lady jane Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 ik neem mijn laptop mee hoorjullie zijn nog niet van me af:Dnu L&Owelterusten vastBlondie sterkte lieverd,misschien maar vroeg erin en hopen dat je snel slaapt:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Blondie, als ik zoiets heb, ga ik janken. Niks anders lukt inderdaad dan niet meer. Ik laat het niemand weten, nou ja hierbij de hele wereld, maar verder niemand dan. Dan neem ik ook die douche, kleed me aan, maak me op en ga de stad in. Mensen om me heen. Maar nu is het wel laat natuurlijk om nog uit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik hoop gewoon dat jullie straks nog ff terugkomen bankhangers...Hehe eindelijk thuis.Wat heerlijk als het straks kerstvakantie is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 hoi Witte, ik hoop dat wij je ook wat kunnen inspireren....Wat kom je laat thuis zeg, van je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja van mn werk idd.Er moet nog veel gedaan worden voor de kerstvakantie..Maar t komt allemaal wel goed hoorenne t houd me van de straat he.HIer is trouwens altijd genoeg inspiratie, je moet het alleen willen zien:)Met jou ook alles goed beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Beate, gejankt heb ik de hele dag al, ben leeg nu...En weg kan ik niet (ivm kids op bed) en wil ik ook niet met risico op verdrinken van mij ellende...Droog zal ik blijven !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Het moet er schijnbaar uit Blondieanders was dat niet zo.Je mag hier best ook een keer komen uithuilen hoor.Is helemaal niet erg.Enne gewoon hier blijven jij he!!!Niks dr van dat je de deur uitgaat, daar heeft nog niemandiets bij gewonnen. Word je rot gevoel morgen alleen nog maar meer bevestigd..Gewoon hier schrijven, wij lezen wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Weer een dag gehaald...nr 24, al bijna een maand !Moet wel zeggen het wordt er niet makkelijker mee, maar we houden vol...Weltrusten en tot morgen, dan zie ik ook voor het eerst m'n nieuwe hulpverlener btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Witte, je hebt mn vraag niet goed gelezen denk ik, misschien. Ik vroeg of wij...zonder dat de bankhangers terug komen...je kunnen inspireren. Enne, tuurlijk gaat Blondie niet uit nu haar kids thuis zijn, dat was ook geen tip van mij, ik legde uit hoe ik met zoiets om ga, wat ik dan in mijn geval doe. Dank je Witte, met mij gaat het goed, anders was ik hier niet. Ik lijd ik stilte....weet je nog. zie hierboven.Ik hoop voor jou dat je echt morgen nu wat later kan beginnen met werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Weltrusten TriopSlaap lekker en wees trots op jezelf!!En suc6 morgen met je hulpverlening, ik hoop voor je dat het klikten dat je er nog veel meer dagen aan vast mag plakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Die Triop...het wordt er niet makkelijker op. Maar joh, voorlopig heb je dit wel eventjes gedaan. Succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Die Triop...het wordt er niet makkelijker op. Maar joh, voorlopig heb je dit wel eventjes gedaan. Succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Je hebt gelijk Beate ik heb je vraag te snel gelezen om te begrijpendat je zonder de bankhangers bedoelde, wat dat stond er nl niet.maar dat geeft niet.Tuurlijk kan jij mij ook inspireren, al is het alleen maar omdat je hier tochaltijd weer terug komt. Jij kent jezelf heel goed en je bent daar ook altijd heel duidelijk indat vind ook een goeie eigenschap!!En helaas moet ik morgen om 8.15 weer present zijn voor de baas..Maar nog een paar weekjes en dan kan ik heerlijk dagen achter elkaar uitslapenen alleen dat vooruitzicht maakt me al heel blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Gezien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ik weet dondersgoed dat drank niks oplost en mij alleen maar verder de put intrekt dus daar hoeven jullie niet bang voor te zijn...Ik ga het nu toch maar proberen... Slapen !!! Melk is op, en morgen werken dus om 7 uur de deur uit...Beate, thnx voor het aanhoren van mn geklaag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ondanks je me niet gelezen heb Blondie (denk ik)wens ik je heel veel sterkte morgenen wie weet is morgen alles weer anders...Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 witte, nu we het toch zo goed aan het uitleggen zijn aan elkaar; ik reageerde op je posting van 22.41.En ik vroeg of we (allen on-liners) je konden inspireren. Ik bedoelde niet mezelf ermee, ja onderdeel van. Ik ben bescheiden en best verlegen ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Ja weet ik inmiddels dat je alle onliners bedoelde hoorTekst begrepen Beate...lekker is het om anoniem te mailen he, als je best verlegen bent.Dat scheelt de helft met real live tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Blondie, trusten! tot morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Blondie, trusten! tot morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Witte....wanneer dit forum niet anoniem zou zijn, dan zou het niet werken. Toch? Het is de kracht ervan! Anders zou geen hond hier zn verhaal doen. Wat ons bindt hier is de strijd tegen de drank, verdere gegevens zijn ook inherent. We leren elkaar toch wel een beetje kennen hier, op onze eigen anonieme manier. Dat is genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 enne....er zijn heel veel forumvrienden die uitsluitend lezen hier! Ik schrijf hier soms wat, valt die verlegenheid misschien toch wel mee, wat vind jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Dat vind ik ook genoeg hoor Beate wat mij betreft.Enne ik zal je eerlijk zegge, dat het mij niet is opgevallen dat jij verlegen bent..Wat ik hier zo van je lees is allemaal wel oprecht denk ik en je intresse in andere mensen hundenkideeen komen ook niet verlegen over.Dus ik denk: jaaa het valt wel mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 witte; ik mag zo graag zo een bescheiden indruk maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst 1 december 2010 Hee Harry,Ik zie je online staan en wil nog ff sorry tegen je zeggen.Ik kreeg gister nog iemand die ff langs kwam en toen heb ik snelhet forum dichtgeklikt.Maar ik heb wel degelijk gelezen hoor wat voor lekkers je gegeten had gister (ik ben ook gek op vis)en ook je lieve zin tegen mij heb ik gelezen.Ik dacht ik zeg het hier nog ff, want het kwam misschien ongeintresseerd over maar dat wasecht niet zo bedoeld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden