Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Welterusten Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi Blondie...nog bericht gehad van je kindjes? stelt het je wat gerust? Lekker naar je zus, helpen...goed idee!! Gaat het met jezelf een beetje? doorzetten meis!! komt goed, hopen we allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Nou, dat klinkt best als een fijne avond dan Beate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Truste Blondie:heart:Ik duik er ook vroeg innet naar filmhuis geweestHet name was sarahaanrader, heftig en indrukwekkend.even laten bezinken dusslaap lekker:lips: (maar dan bijna vol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ach Mup....misschien komen ze morgen wel? dan sneeuwt het toch niet meer? Zit je er erg mee? Alles al in huis gehaald natuurlijk. ZOu je ook nog nog koken voor ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Welterusten Jane. Nee Beate, ze komen echt niet. Durven de reis nu niet aan. en dat snap ik wel. Ik zou het nu ook niet doen. En met boodschappen zit ik niet hoor. Ze hadden me al gebeld net voordat ik naar de AH ging vandaag. We houden het gewoon tegoed tot het weer wat beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 wat een landje toch! een sneeuwbui en alles ligt plat. rusland, canada heeft toch ook sneeuw ...daar loopt alles gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 oh Jane...je was hier, en nu weer weg. Trusten!! leuk, mooie film. dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 In rusland en Canada mag je met sneeuwkettingen rijden he. En die hebben geen NS:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Dat zal he em wezen Mup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 He mUp en alle andere forumvrienden (we zien je wel, maar je bent er niet...hier dan)..ik ga wat anders doen nu even. Heel misschien kom ik zondagavond nog even dag zeggen, anders tot volgend jaar. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Dan wens ik je alvast fijne kerstdagen Beate. Ga je vliegen zondag? Hopelijk kan je ook landen dan. tot gauw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hoi hier net binne wat een drukte man man ben kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 waar is drukte Slokje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 werken ben net klaar ben moe en op en ga lekker tv kijek mensen ja met chips en water,tot morgen slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Wat nou iedereen vroeg naar bedde toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik nog niet Witte.En jij ook nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Nee ik eh... zit nog midden in de kick-off van de voice of holland....En ik geloof dat ik stiekum ook een beetje fan aan het worden ben van Kim de BoerWat kan die griet zingen zeg.Ik zou willen dat ik er een heel klein beetje van had..Wel jammer dat ze het programma zo uitsmeren hoor pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik ook niet.Hadden een, naar mijn idee wel erg vroeg, kerstbuffet.Was leuk, en lekker.Niet gelezen vandaag, of dat nog gaat lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Daarom kijk ik niet naar dat soort programma's Witte. Ik heb er geen geduld voor.Wat stond er op het menu Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Weet je wat helpt Mupke,tussendoor frummen;)Hee Harry, druk dagje gehad vandaag he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 quote: Originally posted by: witteWeet je wat helpt Mupke, tussendoor frummen;) Ik heb je hier tussendoor niet gezien. Of is het nog steeds bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja nu is het juist het spannendste gedeelte.Maar er is al een deel van klaar en daar was ik t helemaal mee eens..Nu het laatste gedeelte nog10 minuutjes nog ofzo denk ikAls ze er tenminste niet weer reclame tussendoor gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ik weet bijna zeker dat er nog een reclame tussendoor komt.Ik ben zoooo blj met mn dvd-recorder. En daar ga ik nu nog even iets van kijken. Reclame doorspoelen. Tadáááá Welterusten Witte en Harry. Doen julie het licht uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Weltrusten Muppie:lips:Er was gelukkig geen reclame tussendoorEnne Harry doe jij t licht uit, want ik heb er een hekel aan om het laatstebericht te schrijven.Weltrusten voor wie nog leestLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden