zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Bolletje ik ben trots op hoe jij dat kunt. Ik laat me altijd weer verleiden tot hulp. Kon misschien wat minder.Emma ik lees je zooooo graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wat een rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Voel me alleen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Zal ik maar beginnen: wat eten we vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 toch ben je niet alleen, Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Niwi, wat fijn dat je er bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ja he, Desi...dan zijn we met zijn 2-en alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ik denk Kip Cracant , aardappelpuree en groenten, wat weet ik nog niet. Ben de laatste dagen niet meer creatief. Is er iemand die me creativiteit stuurt?Ben leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Lieve Dees. Dat je momenteel het gevoel hebt alleen te zijn is heel normaal hoor. En ik denk dat dat niet verkeerd is. Het betekend toch ook weer een stukje rust. Misschien niet verkeerd om daar aan toe te geven i.p.v. gelijk al weer van alles willen doen. Dan druk je misschien toch een hoop verdriet weg wat er nog wel degelijk zit meis.Ben je nu helemaal alleen thuis of is je man er ook. Kunnen jullie een beetje praten over je gevoelens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dank jullie voor de antwoorden en ja, jullie zijn me inderdaad dierbaar geworden en daarom ben ik hier ook zoveel.Naja, ik ben het even kwijt wat zoal mijn gedachtenspinsels waren vannacht.Heb de voordeur wijd open staan, nog even wat bijgeverft en nog wat latjes die met een open deur moeten, daar was het gisteren te laat voor.Dees, het is dus 'mooi'geweest, de uitvaart. Wat je schreef over zondag klonk echt heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Carolien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Desi, vertel maar hoor. Ik zit aan het werk maar kijk toch steeds even.Wat is kip cracant????? Vertel, op de eetdraad. Ik weet nog niet wat er vanavond in de pan gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Kip crocant is kip gewenteld in amandelen of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja crOcant, dan moet je dat wel zeggen natuurlijk hè Desi?Hoe zou je zusje het ondertussen hebben in de hemel, en zou ze even naar jullie terugkijken?En hoe zou je willen dat zij dat deed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Mijn dochter denkt dat ze niet meeet.Ze gaat naar een vriendin in de plaals waar mijn ex woont. en toch gaat ze daar niet slapen. dat is toch niet normaal! heb ik zo gefaald dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoezo heb jij gefaald Dees, dit snap ik even niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dees lieverd probeer het droog te houden vandaag hé meis;) Slik je nog wel je refusal?Zo de Bol gaat naar Piet Peut, en zus ligt te ronken op de bank, hihihihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Goeiemiddag!Ik val even binnen, speciaal voor Emma:ik bedoelde er niets mee hoor Em, met mijn opmerking. Was meer een constatering.Het is ook dat je op een heel natuurlijke manier schrijft, zodat het is ofje er steeds bent. Maar ik begrijp juist heel goed dat je hier bent! En ook dat je ondertussen veeldoet. Trek het je svp niet aan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 ik ben er ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Cathy, ik lag ook meer aan mijn eigen gedrag na te denken.Door jouw opmerking begon ik te malen: ben ik hier idd teveel? Ben ik verslaafd aan het forum?(hahaha), dat soort dingen, dus het heeft niks te maken dat ik over jou opmerking inzit maar over mijn gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Mijn ex is er "gelukkig" altijd als zij het niet meer trekken. Of het mijn gebruik of iets anders is wat ik afkeur. Snap je? Geen goede omgang dus. Ik mag het opsoppen. Mijn huidige partner P. begrijpt dat niet erg want hij denkt dat ales maar geregeld moet zijn zoals het bij hem thuis vroeger geregeld zou zijn. Alleen begrijpt hij niet dat hij daardoor in zijn problemen is geraakt. Het wordt tijd dat hij dat begrijpt anders moet hij gewoon zorgen dat alles teruggegdraaid wordt. Mijn kids zijn erg betrokken bij allebei. Het maakt het voor hun dubbel zo moeilijk. Pap en mam zijn even belangrijk. Bij P. alleen Mam.Snappen jullie het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ben ff weg lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Borretje: hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ben een beetje dizzy van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Borretje vindt je het erg dat ik ff een sigaretje opsteek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden