk hier)Wiil, zo die laatste dagen lijken misschien wel een soort van snelkookpan. De laatste loodjes wegen het zwaarst misschien. Nog ff .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Bol,Ik begrijp het,Misschien toch wel een wijze raad van vriendin.Wat afstand nemen en vertrouwen hebben.Makkelijker gezegd dan gedaan he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Soms zit ik in een soort niemandsland. Het woord is niet goed maar weet zo gauw geen andere.Uit het werk, te vroeg om al te gaan eten. En wat doe je dan?In dit geval niks. Maar voorheen vulde ik dit uurtje 'dus' met een pilsje, of 2.Het blijft soms raar. Ik schrijf het niet eens voor reacties. Meer een overdenking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Gaat me zeker lukken Rap. Zo nu over tot de orde van de dag SCHRANZENNNNNNNN:PEn nee geen br. bonensoep maar zuurkool met uitgebakken spekjes, heerlijke worst, en gerookte jus van de spekjes.Allemaal door elkaar en dan naar binnen schuiven mmmmmmmmmm.Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dank je Bol. Het is allemaal niet erg hoor. Een beetje onrust in 't lijf en hoofd zal ik maar zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Mup,Ik vul die tijd dan op door alvast een soepje te eten, of een kopje thee te maken met wat erbij, of een frisje met een klein beetje chips, ondertussen een tijdschrift lezen, t.v. kijken, of achter het forum typen zoals nu:D.Bol,Eet ze, dat wordt weer zeer smakelijk lees ikEn dat in een tochtvrij huis.Wat wil je nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Het eten staat al op inmiddels Rapi. Beter maar geen chips zo kort ervoor.Maar ik heb vandaag wel teveel gegeten. Dus dat kan ik wel even onthouden. Als ik één broodje minder eet heb ik trwk als ik thuiskom en kan meteen de keuken in.Straks ben ik weer blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jakkes, zuurkool.Ik heb wel br. bonen Bol. Mijn beroemde chili con carne. een restje uit de vriezer.Ben jij nog bezig geweest met zoeken naar een oplossing voor de tocht Rapi. De wind staat nog steeds op het noord-oosten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ha ik zie dat Woman ook weer ingelogd is. Zeg jij speelde toch doedelzak of heb ik dat mis? Doe je dat nog steeds?Ik vind het onzettend mooie muziek maar zit altijd zelf mee te hijgen omdat ik denk dat ze altijd adem te kort komen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ja, lekker noord-oost Mup,Brrr, dus in de slaapkamer.Mijn zoon gaat volgende week dubbele tochstrips aanbrengen.Ga woensdag informeren wat zo'n rolgordijn kost, en of ik daar subsidie op krijg.Maar dan ga ik eerst afwachten of die dubbele tochtstrips helpen, anders is het misschien een beetje zonde van het geld.Ook in de haldeur ga ik tochtstrips plakken, want de voordeur ligt ook op het noord-oosten, dus ook in het halletje ijskoud!Zo, en nu ga ik de piepers afgieten,Lekker prakkie spinazie met een eitje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Eet smakelijk Rapi.Ik sta er van te kijken dat je al een volwassen zoon hebt. Zo oud ben jij toch nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 En wat moeten die arme kindertjes van je dan eten J? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Goede avond nuchtere lekkerbekken,Hele witte wereld hier.Net werd er op de radio over me gesproken, was onderdeel van die 900 km file Vanmorgen om 5 uur in de auto en nu net thuis.Vrouw(tje), stil maar dames, ik weet dat sommigen dat als denigrerend ervaren maar is het beslist niet, aan het oppassen.Zelf mijn potje maken dus.En toch, it's all so beautfull...I love it, i love live! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik lust wel een pepersteak, maar drie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wat gaat het worden Harry, dat potje?Leuk dat je op da radio was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 zin om een pactje te doen Mup vanavond (komt niet door je overdenking hoor dat ik het vraag)Omdat het vorige keer zo goed gelukt is.Bol en rappie doen jullie ook weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik doe wel mee hoor Witte. Maar is het voor jou bedoeld of voor mij?Ik ben nl. al uit de gevarenzone. Heb niks in huis en ga echt de deur niet meer uit.(ik zit al in mn Snoopy) :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Jazeker wil ik graag mee doen Witje. altijd goed want hoe meer zielen hoe sterker we zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Is ook wel gezellig, zo'n dagpact. WitteBolMupke.Wie nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden