Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Wat ga je hier doen Beate? Familiebezoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hihi Witte, fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: wittegrrr ik weet niet meer hoe ik youtubeliedje hier moet krijgen De URL kopiëren en dan hier in je bericht plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 lach me niet uit...Wel hoor ff lachen is altijd goed.Twee weken idd ja..Moest nodig mn vakantiedagen opmaken(Doe dat liever in de zomer eigenlijk, maar ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Yep. family Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Yep. family Mup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ga je nog iets leuks doen in je vakantietijd Witje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ik heb tussen Kerst en O&N nog een week vrij. Liever zou ik wat langer hebben maar dagen bijna op. Zo aan het eind vh jaar is het toch ook lekker Witte? Beetje cocoonen thuis. Uitslapen? Allemaal fijne dingen.Leuke familie Beate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 stevige drinkers allen!! leuk dus, lachen, om ons gezamelijk verdriet te verwerken. (verdriet is verleden) Ja, we kunnen ook met zn allen een potje zitten janken, maar dat doen we waarschijnlijk al het hele jaar door alleen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v...ture=player_detailpage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 WOEHOEHOE niet slecht he voor iemand die niet weet wat een url is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Je hebt last van de decemberblues he?Hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: witteWOEHOEHOE niet slecht he voor iemand die niet weet wat een url is:D Nu weet je wat een url is. Mn geluid stond een beetje hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Wat dacht je van die wekker die niet afgaat??Alleen dat al, daar word ik heeeel gelukkig van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Jaaa, de wekker die niet afgaat.Ga er lekker van genieten Witte. Wij doen hier 's ochtends wel heel stilletjes. Ben er 's morgens toch nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Sta je al te dansen op de muziek van Madonna Beate??ff lekker uit je bol gaan, muziek hard aan en flink dansen werkt bij mij altijd wel goed hoortegen rot gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 De laatste keer dat ik hier s morgens kwam, was dat borretjenog ff voor de laatste keer langs zou komen voor de opname.Om haar nog ff gedag te wensen.Maar anders, nee s morgens heb ik meestal al mn minuten nodig op tijdweg te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ik heb 's morgens nooit iets te melden. Ben een echt avondmens. Het liefst zou ik de halve nacht opblijven, elke dag. Maar dat is een beetje lastig combineren met mn werktijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 trusten lieve vrienden, misschien ben ik hier zaterdagavond nog even, anders voor iedereen: een Kerstfeest toegewenst op de manier die jullie willen hebben! Met Oud en Nieuw ben ik weer hier. Dag!!! Wees niet te streng voor jezelf he!! een taartje of oliebol extra...maakt dat nu uit! Geniet mensen! (den drank met mate echter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: wittegrrr ik weet niet meer hoe ik youtubeliedje hier moet krijgen Witte wat wil je weten? Wat heb je nodig? Als rechtgeaarde ict'er kan ik je wel helpen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Trusten kanjers tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Beate welkom in Nederland. 't is hier wit en koud neem vooral warme kleren mee. Want een chocorum gaat het natuurlijk niet worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ik ga nog even wat tv kijken.Voor de slapers: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 quote: Originally posted by: yajalaGoedemorgen Lieve allemaal! Wakker worden!!!!!!!!!!!! Weer een nieuwe mooie dag! Wel vroeg!!!!! ppppffffffffff Ik ga me klaarmaken voor het werk! Fijne dag allemaal!!!! Jeemig de peemig wat zijn jullie altijd vroeg. Dit is toch midden in de nacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Hallo lieve vrienden,Net thuis van werk.LATex heeft me opgehaald gelukkig,Om nou 5 km. door sneeuw en ijs te ploeteren zag ik echt niet zitten.Zo fijn, dat ik hem dat nu kan vragen.In mijn getrouwde leven ging dat niet, had hij altijd te veel gedronken.Klinkt onaardig, of als roddelen, maar ja was helaas gewoon een feit.Beide nuchter door het leven nu,..helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden