Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Rapi, we zijn nog met zijn tweetjes...Heb hier wel andere tijden mee gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ja, dat is wel vreemd.Waar is iedereen?Misschien, vast in de sneeuw ofzo.Nou ja, m'n oven is voorverwarmd.Gooi de pizza erin. Hoe was jouw dag vandaag?Lekker droog kunnen houden, of doe je dat niet op zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik heb vannacht gewerkt Rapi en vanacht moet ik weer.Om negen uur rijdt ik weg...Dus uiteraard droog, heb geen vaste dagen van wel of niet drinken.Probeer het zo weinig mogelijk te doen.En als de balans doorslaat naar wel drinken wil ik het in elk geval binnen de perken houden.Nooit meer de andere dag moeten vissen wat er gezegd is en wat ik gedaan heb, dat nooit meer!!En jouw dag, moe en afgepeigerd zei je, maar wel een goed gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Vind ik wel knap, al die nachtdiensten.Zou er totaal van uit mijn ritme raken.Wel goed dat je je drankgebruik onder controle hebt.En als je moet rijden is het natuurlijk helemaal not done om te drinken.Zelf ben ik er uiteindelijk maar helemaal mee gestopt.Lukt gewoon niet om matig te drinken (soms wel, meestal niet)Kijk maar uit met rijden straks, ze voorspellen ijzel.Niks gedaan al die gladde wegen.Heb verder wel een goed gevoel.Dag was een beetje tekort:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ben ik ook weer even...Rust is hier weer wat teruggekeerd.Vriend kan vanaf maandag bij zijn moeder verblijven zodat we beiden even tijd en ruimte hebben.Acrylverf en boek over mandala's binnen... Morgen maar eens een poging wagen.Nog nooit gedaan, maar wie niet waagt wie niet wint, toch ?Zo nog effe met de honden weg de sneeuw in... Jimi hapt zich een ongeluk naar die vlokken, koddig gezicht !En Boots graaft alles uit, nog steeds op zoek naar muizen... En dan... Lekker een hete douche en met de benen omhoog op de bank.Pot thee en een doos lange vingers naast me !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoop dat je even tot rust komt Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Zijn altijd maar twee nachtjes Rapi.Nee dan Haddock, die loopt er nog 7 achter elkaar, hebben wij vroeger ook gedaan.Dacht dat dat nergens meer gebeurde.Bij twee nachten schakelt je biologische klok niet over, zou dus veel gezonder (of minder ongezond) zijn.Ik heb het nog niet onder controle, helaas, sta wat drinken betreft onder een soort persoonlijke curatele.Een keer echt de fout in, laveloos dus, en ik stap over van minder naar nul...Afspraak van Harry met Harry, je moet jezelf toch kunnen vertrouwen.En ach dat rijden, 50 km enkele reis, doe het al zo lang.Heb me daar nog nooit druk over gemaaakt.Heb een goede auto met winterbanden en alle mogelijke slip, tractie en weet ik wat coor controles..En aan het roer zit de beste chauffeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Succes met je mandala's (?) Blondie,Hoop dat je de rust en de antwoorden vindt waar je zo naar verlangt.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Goh Blondie wat ben ik benieuwd of het gaat lukken zeg. Hoe je het gaat ervaren om met acryl te schilderen.Moet binnenkort een vriendinnetje gaan leren schilderen. Zij gaat ook arcyl gebruiken. Ik ben heel benieuwd hoe dat voelt om met die verf te werken.Ga je ook foto's plaatsen? Ook als je bezig bent? Ik ben zo nieuwsgierig hoe je die mandala gaat opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Lijkt me dat 2 nachtjes juist ongezonder zijn, dan 7 nachten.Je lichaam kan dan iet wennen aan de nacht.En als het net lijkt te wennen, zijn de twee nachtjes alweer om.Maar goed, dat is mijn visie, en wie ben ik heGelukkig dat je goed banden hebt, vind het altijd zo eng als iemand moet rijden met die gladde wegen.Zoon moet LATex morgenochtend van het vliegveld halen.Ben er helemaal niet gerust op.50 km. naar je werk rijden is best wel ver.Maar goed LATex doet dat ook altijd, en hij heeft er ook niets van.Goede deal heb je trouwens met jezelf afgesloten.Nooit meer laveloos worden!Ik hou je aan je woord hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Heej Bollie,Hoe gaat het met jou vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mag je zoon eerst wel op internet kijken Rapi.Zie net op het nieuws dat het een giga puinhoop is op Schiphol.Heel goed dat je me in de gaten houdt, jij en W maakt twee.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Oh jee,Was ik al bang voor.Ben benieuwd of het sinterklaasfeest wel door gaat bij dochter morgenmiddag,Dat zou toch wel heel sneu zijn als zijn landing vertraagd zou zijn en het feest niet door zou gaan voor die kleintjes.Nou ja, dan maar zonder hem, maar ja is natuurlijk lang niet zo gezellig.Goed voor je;Samen met W. maakt twee paar ogen in je rug he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ga zo even journaal kijken.Wordt ik misschien wat wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Borretje weet niet goed wat te zeggen als dat ik aan je denk. Ja schijnt idd een puinhoop te zijn in het verkeer dus Teveel kijk je straks goed uit?Komende week komt de vriend van Caro mijn nieuwe pc aansluiten. Ben ik erg blij mee want heb er geen klap verstand van. Stekkers er uit trekken zal nog wel gaan maar geen flauw idee wat ik met de nieuwe moet doen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Rap. hier gaat het prima. Net water op gezet voor een warme kruik. Wilde vandaag gaan schilderen maar was pas laat klaar met het h.h. maar nu alles goed schoon is, gaan we morgen weer beginnen.Verder hoop ik maandag weer naar mijn manneke te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ik kijk uit Druppie, zal even aan je denken als ik langs je Baggerdorp rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Drup, is hondjelief al goed gewend aan de nieuwe omgeving? Hij zal de weg naar Caro zeker wel goed kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 dag allemaal, k zal me even netjes aanmelden hier. Maar het is toch pakjesavond daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoi hoi, ik wil weer even mijn nuchtere neus laten zien. Ik ben erg druk en dat weerhoudt me ervan om dagelijks op het forum te kijken. Ik ben wel een internet- en gadget nerd dus eigenkijk vreemd dat ik hier zo zelden kom.Onder dit berichtje staat 9 november en dat gaat nog steeds redelijk probleemloos zelfs als er hier in huis door mijn vrouw de verrukkelijkste wijnen worden gedronken. Ik hou vol en ben nu met deel 2 van het ADB programma begonnen. Ik ben overigens heel positief over de betrokkenheid van de hulpverleenster bij het programma. Dat steunt me echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hallo Beate en Borderliner.Volgens mij is het morgen pakjesavond Beate.Heel goed Bordeliner, wat zeg ik, razend knap, dat je de verleiding kunt weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 heel goed Borderliner! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoi Teveel, nou ja, weet ik veel! December, dat klopt toch nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoi Teveel, nou ja, weet ik veel! December, dat klopt toch nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 sorry, dit was dus echt teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden