Otje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Dank je Harry, deze dag wordt niets meer. Ik kruip op de bank met de beestenboel en ga nog maar even slapen. Vanavond met een pammetje naar bed. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Gelukkig heb je die beestenboel Woman,Die kunnen je troosten, daar kan geen fles tegen op.Sterkte en wordt maar gauw rustig,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goeie middag kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hoi hoiVanuit een al donker turkije (27 graden, jawel)warme groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Scheelt een graadje of 33 met hier Jane,Geniet maar, je hebt het verdiend en het is je gegund.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Merhaba Jane. Heerlijk zeg zo wamme, dat zal wel een overgang zijn zeg. Is de vliegreis een beetje voorspoedig gelopen? Hoelangt heb je er nu over gedaan? Geen last bij het opstijgen van de sneeuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Bol het is echt fantastisch, geen vertragingen, lekker rustig op Schiphol,alles was dicht, en vliegtuig maar halfvol, dus ik heb op 3 stoelen liggen pitten,3 1/2 uur. Om 10.30 was ik hier aan het ontbijten en om 12 uur stond ik met een stel Duitsers te volleyen op het strand. In de zon in slaap gevallen en 2 rindjes sauna achter de rug alweer.Het is me toch een partij sjiek zeg, ik heb een inloopkast!, bank van 2 m internet op de kamer, TV met Ned. erop, de koelkast wordt gratis aangevuld dagelijks en het bier laatik staan. Er komen wel 5 kg bij als ik dat goed inschat, sjonge wat een overdaad zeg, eigenlijk vindik het niet kunnen, maar ala ik gooi mijn principes overboord en heb dochter gewaarschuwd dat moedersin de verleiding komt om er een week aan te plakken (niet hoor), ik zou hier zo maar aan kunnen wennen.Nou ik zal jullie verder niet lekker maken.Het was erg vroeg donker rond vier uur ongeveer, 3 voor jullie daar.Zo ik ga ff bijlezen of jullie je wel gedragen nu ik zo ver weg ben,en harry bedankt, ik geniet met volle teugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 zeker weird Jopie,er schijnt vlakbij zelfs een 7 sterrenhotel te zijn,belachelijk toch. Maar tis vd Russen dus daar zou ik niet willen zitten.Maar ik ben wel benieuwd wat er allemaal weggegooid wordt, en zo goedhebben de werknemers het niet hoor. heb daar een thriller over gelezenop ware gebeurtenissen gestoeld, zou het bijna niet meer doen, all incl., ..bijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Nou sjiek allemaal Jane heerlijk voor je meid. en wat fijn dat de reis opzich al erg goed verlopen is en dat je heerlijk op drie stoelen hebt liggen pitten. Ja dan gaat zo'n reis gauw voorbij en voor je het weet ben je er al.Nu maar lekker veel genieten lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Was de titel van dat boek "All inclusieve" Jane.Heb het uitgelezen maar aan een volgend boek van die schrijster ben ik maar niet begonnen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Volgens mij wel Harryik vond het ook niet goed geschrevenmaar toch, ik ging al 14 jaar elk jaar een keertjeen het verschil met de bevolking en personeel in de hotelsis wel erg groot. En de dumpprijzen, zoals nu buiten de seizoenen,het kan eigenlijk niet. Dus wurgcontracten met alle gevolgen vandien.Nou, er moet weer gegeten worden hierooh oh Turko, wat een straf,laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustMe Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Schaam me, kom hier alleen maar als ik gedronken heb.Heb wel meegelezen, maar nooit geantwoord.Al doe je het zoveel maanden goed, (** meer als een jaar...)Eenzaamheid en verdriet lijken toch sterker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hoi Just me. Ja je eigenlijke problemen lossen niet vanzelf op als je stopt met drinken maar je ziet wel wat jouw problemen zijn en daar moet je aan gaan werken. Ja en dan is het gevoel van eenzaamheid een heel groot rotgevoel waar moeilijk aan te werken is maar niet onmogelijk.De tijd dat ik dronk, was ik erg eenzaam, had geen vrienden alleen diegene die zelf ok zopen. die vielen weg toen