Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Geen stilte voor de storm .. hoop ik dan. :)
Ik ben net thuis van een kerstborrel. Zonder borrel, voor mij dan. ik zou niet eens durven. Eén niet omdat ik nog moest rijden en twee niet omdat het sneeuwt, eindelijk weer eens. Nu maar hopen dat er niet al teveel bijkomt vannacht. Morgen nog een dagje werken. Maar ik heb al aangekondigd dat ik niet kom als het te erg is. :D

Geplaatst

Ik heb even niet meer de puf terug te lezen. Beetje kriskras gekeken.

Blondie, ben je in een gevaarlijke fase beland? Gooi niet weg wat je bereikt hebt he? Ook al is het nu een rottijd voor je. Koppie omhoog meid! :heart:

Geplaatst

Gevaarlijke fase indeed Mupke...
Ben gewoon zo moe en zou zo graag effe alles willen vergeten, weg willen zuipen...
Maar ik doe het niet, bereik er niks mee, dus morgen weer een nieuwe dag en er weer volop tegenaan.

Geplaatst

Ik hoop dat het woelen mee gaat vallen Blondie.
hoe dan ook, als je morgen wakker wordt kan je deze dag weer bijstellen op je lange droge lijst. Met een superoverwinning. Wees er maar trots op. :heart:

Geplaatst

truste blondie

hoi Mup, zuiderlijk gaat het nogal te keer
zeiden ze op het weerbericht.
Misschien wel lekker een daggie vrij dan
zou niet gek zijn he.

hmm je bent al weer weg....

hoi niwi

Geplaatst

Blondie, het is gelukt hoor! Droog terug van het restaurant :heart::sun:

Het valt me weer op hoe gezellig het is om uit eten te gaan zonder alcohol. We hebben veel gelachen en ik weet zeker dat ik geen flater heb geslagen :)

Teruggekomen in ons huisje voelde ik me zo ontzettend gelukkig. Ik heb net nog een lekkere koffie voor mezelf gemaakt en een hot-chocolate voor dochter.

Straks lekker slapen en morgen een druk schema wegens verjaardag. Welterusten iedereen :lips:

Geplaatst

ik ga slapen, witte....net klaar met werken...en morgenvroeg
weer om 6 uur de wekker...tegelijk met Mup haar wekker...
tenzij ze me ff wakker belt tegen die tijd....
:lips:

Geplaatst

weltrusten allemaal en morgen gezond en vrolijk weer op

nog meer sneeuw :P maar vroeg met de sneeuwpopjes lopen dan, daar waar nog niemand gelopen heeft :D

:sun:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...