Spring naar bijdragen

Vrijdag 03-12-2010


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol het is echt fantastisch, geen vertragingen, lekker rustig op Schiphol,
alles was dicht, en vliegtuig maar halfvol, dus ik heb op 3 stoelen liggen pitten,
3 1/2 uur. Om 10.30 was ik hier aan het ontbijten en om 12 uur stond ik met een stel Duitsers te volleyen op het strand. In de zon in slaap gevallen en 2 rindjes sauna achter de rug alweer.Het is me toch een partij sjiek zeg, ik heb een inloopkast!, bank van 2 m internet op de kamer, TV met Ned. erop, de koelkast wordt gratis aangevuld dagelijks en het bier laat
ik staan. Er komen wel 5 kg bij als ik dat goed inschat, sjonge wat een overdaad zeg, eigenlijk vind
ik het niet kunnen, maar ala ik gooi mijn principes overboord en heb dochter gewaarschuwd dat moeders
in de verleiding komt om er een week aan te plakken (niet hoor), ik zou hier zo maar aan kunnen wennen.
Nou ik zal jullie verder niet lekker maken.
Het was erg vroeg donker rond vier uur ongeveer, 3 voor jullie daar.
Zo ik ga ff bijlezen of jullie je wel gedragen nu ik zo ver weg ben,
en harry bedankt, ik geniet met volle teugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker weird Jopie,
er schijnt vlakbij zelfs een 7 sterrenhotel te zijn,
belachelijk toch. Maar tis vd Russen dus daar zou ik niet willen zitten.
Maar ik ben wel benieuwd wat er allemaal weggegooid wordt, en zo goed
hebben de werknemers het niet hoor. heb daar een thriller over gelezen
op ware gebeurtenissen gestoeld, zou het bijna niet meer doen, all incl., ..bijna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wel Harry
ik vond het ook niet goed geschreven
maar toch, ik ging al 14 jaar elk jaar een keertje
en het verschil met de bevolking en personeel in de hotels
is wel erg groot. En de dumpprijzen, zoals nu buiten de seizoenen,
het kan eigenlijk niet. Dus wurgcontracten met alle gevolgen vandien.
Nou, er moet weer gegeten worden hiero
oh oh Turko, wat een straf,
laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Just me. Ja je eigenlijke problemen lossen niet vanzelf op als je stopt met drinken maar je ziet wel wat jouw problemen zijn en daar moet je aan gaan werken. Ja en dan is het gevoel van eenzaamheid een heel groot rotgevoel waar moeilijk aan te werken is maar niet onmogelijk.
De tijd dat ik dronk, was ik erg eenzaam, had geen vrienden alleen diegene die zelf ok zopen. die vielen weg toen ik niet meer dronk en dan komt er een grote leegte die ik op moest vullen. Maar er zijn veel mogelijkheden om die leegte op te vullen, tis maar net wat er bij jou past.
Wat zou je het beste kunnen doen om het gevoel van eenzaamheid de baas te kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het gaat wel weer.
Een valeriaan genomen (thanx Tatum) en een halve chocolade/orange ijstaart opgegeten. Twee vlechtjes in mn haar gedaan en in de spiegel een gekke bek naar mezelf getrokken, en mn tong uitgestoken.
Nu ben ik dankbaar. Ik heb geknokt voor waar ik nu sta. Dankbaar voor mn vrienden, mn prins, mn diertjes, mn huisje......wat een geluk !!
Zo maar weer eens rechtop zitten en een kop koffie nemen. Wie weet wat kraaltjes borduren, maar alleen als ik zin heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Justme, je zit volgens mij in een gruwelijk rouwproces. Het verlies van je ex en ook nog het moeten afscheid nemen van de alcohol. Dat is toch lange tijd je beste vriend geweest.
Je zou kunnen proberen om in ieder geval meer op het forum te komen. Verder kun je een maatje zoeken, iemand waar je een beetje een goed gevoel bij krijgt en die je steunt door dik en dun.
Je hebt al een tijdje mee gelezen dus misschien weet je al iemand waar je het aan zou kunnen vragen.
Belangrijk is dat, als je probeerd te stoppen met de alcohol is, dat je er niet alleen voor staat. Dat er iemand voor je is die samen met jou de strijd aan gaat.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Bako, das niet niks.
Nou dan heb je snel het antwoord dus op je
vraag hoe het nu met je was als je de afgelopen
twee jaar nog gedronken had...
Ik wens je sterkte met het instellen van je medicijnen en dat ze maar snel
de juiste instelling kunnen vinden dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Witje,

Ik weet niet hoe het met Dymp gaat. Ze schreef me dat ze zelf wel weer zou gaan schrijven. Pas geleden zag ik dat ze ingelogd was en had haar gevraagd iets op het forum te schrijven maar ik denk dat dat niet gelukt is. Hoop ook echt dat we gauw iets van haar horen.

Jemig zeg Bako das schrikken. Ik hoop toch echt dat ze er iets voor hebben want leven met pijn is verschrikkelijk.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...