ik niet meer dronk en dan komt er een grote leegte die ik op moest vullen. Maar er zijn veel mogelijkheden om die leegte op te vullen, tis maar net wat er bij jou past.Wat zou je het beste kunnen doen om het gevoel van eenzaamheid de baas te kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 :D Jane, ik zit met een grijns je verslag te lezen, dat je je sowieso wat aantrekt van de achtergronden achter all-inclusive is mooi, vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustMe Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Tja, wat zou ik het beste kunnen doen...Wel dat weet ik dus niet, wat ik ook probeer heb er gewoon geen fun in?mis ik mijn ex teveel, haal ik niet genoeg uit het leven?Pfff. kan wel even doorgaan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JustMe Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ow, en toch wel raar als alcohol je al zo lang helemaal niets meer doet, je opeens een dag overal mee klaar benten zonder na te denken de supermarkt ingaat en drank gaat halen, metten als je thuis komt gaat innemen en wel, hier ben ik weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Zo, het gaat wel weer. Een valeriaan genomen (thanx Tatum) en een halve chocolade/orange ijstaart opgegeten. Twee vlechtjes in mn haar gedaan en in de spiegel een gekke bek naar mezelf getrokken, en mn tong uitgestoken. Nu ben ik dankbaar. Ik heb geknokt voor waar ik nu sta. Dankbaar voor mn vrienden, mn prins, mn diertjes, mn huisje......wat een geluk !!Zo maar weer eens rechtop zitten en een kop koffie nemen. Wie weet wat kraaltjes borduren, maar alleen als ik zin heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ja Justme, je zit volgens mij in een gruwelijk rouwproces. Het verlies van je ex en ook nog het moeten afscheid nemen van de alcohol. Dat is toch lange tijd je beste vriend geweest.Je zou kunnen proberen om in ieder geval meer op het forum te komen. Verder kun je een maatje zoeken, iemand waar je een beetje een goed gevoel bij krijgt en die je steunt door dik en dun.Je hebt al een tijdje mee gelezen dus misschien weet je al iemand waar je het aan zou kunnen vragen.Belangrijk is dat, als je probeerd te stoppen met de alcohol is, dat je er niet alleen voor staat. Dat er iemand voor je is die samen met jou de strijd aan gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 'Avond allen.Justme ik kan je verhaal niet helemaal volgen maar ken je geschiedenis ook niet. Sta je bij Wie is wie?Veder alles oké met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goeienavond allemaalHoe is t eigenlijk met jou maatje Dymph Bol?Niet dat je er over hoeft te schrijven hoor, maar meer van heb jenog contact met haar?Het is al weer een tijdje terug toch dat zei ik neem ff afstand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ben erg moeuitslagen van onderzoeken zijn verre van positief'Hoe zou het er uitgezien hebben als ik ook de laatste 2 jaar nog gedronken had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Das niet zo mooi BacoBedoel je de uitslagen mbt je COPD?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Nee wtte buiten longproblemen,reuma,blijk ik nu ook diabetes te hebbenHeb al dode voeten die van binnen erg zeer doenWord nu onderzocht en ingesteld op medicijnenDit is erg lastig omdat ik al veel medicijnen gebruik,die diabetes stimuleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Jeetje Bako, das niet niks.Nou dan heb je snel het antwoord dus op jevraag hoe het nu met je was als je de afgelopen twee jaar nog gedronken had...Ik wens je sterkte met het instellen van je medicijnen en dat ze maar snelde juiste instelling kunnen vinden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goeie avond Witje,Ik weet niet hoe het met Dymp gaat. Ze schreef me dat ze zelf wel weer zou gaan schrijven. Pas geleden zag ik dat ze ingelogd was en had haar gevraagd iets op het forum te schrijven maar ik denk dat dat niet gelukt is. Hoop ook echt dat we gauw iets van haar horen.Jemig zeg Bako das schrikken. Ik hoop toch echt dat ze er iets voor hebben want leven met pijn is verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden