Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mup, dat mag je zeggen hoor... ik word soms ingehaald door mijn eigen negatieve gevoel en het is goed dat mensen mij daar op wijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Witte je doet je naam eer aan deze dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Trouwens.... d'r staan vandaag geen flitsers, die zitten allemaal lekker binnen aan de koffie:camera: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Middag Witte. Er zal ook weinig te flitsen zijn vanmiddag. Hoop ik toch.Ik ben blij dat ik de deur niet meer uithoef. Hoop wel dat Sint nog op pad gaat vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Ben weer weg. Kind wil een potje kaarten.. En niet naar bedoeld maar da's leuke dan forummen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 martens wat gaaaaaaf ff alvast een bloemetje voor jeVoor in je nieuwe huisie:present::present:Hee Mup lekker he binnen...Ik moet er zo trouwens weer uit, maar is dichtbij waar ik naar toe moet.Ik ga et sinterklaasspel spelen vanavond met de dobbelsteen met een goepje van 7 volwassenen.Heb ik echt zin in...Lekker een avondje volop lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Jullie hoeven er niet zo van te schrikken hoor,tis maar een spelletje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Goeie witdag Witje:)Jop das minder zeg. En nu? Hoe komt dochterlief dan thuis?Ik vier maar geen St. Klaasfeest. Die ouwe zak heeft toch geen kadootje voor mij:( Das al eeuwen geleden dat hij eens lief was en hij me nog kon verrassen. Koop voor mezelf wel een kado. Trouwens heb ik al gedaan hoor. Heb voor mezelf een biefstuk gekocht. Dat wordt smikkelen vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Lieve Bol, geniet van je biefstuk en ook als ie tie virtueel ..... van harte gemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Tja Jopie, dat wordt lopen ofzo? en dan gewoon lekker met een beker choco op de bank thuis Trouwens, nu ik er op let (ik kijk op het spoor Utrecht-Arnhem) d'r staat hier een trein stil die normaal gesproken hier niet stopt. Dus idd NS heeft ook last van het weer. Ik kan mij voorstellen dat zijn woest is, maar met dit soort weer moet je in Nederland nou eenmaal rekening houden met dit soort ellende. We zijn er gewoon niet op berekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 quote: Originally posted by: jopiehier kip in de oven. moet ik nu toch delen met twee ipv een. Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Jopie één hele kip delen ipv alleen? ehhhh dan is er sprake van een goeie eetlust zal ik maar zeggen. Ik ga zo aan de boerenkool met rookworst en dan verder m'n surprises. Ik zit hal de hele dag te frumme en frummelen. Buiten is het toch nix an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mart lekker door gaan met frummelen hoor het is frummelweer. En dank je voor het kado. Mag ik hem al uit pakken of moet ik tot morgen wachten?Zit je daar waar je nu gaat wonen dicht bij een winkelcentrum? Dat zou geweldig zijn joh. Zeker met zulk soort weer als wat we nu hebben.Jop maar hoe komt dochterlief nu eigenlijk thuis? Rijden er geen taxi's of is dat te duur. Helemaal geen idee hoever ze van huis is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Het is nog vroeg. Grote kans dat het treinverkeer nog wel weer op gang komt.Maar wel vervelend dat ze dan daar zolang maar wat doelloos moet rondhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Goedemiddag,Martens gefeliciteerd, als het nodig is kan ik helpen, ik hoor het wel.Blondie doorbijten meisje, een doosje vertrouwen en hoopjes liefde voor zo 'n dappere, sterke vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Of die telefoons nou zo'n uitkomst zijn?Het is ook wel gemakkelijk om meteen mams te bellen. Die komt wel met een oplossing.Eh, niet dus. Evengoed is het wel bizar. Het is verdorie nog herfst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Nee, het is een Belg, die zijn aardig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Mooi geregeld zo. Ik ga de keuken in. Boerenkool maken. Tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Bol, bepaal zelf maar wanneer je 'm openmaakt. Teveel, ik moet nog gaan plannen, maar ik heb al geroepen dat ik tijdig help ga roepen en waarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Jopie, idd of het nu Haarlem is of Saigon. Ze worden er groot en sterk van. Die komt zo weer thuishey Mup, met spek en rookworst toch? Die heb ik ook gemaakt. Strakkies lekker smikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Speklapjes voor mij en rookworst voor zoon. Krijgen we beide wat we lekker vinden.Ennnn, augurkjes en zilveruitjes erbij. Schijnt typisch Gronings te zijn. Of doe jij dat ook Martens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Toch fijn Jop. dat het geregeld is meid. Mup en Mart. dat wordt smikkelen zeg. Ik heb net m'n biefstuk gegeten. Nou ik zeg je dat dat ook heerlijk is hoor. Mijn poes zat wel niet te bedelen maar ze keek wel wat er op mijn bord lag. Mijn kater blijft rustig slapen en ziet wel wat er af valt. 3-4 x gaan verzitten om aan te geven dat ze het toch wel ergur lekker vind ruiken. Toen ik ze een stukje gaf, luste ze het niet.Nee ik wil wel jouw bord schoon likken heb je weer minder afwas.Dadelijk weer lekker genieten van home video's. Daarna een film die ik gisteren opgenomen heb. Genieten mensen.Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Hoi allemaal,Ben even erg moe eigenlijk.Vanochtend gewerkt. Toen met de fiets aan de hand naar huis gelopen, want er was geen doorkomen aan in de sneeuw.Uur over gedaan.Toen zoon geweest om tochtgaten te dichten.Daarna was het al 16.00 uur.Boodschappen gedaan, weer lopend, met fiets aan de hand.Bloemetje neer gezet bij LATex die morgenochtend heel vroeg op Schiphol land.Met 2 fietstassen vol weer naar huis gelopen.Nu moet ik mijn raamkozijn nog uitzuigen van alle rommel dat die strips hebben achtergelaten.Bed moet nog verschoont, alles ligt overhoop.Zit nog een was in de machine.Nou ja, lekker boeiend allemaal.Martens,Van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis.Toch nog sneller gegaan als je dacht he.Nu alleen nog maar genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Gooi er zo maar een pizza in.Heb echt geen puf meer om te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Eet ze Rapi, ik ga voor soep uit een zak, lekker makkelijk, biologisch dat wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 Gelijk heb je Harry,Op zaterdag mag het wel een keer makkelijk.Moet de magnetron nog voorverwarmen, dus voorlopig duurt het nog even.Eerst maar even de huishoudelijke klussen, dan is dat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden