Spring naar bijdragen

maandag 13 december

igor

Aanbevolen berichten

Sowhat....je krijgt echt vanuit alle hoeken raad!! dat is nog eens een echt forum zoals het hoort te zijn! Haal eruit waar je wat mee kunt, denk na over de andere meningen. Je zoon (in jouw geval) zal ALTIJD op zn hoede zijn over het weer drinken van je. Ook al was het maar 1 dag. Wijzelf blijven toch ook altijd op ons hoede?
Het is (misschien) net zoals met roken...Teveel....na 15 jaar stoppen, en nu een sigaartje? op feestjes?? je lijkt mn ex wel, maar dan ben je ook wel oud! denk ik. hi hi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allemaal,

Vandaag veel meegelezen, maar geen puf om te reageren.

Alle energie lijkt uit mij te zijn gezogen met het vooruitzicht op de vakantie van mijn kids, de geregelde argumenten met mijn ex daarover en de nog steeds aanhoudende pressie van mijn partner.
Ook al leven we inmiddels een week gescheiden hij probeert nog op allerlei manieren deel uit te blijven maken van mijn leven.

Ik heb op het moment een verschrikkelijk kort lontje en helaas reageer ik dat met name op mijn kids af (ex en "partner in scheiding" blijven buiten schot) , wat ik juist niet wil zo vlak voordat ik ze op het vliegtuig moet zetten.
Ik kan wel janken...

Duik er vanavond maar vroeg in was mijn idee, maar heb net al 3x mn bed rondgezwommen, dus nog maar effe naar benee voor een kop thee en een blik alhier...
Het is maar goed dat ik niks in huis heb, want anders.....
Al lost het geen bal op !!!

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...