erik Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ik ben hier niet zo vaak meer maar herinner me van vorig jaar een topic droge arrenslee pact. Heel simpel je stapt op en rijd gezellig mee in de slee. Warme dekens, chocomelk koekjes en kerstbrood is mee. Kruip gezellig tegen elkaar aan het is immers fris buiten. Drank gaat niet aan boord. Ik zelf drink niet meer sinds 16-11-09 en dus ook deze kerst niet. Vorig jaar vond ik de feestdagen best moeilijk en die "afspraak" om in de droge slee te gaan stappen hielp me. Daarom de slee weer uit de schuur gehaald ijzers uit het vet. HOHO wie stapt er mee aan boord Lijstje: (copy paste even het oude lijstje + je naam in een nieuw bericht)-Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Bij Thema's houdt Ekstertje al een lijst bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 gezellig Erik. Ik ga natuurlijk mee. Ik geloof dat er voldoende sneeuw zal liggen:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 JOEHOE!!!Ik stap ook in!!!!!!Graag zelfs!Vorig jaar was ik net zo ver als jij Erik.Onthoudt 1 ding....neem nooit meer een glas alcohol...want je komt er zo heel moeilijk vanaf.In de zomer op vakantie een glas gedronken en het gaat nu met pieken en dalen.Ik wil weer zo graag naar die 0 lijn maar het lijkt wel of de remblokjes nu echt gerepareerd moeten worden!Baal,baal!Maar ik ga er voor en laat het echt NIET los.Wel een mooie datum 21-12-2010....EN NU ECHT NIET MEER!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Tine, ik heb je in de arreslee gezet die bij Thema's rondom staat. We hebben daar een feestdagenpact en je bent vanaf nu 1 van de vele die voor een nuchtere Kerst en jaarwisseling gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Sorry voor de verwarring van een tweede topic. Vorig jaar stond het gewoon in de dagenraad en ik had niet verder gekeken. In die onderdelen van het forum kijk ik ook nooit eigenlijk. Dus aan de mensen in deze thread, of u wil overstappen op de arrenslee van Ekstertje. Die staat al langer klaar. Wel leuk dat er zoveel enthousiasme is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden