Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant,Het lijkt me een strak plan als Desi de Antabus nu eens blijft slikken.Het blijkt dat ze het zo niet kan.Het sterfgeval is een ernstige zaak, maar geen reden om tot zelfvernietiging over te gaan.Ze zou moeten denken, in nagedachtenis aan m'n zus laat ik de drank staan.Dan kan zus (misschien daarboven) zien dat ik om haar te verblijden mijn leven niet vergooi.Zeg dat ze de troep weg moet doen en kappen.Desi kan niet drinken, dat is duidelijk.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Vie heeft het nu even moeilijk met haarzelf en heeft even geen moed om hier te schrijven.Dat respecteren we wel he, en ze heeft het zeer zeker niet zo bedoeld.Ze is een mens die een ander mens gekwetst heeft maar onbedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant,wat vreselijk voor jeom Desi zo te moeten zienna zo'n heftige dag als gisteren.Ik weet natuurlijk niet hoe erg zij er aan toe is,bloed zegt soms niet veel,maar alleen al voor jezelf zou ik nu de huisartsenpost even bellenom raad voor jezelf en hoe zij inschatten wat je evntueel zou kunnen doen.Het is een hele verantwoording voor je en ik denk dat je idd moe bent.Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Awhel emmaroos, dat is volledig mijn gedacht. Ik ben er zelfs zeker van dat ze het eerder goed bedoeld heeft. Muzikant, gaat het een beetje ? Is alles in orde voor de rest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Met goedbedoeld ga je er toch een beetje over Wilrijk...Haar vriendje erbij halen en zeggen dat het normaal is dat hij niet reageert omdat ze een papa zoekt ofzoiets??Maar soit. Ik ben er zeker van overtuigd dat ze er zich slecht om voelt en het niet zo bedoelt heeft. Iedereen vaart wel eens uit en gaat er volledig in op.Alhoewel ik wil me er eigenlijk niet in mengen maar wou dit toch ff zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Als je niet wilt dat ze dit leest Muzikantkun je via aanpassen je berichten weghalenwij eventueel ook.Maar misschien is het juist goed dat ze morgen in de spiegel kijkt en schrikten teruglezen kan ook een eye-opener zijn.Maar er is duidelijk meer hulp nodig dan jij nu kunt geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Cho muzikant, ik voel enorm met je mee hoor. Ik herken je verhaal heel hard in dat van mijn vrouw. Hoe dikwijls zij niet bang was om me voor de zoveelste keer thuis dronken aan te treffen, of gewond ergens. Maar ik ben heel hard aan mezelf aan het werken en voor zover ik weet Desi ook. Met de recente gebeurtenissen ligt alles even door elkaar, maar ik ben er zeker van dat ze de draad vlug terug zal opnemen. Iedereen hier geeft haar steun en warmte, dezelfde steun en warmte die jij ook kan krijgen. Hou het nog even vol, het tij gaat keren. Wat wij kunnen kan Desi ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik ga afsluiten. Nog een beetje eten en dan cold feet en naar bed. Nu dus wel naar bed, ik weet niet hoe je erbij kwam dat ik in bed was gaan liggen, Vie. Een bank is geen bed. Eerst lezen voordat je gaat katten. En ja ik neem nog een oxazepam. De pijnaanvallen zijn niet te harden. Goed slapen is dan wel belangrijk. Anders wordt het morgen een hele ellendige dag met 1 oog. En mn lijf heeft rust nodig. Waarom leg ik dit eigenlijk uit ? Slaap lekker xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nou Wing wat een overbodige vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wanneer er tips en adviezen gegeven worden, dan moet je ook een keer luisteren.Dan moet je je niet steeds weer onder de tafel drinken.Lieve mensen het ging weer mis.Doe dan wat met de adviezen(b.v Antabus) en neem dat trouw in.Het is hier toch geen Mickey Mouse club.Grijp de hulp met beide handen aan, of zoek het verder.Een opname of zo.Ik ga een dutje doen.Trusten.Muzikant en Desi sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Waarschijnlijk omdat je je aangevallen voelt woman..natuurlijke reactie is jezelf dan verdedigen/verantwoorden.Hoeft niet meid!!Hoop dat je lekker slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Om het van je af te gooien woman. Dat kan alleen maar deugd doen. Dat er niet altijd even positief soms wordt gereageerd, tja........het goede overheerst toch nog heel erg het slechte hoor. Wij zijn immers maar allemaal mensen van vlees en bloed en in tekst kan het soms zo verkeerd overkomen. Ik hoop dat de pijn vlug gaat minderen, want een pretje is het alleszins bovenop je oogje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant,Waar ben je bang voor?Voor haar controleverlies? De lange termijngevolgen?Voor jouw buigzaamheid? Hoelang jij het nog volhoudt?Of op dit moment voor de