Spring naar bijdragen

Maandag 20 december

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Middag allen :)

Mijn dagpact kan ik al wel als geslaagd melden. Of vinden jullie dat dat nog te vroeg? :D Uit het werk ben ik meteen doorgereden naar huis dus houd ik de rest ook wel droog. Want ik heb gewoon niks in huis.
Hoe'st met mn dagpactgenoten? Sailor, Martens? Ook oké?

* tikfauwten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Witte, de beide heren sloten er net eentje af toen ik gisteravond binnenkwam. Ik had er wel aan gedacht dus dat paste net prima zo.
Gek is dat. In het begin vond ik de zondag altijd zo moeilijk om niet te drinken. Maar gaandeweg is me dat goed gaan bevallen om het niet te doen. Fris aan de week beginnen. Maar het moeilijke punt heeft zich nu naar de maandag verschoven. Maar ik ga zo met het eten bezig dus dan is er verder geen vuiltje meer aan de lucht. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook erg blij met m'n creativiteit Witje. Realiseerde me vanmiddag nog dat ik me eigenlijk nooit verveel.
Altijd wel ergens mee bezig en bijna altijd wel zin om op te staan, en weer te beginnen.
Nee ik mag niet klagen en dat doe ik dan ook niet.:)
Maar jij ook weer afgewerkt?:heart:

Heel knap werk Sowhat, moet jij eens kijken wat je morgen trots kan zijn op jezelf. Geen kater maar daar voor in de plaats een stuk energie. Heerlijk voor je meid.:present:

Druppie je schreef vanmiddag dat Banjo zo tekeer gaat als je een jasje aan doet hé? Maar hoelang heb je dat geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu snap ik het Mup,
Anyway je kent jezelf en das t allerbeste.
Weten waar je moeilijke momenten zitten is stap 1
altijd weer.

Dank je wel lieve drup.
Voor jou ook een bloemetje terug:present:
omdat je met je been in het gips zit.
Ik hoop dat het er snel af mag.

Ik werk niet Bolletje, ik heb vakantie....
Ik heb vanmiddag een hele sociale middag gehad
even wat zieke mensen bezocht, waar ik door de week als
ik werk niet zoveel tijd voor heb.
Was gezellig en lekker gekletst, mensen zijn altijd dankbaar
het is zo een kleine moeite en hun hebben er zoveel plezier van
(en vooral met dit weer, als ze niet naar buiten kunnen)

Maarre ik ga ff eten en vanavond weer weg.

Laterzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus toch nog bezig geweest Witje. Je bent een lief mens.:heart:

Ja ik heb zelf ook zitten denken, zal ik eens kijken of ik wat boodschappen kan doen voor ouderen maar ik ben de oudste in de buurt dus ben ik maar boodschappen gaan doen voor mezelf. Toch een goeie daad verricht.;)
Verder kan ik niet naar mijn manneke toe met dit weer. Van de ene kant baal ik er van maar van de andere kant geeft het me zo veel rust, te weten dat hij nu echt goed verzorgd wordt, en ik met een gerust hart, lekker kan gaan zitten frutselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderator de symbolen worden nu wel erg saai. Kan er niet minstens een pluim tussen?
Dat is zo'n groen veertje...........
Steeds meer dezelfde avators hier dus nogmaals mijn vraag of we dit niet zelf mogen uitzoeken en zo niet of dit op zijn minst uitgebreidt kan worden.
Liever niet weer het geijkte antwoord dat jullie er niets aan kunnen doen omdat dit programma uit handen is gegeven. Geef het dan aan een ander want betalen kan men overal en er is genoeg subsidie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ooit een zelf gebreid voor mijn iniminichihuahuaaaaaatje. Maar die was zo zwaar dat ze er bijna onder bezweek hihihihihi.(grapje) Maar ze had er geen last van of zo. Nu staat die patronen op internet maar toen had ik die nog niet dus moest het zelf maken. Dus met breinaald 10 en heel dikke wol gaan zitten breien. Het zag er niet uit hoor maar ze had het wel lekker wamme in de winter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond saam!
Vanuit een ijskoude uithoek met bergen sneeuw ook ff wat berichten.
Merk dat ik in die paar dagen veel gemist heb.

Wat een hardstikke fijn nieuws voor Bor!!!
Hoop het echt voor haar en dat ze het daar ook inzien dat ze best thuis kan zijn met de Kerst!

Blondie; wat een ellende, bah. Sterkte meissie!

Jopie: je valt wel met je neus in de sneeuw/boter met je werk hè?
Hoe bevalt het tot nu toe? Kost het je erg veel energie?
Ennehhhh als jij een oud wijf bent nou dan euhhhhhh is het hier een aardige bejaardensoos :D!

Heb ontdekt dat drinkbouillon bij mij ook de trek in andere vloeistof weg haalt ;)
Ga ondertussen wat strijken.

Nog bedankt voor jullie lieve reakties gisteren :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Drup; las gisteren dat je geen schoeisel kon vinden voor je gipspoot. Toen ik daarmee zat bond ik er een grote plastic zak omheen, misschien een tip? Hoe lang moet je nog?

Hm begrijp dat sommige honden het koud hebben. Pffff die van mij zijn er GEK op, zelfs die ouwe francaise huppelt door de sneeuw, die heeft meer last van de warmte in de zomer gek beest.
Herder vreet nog steeds constant sneeuw dus moet voortdurend plassen, nou bij zo'n plas kun je rustig een peukkie opsteken zeg, duurt echt minutenlang, absurd gewoon. En gisteren had hij waarschijnlijk pekel binnen gekregen dus liep te kokhalzen, de sufferd.

Ist bij jou op de DA druk, Bol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Bolleke had ik ook geprobeerd. Breinaalden 10 met dikke knotten wol. Prachtig en leek erg warm voor zo'n kleine frutsel. Helaas vergat ik de gaten waar haar pootjes door moesten maar toen ik dat opgelost had vergat ik weer 2 andere gaatjes hahaha.
Begin er niet meer aan hoor maar nog geen antwoord op mijn vraag over het tunnelshirt of ken je dat niet?
Is erg nieuw en ben benieuwd naar je reactie.
Voor degene die niet weten waar ik het over heb. Dit is een vorm van wat wij vroeger kenden als inbakeren. Dit wordt nu gebruikt bij dieren voor vuurwerk maar ook in steeds meer dierenartsenpraktijken om angst te remmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Drup, toen moest er zeker een luiertje bij in? hihi.
Is voor mij ook nieuw zo'n tunnelding, is Banjo erg bang voor vuurwerk?
Ik geef mijn oudje wat advocaat :P wordt ze ook rustig(er) van ;)

Trouwens: Desi van harte gefeliciteerd met je 19-jarige dochter!! :present:
Geen kind meer nu maar een jonge vrouw, ai wat gaat de tijd toch snel.

Ekstertje ziet MIJ niet morgen :D
en die andere heb ik dus al gezien........ valt erg mee hoor, is net zo aardig als ik :D hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...