Spring naar bijdragen

Zondag, 05 December

Ronald41

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bordy: wat een waarheid in dichtvorm! Ga zo door :present:

Ja Mup, het is er toch van gekomen en heeft me erg veel zéér wisselende emoties veroorzaakt. En idd ben zowel opgelucht als teleurgesteld. Maar bovenal blij dat ik voor mezelf ben opgekomen en met opgeheven hoofd door de voordeur kan vertrekken. Het was domweg niet het geschikte werk, de juiste plek en het goede moment. Nu nog ff volhouden maar ben zooooo verschrikkelijk moe.

Hoi Druppie! Ik las dat er in het baggerdorp zo langzamerhand toch ook leuke figuren opduiken? Ja joh, dat heeft, zoals je zelf al zei, tijd nodig.
Wat fijn toch dat je Caro zo dichtbij hebt; wil je haar ook van mij groeten? Mis haar best hier; hoe lang mag ze nog niet? Of wil ze ook niet meer hier komen?
Voor jullie een extra surprise vanwege de voorbeeldige vriendschap:
:musicnote::heart::rose::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja euh Bol......waar zal ik beginnen?
Nou in elk geval doe ik nu nog actief aan 1: hondensport.
Maar "vroeger" (hoor, hoor, opoe vertelt :D) deed ik ook wel aan tekenen, aquarelleren, fotograferen en muziek. Dat laatste is door de artrose een gepasseerd station maar er blijft genoeg over.
Mijn grootste wens is dat ik er ooit weer zin in ga krijgen.
Maar....... nu ik besloten heb te stoppen met het werk heb ik al wel kleine ideetjes voor andere activiteieten, bv. workshops maar dat is nog in een zeer pril stadium, heb daar Jopie's broedmachientje nog even voor nodig ;)
En tuurlijk blijf ik het kerkewerk doen.

Maar nu moeten er 2 erg nodig uit, dus hup! regenlaarzen dit keer bahhhhhhh.
Laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw Bordy,
Wat een talent zeg !!! Mooi gedicht...:)

Sara ;
Haal jezelf nu niet naar beneden he...
Plaats mij niet op een voetstuk (zo voelt het bijna).
Ook ik heb mijn moeilijke momenten en het klinkt misschien alsof ik het allemaal zo simpel het hoofd bied, maar niets is minder waar.
Ook jij hebt heel wat voor je kiezen, lees je laatste berichtje er maar eens op na...
Is ook geen kattepies.
Ik hoop voor je dat je je rust weer wat weet te hervinden nu het besluit genomen is wat betreft je ontslag nemen...
Wees lief voor jezelf !!!

Bolletje ;
Ik moet nog beginnen met mn mandala's en of ik er foto's van hier ga plaatsen, hangt natuurlijk af van mijn tevredenheid over het perfect gemaakt zijn ervan...
Wat dat betreft zit mijn perfectionisme me nog wel in de weg...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh Blondie dat van dat perfectionisme, dat ken ik maar al te goed. Het gevolg, nooit tevreden zijn met het eindresultaat. Nu heb ik zoiets van, ik plaats het allemaal maar op het frum, ook al ben ik er niet zo tevreden mee, het is goed. Nu probeer ik te kijken naar wat er in mijn schilderij wel goed is en niet wat er niet goed is. Een andere manier van kijken. Niemand ziet het alleen ik, dus dan maar niet zo 200%. 100 of 80% is ook goed.:)

Dadelijk bezoek van mijn (kleine ) broertje Jippie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sara Teveel woont hier niet ver vandaan maar gelukkig niet in baggerdorp zelf. We spreken nog een keer af en ook met Caro erbij als ze wil. Leuk weer iemand van hier te ontmoeten.
Caro had een ban van 3 maanden en die is half december afgelopen. Of ze terug komt weet je bij haar nooit maar daar praten we eigenlijk niet of nauwelijks over. Onze vriendschap houden we zoveel mogenlijk los van ADB en de chat.
En ja is fijn dat we nu dicht bij elkaar wonen want dan zien we elkaar veel meer en het is altijd prettiger face to face te praten als via de mail of msn. Bellen was een probleem want ze hoort heel slecht dus fijn dat er nu een stem bij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet mijn stijl maar ze hebben in elk geval weer voer vandaag. Had niet zo goed op de kerkgangerstijd gelet en liep op mijn witte pantoffels omdat ik nergens anders in kan met die dikke enkel en drukverband.
Geklets hoor je niet maar die loerende ogen voel je heus wel.
Goed idee om hier te integreren, volgende week trek ik ook een pyama aan hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mornink ta ya all....

Sint is in het land geweest
oh oh oh, het was weer zo'n feest.
De kleine man had wangen zo vurig rood
aan kadootjes hoge nood.
Een grote stapel voor de deur
nog roder werd de kleur.
Fran kreeg een glazen voederhuisje
dat vond zij heel erg pluisje.
Bam warme wanten voor in de toet,
geen kouwe klauwe meer, heb geen noed.
Iedereen weer heel tevree
Dag Sintpieterklaasje, neem je volgend jaar weer kadootjes voor ons mee????

:heart::light::sun::moon::present::):rose::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...