gevolgen van de val?Hoofdwonden bloeden vaak enorm,en het ziet er meestal veel erger uit dan het is.Als het schoongemaakt is blijft er meestal maar een kleine opening achter.Als je de wondranden bij elkaar kunt plakken met een pleister heelt het weer mooi. Als het groter is dan een centimeter en de wondranden blijven uit elkaar staan: overleg met de huisartsenpost.Heeft ze overgegeven? Dan kan ze ook een hersenschudding hebben.Bij een flinke val op het hoofd (dus ook zonder braken) is het verstandig de eerste 6 uur haar elk uur even wakker te maken. Als ze dan niet suf is mag ze weer een uur verder slapen. De volgende 18 uur kun je haar dan om de twee uur wakker maken (dus in totaal 24 uur).Sterkte vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wordt het voor jou ook minder angstig, muziekant als je alle drank wegdoet?Ze zal morgen niet in staat zijn om naar de winkel te gaan en dan heb je in ieder geval een dag rust.Het is heel herkenbaar wat je schrijft, het is alsof ik mijn man hoor praten.Ook voor Dees is het beter om aan de refusal te gaan, of Antabus. Misschien kun je dat met haar bespreken?In ieder geval wens ik je veel sterkte, dat heb je nodig.Je lijkt me een lieve man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dank je Fleur, jij ook xxxxxKreeg trouwens een heel blij smsje, (mag het nog effe ?) We hebben nu zaterdag afgesproken en er stonden heel veel blije uitroeptekens in zn laatste bericht. En jeeminee, als ik iets niet zoek is het een pappie in een relatie. pffffff. Nu echt weg, dahag xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant, ik veronderstel dat het lichamelijke uiteindelijk wel zal meevallen, maar met de rest, bedoel je het geestelijke, jullie relatie, haar gedachtengang ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoop dat ik ook lekker slaapen jullie ookMuzikant pak ook wat rust nu het kanvoor morgen wens ik je kracht om in de aktie te gaanen Desi ook natuurlijk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik zou het ergens toch heel vervelend of beschamend vinden moest mijn partner op mijn 'forum' zijn verhaal vertellen..Sorry..Kan een eyeopener zijn natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Denk dat ik maar beter ga slapen..Veel sterkte muzikant!! Ook voor Desi een dikke knuffel morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ach Woman, zo'n reactie lokt gelukkig ook weer warme reacties van anderen uit, die je anders misschien niet zou hebben gehad. Daar mag je je dan weer laten aanleunen. Slaap lekker; ik ga kijken of mijn favoriete serie al is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ook ik heb relaties verziekt.Met een drinker is niet te leven.Muzikant zoek je heil eens bij Al Anon.Lotgenotencontact werk helend, ook de partners behoeven vaak hulp.Hulp die wij niet altijd kunnen geven.Een goed woordje een woord van troost en dan houdt het op.Zoek mensen die in hetzelfde schuitje zitten.Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik wist niet dat ik nog ingelogd was.Muzikant, ik begrijp je bangzijn goed. En ik denk dat dit niet enkel aan vandaag zal liggen.Jullie hebben een zware tijd achter je liggen en ook voor jou betekent dat een zware wissel.Dat zou het voor iedereen zijn.Ik denk dat je tegen Desi zeggen kan dat je bang bent, bang voor alles, hoe het verder moet...en dat jij ook maar een mens bent.Ontzie elkaar maar wat. Soms is dat ook een manier om voor elkaar te zorgen. En zeg tegen elkaar dat het beter gaat worden in de toekomst...zoiets?Voel je in elk geval niet alleen. Zorg goed voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wel fleurtje, ik heb mijn vrouw al enkele mee laten lezen en ze ziet en merkt daar de heilzame werking van in op mij. Muzikant, mocht je je sterk genoeg voelen binnen enkele dagen, neem dan toch maar eens contact op met al-anon. Je kan ze bellen en in alle discretie je problemen uitleggen. Mijn vrouw heeft dat ook gedaan en is zelfs naar zo'n vergadering geweest. Ik heb de documentatie daarvan gelezen en vond het zelf heel erg interessant. Jij woont in Nederland veronderstel ik ? Aan welke kant (mocht je dit willen delen) dan zoek ik ff op waar je daar dan terecht kunt. Het loont echt de moeite hoor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ik hou van haar.... Dat lijkt duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wilrijk...elke situatie is anders. Je laat je vrouw meelezen is totaal iets anders dan wakker worden en lezen dat je man hulp zoekt op een forum dat van 'jou' is.Ik weet niet hoe de situatie is bij Desi..maar het was ook een bezorgdheid van muzikant.Ach ja..ben beetje moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden