witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Kerstfeest op het werk he Beate,thuis duurt t nog ff hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 He Witte...is jullie baas (of ben je dat zelf) er dan ook bij?? Was het gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Het was heel gezellig beate.Veel liedjes gezongen, toneelstukjes gekeken, die zijn altijd leukdan wordt het jaar een beetje op de schop genomen en heerlijk gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ik was nog ff aan het bijlezen meiden,fijn dat het gezellig was Witteen jij het gezellig hebt als je opstaat ook!wat was je vraag Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ja precies Jane, daar ben ik ook blij om.Iedere keer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ik zit om mijn 2e wasje te wachtendan kan de rest in de drogerwat een meut he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Komt ie Jane4: hoeveel leeftijdsverschil kan er/ mag er tussen zitten? Tussen 2 mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Oh Leuk Witte....zijn jullie met een grote groep? of is het een klein bedrijfje? Enne...de baas betaalt, dat is het mooiste natuulijk. Of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ligt eraan Beatejonger meer dan ouder:Dlijkt me zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 jonger tuurlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 had ik ook wel ingeschat(enne je had er al iets over geschreven van de week:D)genieten dus maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Lieve mensen,Ik ga afsluiten, fijne chat nogLaterzzzzzzzps Yvonne thanx voor je weersomschijving vanmorgenIk lees je graag op de vroege morgen ivm dit onderwerp (altijd trouwens wel hoor;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 oh ja? ik dacht dat het langer geleden was dat ik het aangehaald had. mn enthousiasme wellicht.mai oh mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 trusten Witte...er zou hier inderdaad een chatroom moeten komen...zou leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Lieve mensen, ik ga horizontaal. Wie doet het licht uit vanavond? dag!! kiss kiss. Nou, ik ben royaal vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ik doe het licht wel ff uittruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Dag Beate slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Pfff... Nog geen oog dicht gedaan hier.Nog een 1,5 uur en dan stap ik in mn auto met mn kids richting Schiphol.Bah, ik heb zin om te gillen van frustratie, maar ik denk niet dat mn kids en/of mijn buren het op prijs zullen stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden