Spring naar bijdragen

Dinsdag, 07 December

Ronald41

Aanbevolen berichten

Oei, zo glad buiten ? Hier de rolluiken nog neer. Wees dan maar extra voorzichtig out there !!
Ja witte dat lukt wel, bazma heeft heel de nacht bij me gelegen, voelde goed aan ;)

Vandaag wordt een goede dag, ik voel het. Ga met een vriendin kijken voor nieuwe salon en boodschapjes doen en zo. Ben ik lekker niet alleen.

Zo en nu spring ik ook onder de douche, want moet nog veel doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op mn gladheidangst (die echt meer dan gemiddeld is) na, gaat het wel goed hoor igor hier.
Ik vind zelfs niks leuk met dit weer en kan er zelfs niet eens van genieten...
Maar ben blij te lezen, dat jij dat nog wel kan.

Zooo genoeg gezeurd nu over het weer...

Ik wens jou vandaag een fijne dag

en ik ga ook wat doen.
Laterzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dappere stoppers,

hier gaat alles naar wens, zo droog als maar kan
en druk in de weer om mijn leven weer op de rit te krijgen.
Dat houdt in3 dagen deeltijd en 2 dagen werken.
Het werken is vrijwillegers werk bij de VU, daar is een hotel voor familie
van langdurig zieken.
Ik vind het erg fijn om iets voor anderen te kunnen betekenen.

Het is vaak hard werken en wat een leed en verdriet zie ik daar.
Maar toch, ik doe het graag.

Verder heb ik nog iets spannends, ik heb mij ingeschreven voor een
benedenwoning, en raad eens, ik maak goede kans.
Donderdag hoor ik of ik de woning krijg.
Nog 3 nachtjes slapen, duimen jullie voor mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een die voor je zal duimen Tien.:heart:

Wat heerlijk Will dat de kat toch redelijk gauw went, de meesten kruipen een paar dagen weg. Hoop dat je slaagt voor je salontafel.

Jop. Ik hoop dat het vandaag gaat lukken met de test. Hoe is het nu met de vriend van je moeder meis?

Igor heerlijk hé die twee deugnieten. Das puur genieten.

Hier slecht geslapen. Was best wel moe maar toen ik in bed ging liggen begon ik te malen. Rede. Mijn manneke begon gisteren weer over euthanasie. Ik voel dat ik er nu kwaad om wordt, omdat ik het gevoel heb dat het niet gemeend is bij hem. Heb het gevoel dat hij hier mee probeerd te laten zien dat hij het nu zo moeilijk heeft dat hij eigenlijk dood wil maar als ze met het spuitje zouden klaar staan, hij eigenlijk niet wil. Ik heb het gevoel dat hij met dat dreigement iets af wil dwingen.
Maar goed. Vanmiddag naar Peter toe en daar mijn verhaal weer eens doen.:rose:

Hé wat heb ik nu aan m'n klomp hangen, FLEURIE. hoe is het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik weer n's binnenwaaien, gaat iedereen weg:D Mooi is dat!:o

Ha die Fleur! Lang niet gezien! Alles ok? (ook vast alweer weg, maar goed...)

Ben net terug van helpen op school en nu lekker een broodje aan het bakken. Het blijft toch een goede uitvinding zo'n broodbakmachine. Je "gooit" er je spullen in, instellen en wachten maar:) Vandaag wordt het een donker Abdijbrood met zonnepitten (veel!). Verheug me nu al op die warme verse boterham straks...

En nu koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hier ook spekglad in baggerdorp. Had Caro al gezegd dat ze niets moest riskeren om Banjo uit te laten maar als iemand koppig is...........Naja morgen fijne dag want haar vriend is er en die komt mijn nieuwe pc aansluiten en overzetten. Ook wordt morgen mijn nieuwe scoot bezorgt want na 3 keer gekieperd te zijn durf ik er echt niet meer op.

Jopie veel sterkte bij de keuring.

Tina wat verschrikkelijk fijn weer eens wat van je te lezen en dat het goed met je gaat. Natuurlijk duim ik met de rest voor je mee en als iemand weet wat het is nu begane grond te wonen ben ik het wel. Ben na 3 maanden nog elke dag blij dat ik geen trappen meer hoef te lopen. Gun het jou ook zo meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Fleurtje, hoe gaat het met je?

Bolleke hoe is het met je kater? Vind dat Peter erg veel beslag op je legt maar begrijp het wel. Hoop alleen dat je voor jezelf vecht want volgens mij ben je veel te goedhartig. Naja de uitdrukking zit in de aard van het beestje is bij jou wel heel toepasselijk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu lief Druppie.
Wat fijn toch dat er veel mensen zijn die je willen helpen. En morgen een nieuw racemonster? Hopelijk is die niet zo ingewikkeld en een beetje hetzelfde als de oude. Maar fijn hoor. Kun je je hondje daar ook mee uitlaten? Ik bedoel is die kleine dat gewend?
Ja mijn manneke legt veel beslag op me maar ik laat het ook gebeuren hé? Ik kom toch wel vaak moe thuis en voel me dan toch wat somber. Ik moet nog leren om me minder aan te trekken van zijn klagen, ook omdat hij daarin kan hij niet veranderen. Gewoon omdat hij dat niet ziet, en vind dat hij mag klagen omdat het nu eenmaal heel erg met hem gesteld is. Maar het is zo verdomd moeilijk om hierin een andere kijk te krijgen. Ik ben van nature toch iemand die het een ander naar z'n zin wil maken en nog steeds een moederkloek.
Maar van de andere kant voel ik toch wel dat ik makkelijker los kan laten en vertrouwen heb dat ze het in het verpleegtehuis goed doen.:)
Ja en nu is het s'winters toch niet zo heel erg denderend met me hoor.

O de kater gaat morgen weer mee. Hij hoest en niest maar verder eet hij nog steeds dus zal het allemaal wel mee vallen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Welkom terug Fleurtje.

Boll. wat een zorgen met je kabouter. Hou je haaks he!:heart:
Met Kwibus zal het wel meevallen zo te lezen.

Will. Succes met je meubel aankoop en fijn dat je Bazra nu bij je hebt.

Vandaag 50 dagen ADB voor mij.
Gaat best goed alleen vannacht gedroomd dat een vriendin heel veel gedronken had en er doodziek van was. Ik heb haar allerlei adviezen gegeven hoe ze er van op kon knappen en vond het heer erg voor haar. (Wist niet dat ze problemen met drank had). Vanmorgen werd ik zelf wakker alsof ik een vreselijke kater had. Misselijk en koppijn. Ben zelfs nog misselijk. Stom he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...