BamBam Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Doei Bol, take it easy.Blondie, het is toch besproken. Jij hoeft niet altijd de kar te trekken. Spannende tijden meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Zo gedoucht en aan het werk,kijk af en toe met een schuin oog naar het forum.Hier alles wit, windstil, zonnetje en - 7°C, geloof dat ik eerst maar even de stad in loop...Aanpassing: en dat ga ik doen ook, lekkere espresso halen bij Hugo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Gesprek mer RvK achter de rug. Alles is goed afgelopen en zal zo gaan als afgesproken.BJZ heeft ons geval erg opgeblazen vinden ze. Hulp indien nodig zal er komen. Zorg zelf wel dat dat niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Mmmmm....Dat is ook weer waar BamBam. Zo had ik het nog niet bekeken. Zo, ik ga hier effe strijken. Kleding voor de kids voor hun vakantie.Gaan vanmiddag naar ex en hij wil de koffers alvast gaan pakken.Zomerkleding, waar haal ik dat nu nog vandaan ?Afijn, rottig en pijnlijk karweitje maar moet toch gebeuren...Dan nu maar.Laters en ik hou het droog vandaag, jullie ook ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Werkze, Har.Ik heb 'n witte nacht gehad, en hel ook ietwat nu. Komt goed. Veel sneeuw up noarth.De glijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 En Bammie, hello, met je ietwat plechtstatige bericht. Luv ya, an' yer miss's even more, ye know!Voor de overige kransgenoten: vergeef me 't gebrek aan aandacht, ik zoek toch iets van herkenning bij de ouwe garde.Deze stokouwe heeft net 4 nachtdiensten in z'n auto gegleden, en moet er nog 3. En denk niet dat t puur voor de muntjes is, it's also fulfilment, iets doen, er zijn. De muntjes zijn meegenomen.Hou 't zo droog als je wilt, zei ik altijd, zeg ik nog, en doe je ding goed.De gortdroge natte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 goede morgen allemaalBlondie goed dat je nu eens even aan jezelf denkt. knap.Bor? ik heb niet alles gelezen maar begrijp uit de reactie's dat je gauw opgenomen gaat worden. fijn je hebt nu lang genoeg gewacht. maak er wat van, je kunt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goedemorgen samen.Geen spierpijn van het skaten gisteren, wel een blauwe heup Kon afgelopen nacht maar op een zij liggen, maar dat geeft niet, heb een top-avond gehad !Zo, nu eerst een bakkie doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Dank je Haddock, jij ook straks.Aanstaande nacht is mijn eerste, wij lopen er maar twee.OO-MM-V-NN-VVV.Hadden de afgelopen dagen al veel last van dichtvriezende systemen en moeilijk schakelende kleppen.Maar de wind is nu weg, hoop dat het vannacht meevalt.Moet jij niet slapen, je hebt afgelopen nacht toch gewerkt?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goede morgen iedereenHier alles rustigHet sneeuwt en blijft sneeuwenVanmorgen boodschappen gedaanDe ski`s onder de scootmobiel en glijden maarBehalve voor wat bezoekjes aan de polikliniek ben ik de deur niet uit geweestNu jok ik toch,mijn lief was gister vrij en heeft mij naar en van het zwembad gebrachtDonderdag is de zwemdag van de COPD groepVerder gaat hier alles zijn gangetjeWens iedereen rust en regelmaat,wees en blijf adbdoe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hallo Druppeltje,Ik zie dat je er bent maar ik hoor je niet.Waarom zo stil, gaat het niet goed...Ik mis je humor en ja, ook best wel je sarcasme, ik mag dat graag.Je laat ons toch niet in de steek??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Te laat, Drup was al weg, jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ik heb een raar gesprek gehad vanochtend.Iemand zei me dat ik een vijandige houding heb. Huh?Nu ben ik tegen deze persoon wel wat afhoudend maar ik heb hem ook pas een keer of 4 gezien en gesptroken en dat hooguit 5 minuten per keer.Ik ben er een beetje door van slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Dat zei ik ook Jopie. Ik ben een Grunniger en die kijken eerst de kat wat uit de boom.Maar dat was het niet volgens hem. Hij kende genoeg Grunnegers en die zijn niet zo. Ik heb een vijandig karakter.Dat vond ik nogal grof gezegd. Iets over iemands karakter zeggen is toch iets anders dan over houding. Hij was er ook heel stellig over want "ik heb heel veel mensenkennis en vergis me zelden", zei hij.Echt, met stomheid geslagen was ik. Nu nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 En ik bedenk me net dat ik had moeten zeggen dat ie wat verder moet kijken dan zn neus lang is.Die is nl. enorm. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Mup niks van aantrekken meid. Zegt echt iets over hemzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Helemaal met Jopie eens Mup,Een zeldzame halvegare die je moet negeren, niets van aantrekken.Laat je dag niet verpesten, ik zou je niet graag missen (een westerling!)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ik was zo ontdaan dat ik na thuiskomst de poezen binnen tien minuten twee keer een schoteltje vlees heb voorgezet. Ik heb voor het eerst een sneeuwschuiver. Was nog best lastig om een winkel te vinden die ze nog had. Red het zonder ook wel want ik heb attente buurmannen, maar ik wil zelf ook weleens in de sneeuw spelen. En nu ga ik eerst even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Wat lief toch weer jullie reacties. Ik doe wel mee met een pact hoor. Maar ga nu even wat anders doen hier. Ik kom nog wel terug vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ik doe wel mee Wijfie.Wel makkelijk voor me want moet vannacht werken.Drinken doe ik dus in geen geval.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 HemeltjeliefMn halfbroertje heeft me toegevoegd op FacebookIk weet niet of ik daar nu zo blij mee ben.....Tis echt een enórme ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ga even de stad in met W.Kom ik misschien iemand tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Vroeger een reden om onmiddellijk 5 flessen in huis te halen en direct met de eerste te beginnen......Misschien maar even een groen pilletje nemen dan.....Ja laat ik dat maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ik voel me echt blubberGroot groot groot verdrietIn de supermarkt (voor choco & ijs) stond iemand achter mij met 2 flessen port en blikjes bier. En blokjes kaas. n hij stonk naar de alcohol. Ik was wel blij dat ik hem niet was. Vandaag lijkt het makkelijk om onder de dekens van alcohol te kruipen, maar o wee de dag van morgen. Toch had ik zin om met hem mee naar huis te gaan en heel erg zielig te doen. Stom he. Oud gedrag. Vandaag maar héél erg slow. Beetje zitten en een beetje dit of dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Woman, geen idee waar je verdriet vandaan komt maar ik leef met je mee.Daar heb je niets aan, maar meer kan niet in deze virtuele wereld.HarryAanpassing: foute opmerking weg gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden